wueska Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Paski nie sa odporne na olej i zanuzenie wyczytasz to w kazdej ksiazce;) maja tez duzo wieksza wade większy nacisk na łozyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Zaspokoiliście moją ciekawość co do przeróbki - rzeczywiście bez sensu wydawanie pieniędzy.Natomiast i tak nie zmienię zdania co do wyższości pasa, czy też wału nad łańcuchem.Każdy z nas ma swoje zdanie.Ja użytkowałem moto na pasie, teraz mam na łańcuchu i wiem że wolałbym mieć pas (nie prawdą jest, że najmniejsza ilość oleju mu szkodzi itp.) Poza tym zwróćcie uwagę iż ten napęd predysponowany jest do turystyki i choperów oraz cruiserów, nie do ścigów, nakedów i terenówek a to ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 łańcuch sie sprawdza w motocyklach od 100lat jakoś niewidac narazie zeby pasy czy cos innego mu zagrazały;] wiec przeróbka ma średni sens;] paski sa duzo delikatniejsze mało odporne na wode a juz najmniej na olej najmniejszy wyciek z silnika i pasek sie niszczy. Wał napedowy ma zaś jedna niemiła wade niemozna stosować przy nim zbyt duzego skoku amortyzatora pozatym nalezy pamietać o mozliwosci zaisnienia róznicy przęłozeń podczas duzego ugiecia amortyzatorów;] niby teoretycznie dwa przeguby powinny załatwiac sprawe niestety w praktyce sa drobne odchyłki mogace być niebezpieczne podczas jazdy w zakrecie z duzymi predkosciami;] Podsumowójac kazde z rozwiazań ma wady i zalety wzajemne przerabianie ma sens średni;] BMW jakoś sobie radzi z tym problemem w GSach, również Gutki miały duże skoki zawieszeń w wersjach enduro, teoria przeczytana w książkach, czasem mija się z praktyką ;) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Skok amortyzatora może być duży, ale wałek zdawczy musi znajdować się jak najbliżej osi wahacza.Poza tym osie tylnego koła, wahacza i wałka zdawczego muszą być w jednej płaszczyźnie w połowie skoku zawieszenia.Moto napędzane pasem jest konstruowane w ten sposób, aby ruch wahacza powodował jak najmniejsze zmiany napięcia pasa.Właśnie z tego powodu wstawianie pasa do moto pędzonego łańcuchem może się nie udać.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Skok amortyzatora może być duży, ale wałek zdawczy musi znajdować się jak najbliżej osi wahacza.Poza tym osie tylnego koła, wahacza i wałka zdawczego muszą być w jednej płaszczyźnie w połowie skoku zawieszenia.Moto napędzane pasem jest konstruowane w ten sposób, aby ruch wahacza powodował jak najmniejsze zmiany napięcia pasa.Właśnie z tego powodu wstawianie pasa do moto pędzonego łańcuchem może się nie udać.Pozdrawiam. Ja widziałek kiedys fazera napędzanego pasem... zaletą był czyściutki wahacz i cicha praca .,,, miał pod spodem napinacz wiec nie było problemu.. jestem ciekae ile to kosztowało.. Kiedyś sie zastanawiałem jakbyy wykorzystac do tego pasek rozrządu od jakiegoś auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Kiedyś sie zastanawiałem jakbyy wykorzystac do tego pasek rozrządu od jakiegoś auta... a po co, skoro są pasy napędowe do moto..? kwestia dobrania długości, wielkości kół zębatych, itpjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 a po co, skoro są pasy napędowe do moto..? kwestia dobrania długości, wielkości kół zębatych, itpjsz Choćby i po to, że pasy napędowe są o wiele droższe.. Koła mógłbym sobie dorobić.. Ale to tylko była myśl.. ja mam dużo dziwnych pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ja widziałek kiedys fazera napędzanego pasem... zaletą był czyściutki wahacz i cicha praca .,,, miał pod spodem napinacz wiec nie było problemu.. jestem ciekae ile to kosztowało.. Kiedyś sie zastanawiałem jakbyy wykorzystac do tego pasek rozrządu od jakiegoś auta...Ciekawe, co działo się z tym napinaczem przy hamowaniu silnikiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ciekawe, co działo się z tym napinaczem przy hamowaniu silnikiem ? W buellu tez widziałem napinacz czy jak to sie nazywa i było to oryginalnie montowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 wiec tak... co do wału własnie mnie ciekawiło jak jest to rozwiazanew BMW! zaspokoiłem ciekawosc. Ja tam lubie łańcuch kawał stali akos pewniej przemawia do mojej wyobraxni niz gawał gumy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.