Skocz do zawartości

vanilla sky

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O vanilla sky

  • Urodziny 08/05/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XT600 tenere
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6632675

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piwniczna Zdrój

Osiągnięcia vanilla sky

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Wtam Potrzebuje manual do fiata bravo 1,9td, chodzi mi o silnik w którym szykuje sie mała robota. Bardzo prosze o jakis link w którym mógłbym znaleźć pomoc. DZięki
  2. Witam wszystkich zapaleńców! W moim enduro padło "serce" tj. silnik i instalacja elektyryczna. Bardzo prosze o pomoc w odnalezieniu sprawnego silnik, z instalacja elektryczna. Dodaje że jestem z Małopolski to jest mój nr GG 6632675, prosze o kontakt i z góry dziękuje. Vanilla sky
  3. Witam wszystkich zainteresowanych. Bardzo pilnie potrzebuje cały sprawny silnik do yamahy xt 600, wraz z instalacją elektryczną. Może być z rozbitego motocykla, tylko żeby wszystko było sprawne i bez wycieków. to mój nr GG 6632675.
  4. Zawsze dokręcałem mocno nakrętkę a potem jeszcze udeżałem młotkiem w klucz dla pewności. Założyłem tez nowego klina, bo stary był dorobiony ręcznie przez poprrzedniego właściciela i miał minimalny luz.
  5. Wstrzykiwałem mu paliwo bezpośrednio do cylindra przez otwór świecy i czasami tylko było słychać wybuch mieszanki i płomień ale motor nie odpalił. A co nie spaliło to wypluło i tosamo jeżeli pociagnie mieszanke przez gaźniki czyli wypluje czasem pusci dymek. Ale przy zapłonie nic nie darady pogrzebać bo magneto siada na klina a iskrownik jest w jednym miejscu na deklu nieda rady go przestawić. Ale moze sie myle, wkażdym bądź razie ja nic tam nie grzebałem. Dlatego prubuje odpalic bez rury gdzyż widać dobrze co sie dzieje z miesznką, po wydechu. A może przez to niechce odpalic,NIE WIEM, tyle że to nie dwusów żeby dopalał miesznke w pierwszym tłumiku.
  6. Zrobiłem wszystko tak jak pisaliscie Panowie i moto nie zapaliło, ale jest plus bo większy dymek idzie z zaworów wydechowych, może nie odpala przez to, że prubuje odpalic bez zakręconej rury wydwchowej ??? A może moduł cos chrzani, bo iskra troche skacze po elektrodzie, nawet na nowej świecy. Proszę o odp. Dzieki.
  7. A coto oznacza Gmp? Zrobie tak jak Pan mówi i zobacze co się stanie mam nadziej że moto odpali. A jak nie to się odezwe jeszcze do Pana o dalsze wskazówki. Dzięki bardzo :notworthy: Zaraz ide skręcać.
  8. Przestawiałem stopniowo o jeden ząb i sprawdzałem kręcąc recznie magnetem czy nie dotyka zaworem w tłoka, a potem skręcałem pokrywę zaworową i próbowałem zapalic niestety bez rezultatu. Iskra tam jest zawsze podawana kiedy tłok jest w górze, więc niewiem co sądzic o tym????Moto nie zapala tylko wyżuca mieszanke w rurę.
  9. Silnik kręci bardzo dobrze, rozrusznik niema żadnych przebić bo nowa tulejkę założyłem. Poprostu mam przestawiony rozrząd, tylko że po ustawieniu, w odpowiednim miejscu wałka rozrządu i zsynchronizowanio go z wałem i ustawieniu zaworów, silnik nie zapala tylko wyżuca mieszanke w rure. A w pierwszym poście napisałem według mnie jak powinien działać silnik czterosuwowy i jak według tego ustawiłem rozrząd. Proszę o odpowiedź. Vanilla sky
  10. Mam problem w ustawieniu rozrządu w mojej Yamasze XT. Wiem że jeżeli tłok jest w położeniu górnym, to zawory maja być zamknięte, a kiedy schodzi na dół to otwieraja sie ssące, zaś kiedy sie podnosi to wszystkie zawory maja być znowu zamkniete (nastepuje spręzanie) wybuch, tłok spopowrotem na sam dół, a kiedy podchodzi do góry to otwieraja się zawory wydechowe, następuje wyprużniznie 4suw. Ustawiłem wszystko tak jak ma być i nic, zmieniałem tez ustawienie o 4 zęby do przodu i do tyłu na gwiazdce wałka rozrządu, nic to nie dało nie zapalił. Powiedzcie czemu motor nie chce zapalić :buttrock: ?? Mieszanke dostaje, prąd też. Zawory sa świeżo dotarte, sprawdzałem szczelność. Proszę o poradę i wskazówki. Vanilla sky
  11. Spraewdź czy podczas kręcenia (tj. pruby zapalenia) rozrusznik sie grzeje i czy akumulator zaraz rozładuje. Jeżeli tak to tulejki sa wyrobione na rozruszniku i to bedzie przyczyna. Ja mam to samo w Tenerce muszę wymienić tulejki bo juz wirnikiem trze po stojanie. Pozdrawiam.
  12. Wolne koło jest dobre, sprawdzałem wszystko działa, nic nie przeskakuje dobrze sie klinuje i przenosi napęd z rozrusznika, a jak silnik zapali to puszcza i nie ciagnie. Dzięki ale to napewnop nie to.
  13. Pewno tak zrobie, tylko czekam na uszczeli i będe składał. Dzięki pozdrawiam.
  14. Łańcuszek rozrządu przylegał bardzo dobrze do zębatek, nawet się obawiałem że jest za tęgo, z tego co zauważyłem napinacz rozrządu sam sie napina, więc nic nie można tam regulować. Ale powiedz dlaczego stuków nie było jak silnik zapalił (teraz nie pali) i jak się świece wykręciło i sprawdziło iskrę to też nie stukało. Napisz co z waszą XT, po założeniu nowego łańcuszka, noi ile kosztuje? Dzięki.
  15. Motor kupiłem na chodzie ze stukiem. Pewnego dnia nie mogłem zapalić więc rozebrałem cały cylinder i wszystko wpożądku, rozrząd dobrze wyszpanowany, zawory całe, tłok nie ma luzu na swożniu, łożysko na korbie też nie ma luzu . Naprawde niewiem co to może być. Co o tym sądzisz Maćku79 ??? Łańcuszek rozrządu był mocno wyszpanowany, a zawory dzisiaj docierałem i sprawdziłem szczelność, zero wycieków. TYlko jedno mnie nurtuje, tłok ma dwa wytłoczenia jakby od zaworów wydechowych, ale wygląda mi to na orginalne fabryczne wytłoczenia, niema w tym miejscu żadnych śladów otarcia czy uderzenia, tylko nagar na całej powierzchni tłoka. Poradź Mr-z.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...