Sol Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Stoi w garażu i cieszy oko, ale jak tylko nim wyjade zrobie foty i wstawie linka. Widzialam i slyszalam tego potwora.Jest :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilask Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 ja bym optował za kawasaki meanstreak 1600 a najlepiej tą wersje limitowaną z czewono czarnym malowaniem i płomieniami, piękny i oryginalny, jeśli chodzi honde to 1800 ma największą moc z tych power cruiserów, tyle tylko że pali ok 8L standardowo z wyzką przy odkrecaniu, minusem jest to że wygląda identycznie co 1300 więc po co wydawać te kilka tysięcy więcej jak możan miec t\niemal to samo za mniejsze pieniądze, Warrior jest jedyny w swoim rodzaju i to mnie do niego przkonało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 minusem jest to że wygląda identycznie co 1300 więc po co wydawać te kilka tysięcy więcej jak możan miec t\niemal to samo za mniejsze pieniądze No jasne- "niema to samo" dobrze powiedziane ;) A 8/100 to i tak nie jest źle, w końcu to ogromny piec. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koczu Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam Czytając post dodam swoje parę groszy .Otóż miałem przez 2 -sezony Vulcana Classica 1500 z 2003 roku .I co się okazuje ,że wychodziły wersje na wtrysku i na gaźniku .To w brew pozorom jest ważne bo przy wtrysku można poprzez mały gadżet dodać parę koników.Z gaźnikiem jest nieco gorzej .Ogólnie miło wspominam motocykl ,ale przy Sporcie 1200, Vulcan siada w przyspieszeniu (mój miał gaźnik).Tak że ,MEAN STREK,Nomad i Classic to te same silniki ,potem rozwiercone do 1600 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Koczu muszę sprawdzić tego Twojego sportstera :biggrin: ;) Vulcany na "wytrysku " są troszke mocniejsze i bardziej elastyczne . Edytowane 26 Lutego 2009 przez RAFAL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Do "borysj5". I nie tylko.Podziel się uwagami dot. jazdy i eksploatacji Twojej kawy.Jak się zachowuje na dłuższych trasach?Chcę kupić ten model ale z silnikiem 1500-opinii i danych jak na lekarstwo więc każde info jest bezcenne.Za odpowiedź Wszystkim chcącym coś dodać z góry Serdecznie Dziękuję.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Witaj Vin. Nie wiem czy chłopcy coś napiszą bo temat nie był aktywny od około 3 lat. Ja również jestem ciekawy ich opinii, więc chyba zaczekamy. A nóż ktoś biegły w temacie się odezwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Chcę kupić ten model ale z silnikiem 1500-opinii i danych jak na lekarstwo więc każde info jest bezcenne.Za odpowiedź Wszystkim chcącym coś dodać z góry Serdecznie Dziękuję.Pozdrawiam.Czemu 1500 a nie 1600?Silniki 1600 są już bardziej dopracowane a i co ważne są już na wtrysku i nie ma problemów z braniem oleju tak jak w 1500 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) Dokładnie Privat. Dobry artykuł porównawczy był na ten temat w roku 2009 w świecie motocykli. Warto dołożyć i kupić 1600 bo jest już pozbawiony wszystkich niedociągnięć modelu 1500 Edytowane 13 Stycznia 2012 przez forrest2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Witam.I 1500 i 1600 Mean Streak są na wtrysku -tak przynajmniej wynika z opisówki i artykułów promocyjnych również . jak w wyżej wspomnianym art.Przewaliłem już wszystkie fora i choć zalety 1600 są bezwględnie prawdziwe a wersja limitowana dodatkowo piękna-przynajmniej dla mnie- to o 1500 użytkownicy wypowjadają się również w samych superlatywach.Może ktoś ma negatywne oceny - to było by ciekawe- zazwyczaj jednak użytkownicy kochają swoje maszyny jakimi by one nie były i to jest piękne.Podobać się może wszystko ale nie każdego stać na wszystko i wtedy relatywizm i rozsądek dochodzą do głosu -samo życie - i jeżdzi sie tym na co kogo stać.Ale Panowie piszcie o Kawie 1500 i 1600 bo dzięki Waszym opiniom następni łatwiej podejmą decyzje. Wasze sądy to info bez spamu a odzielenie go od prawdy nie bywa łatwe.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Sorki Vin ale nie zrozumiałem Cię z Privat-em. My pisaliśmy o Nomadzie a tobie chodziło o Mean Streka. Teraz wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Sorki Vin ale nie zrozumiałem Cię z Privat-em. My pisaliśmy o Nomadzie a tobie chodziło o Mean Streka. Teraz wszystko jasnenie chodziło mi o Nomada , to ze jest na wtrysku nie znaczy że silnik jest już zmodyfikowany , po prostu panowie z Kawasaki stwierdzili że zmienią system zasilania a bebechy w motorze zostały bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.