Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Jeżeli rozrząd dobrze złożony to wywal gaźniki i trochę samostartu do kolektora ssącego wtedy musi na sekundę zapalić a potem trzeba sprawdzić dlaczego zalewa silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 A dlaczego chcesz odpalac bez rury wydechowej ???Zeby bylo trudniej ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 hmm mi ttr (ten sam silnik) zawsze odpalała za max 3 kopnieciem i to po różnych zmianach. na moje wyreguluj dobrze gaźnik, naładuj aku do pełna i pal. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 vanilla sky XT 600 ma silnik tak prosty do ustawienia, że nie da sie tam niczego skopać ustawiając wszystko na znaki akurat wczoraj wieczorem złożyłem taki silnik u kumpla w moto i po czwartym kopnięciu zapaliła ( dopiero po czwartym bo wcześniejsze były nie udane, zaskoczyła mnie kompresja po remoncie :icon_mrgreen: ) a przy zapłonie nie grzebałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanilla sky Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Jeżeli rozrząd dobrze złożony to wywal gaźniki i trochę samostartu do kolektora ssącego wtedy musi na sekundę zapalić a potem trzeba sprawdzić dlaczego zalewa silnik. Wstrzykiwałem mu paliwo bezpośrednio do cylindra przez otwór świecy i czasami tylko było słychać wybuch mieszanki i płomień ale motor nie odpalił. A co nie spaliło to wypluło i tosamo jeżeli pociagnie mieszanke przez gaźniki czyli wypluje czasem pusci dymek. vanilla sky XT 600 ma silnik tak prosty do ustawienia, że nie da sie tam niczego skopać ustawiając wszystko na znaki akurat wczoraj wieczorem złożyłem taki silnik u kumpla w moto i po czwartym kopnięciu zapaliła ( dopiero po czwartym bo wcześniejsze były nie udane, zaskoczyła mnie kompresja po remoncie :icon_evil: ) a przy zapłonie nie grzebałeś ?? Ale przy zapłonie nic nie darady pogrzebać bo magneto siada na klina a iskrownik jest w jednym miejscu na deklu nieda rady go przestawić. Ale moze sie myle, wkażdym bądź razie ja nic tam nie grzebałem. A dlaczego chcesz odpalac bez rury wydechowej ???Zeby bylo trudniej ??? Adam M. Dlatego prubuje odpalic bez rury gdzyż widać dobrze co sie dzieje z miesznką, po wydechu. A może przez to niechce odpalic,NIE WIEM, tyle że to nie dwusów żeby dopalał miesznke w pierwszym tłumiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Wbrew pozorom w 4 suwie tez wystepuje faza przeplukania komory spalania, gdy zawory ssace i wydechowe sa otwarte i troche mieszanki ( swiezej ) zawsze sie do wydechu dostanie. Ta mieszanka potem jest "cofana " spowrotem do komory spalania dzieki zjawiskom falowym w ukladzie wydechowym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Ale przy zapłonie nic nie darady pogrzebać bo magneto siada na klina a iskrownik jest w jednym miejscu na deklu nieda rady go przestawić. Ale moze sie myle, wkażdym bądź razie ja nic tam nie grzebałem.a dobrze dokręciłeś śrubkę co przykręca magneto ?? ostatnimi czasy dwóch gości do mnie przyjechało obydwaj z niepalącym albo ledwo palącym silnikiem, i obydwaj byli tak genialni że po założeniu koła magnesowego nie chciało im sie go dobrze przykręcić i nie trzeba było długo czekać, aż klin ścięło więc może rozbierz to jeszcze raz i sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanilla sky Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 a dobrze dokręciłeś śrubkę co przykręca magneto ?? ostatnimi czasy dwóch gości do mnie przyjechało obydwaj z niepalącym albo ledwo palącym silnikiem, i obydwaj byli tak genialni że po założeniu koła magnesowego nie chciało im sie go dobrze przykręcić i nie trzeba było długo czekać, aż klin ścięło więc może rozbierz to jeszcze raz i sprawdź Zawsze dokręcałem mocno nakrętkę a potem jeszcze udeżałem młotkiem w klucz dla pewności. Założyłem tez nowego klina, bo stary był dorobiony ręcznie przez poprrzedniego właściciela i miał minimalny luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.