[email protected] Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Słuchajcie jest to możliwe że gościu tak łatwo zapalił ttr 600 sami zobaczcie > Dziwne jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Bo tak powinna palic. Moja też tak palila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 no to co jest z moja grane że się tak ciężko pali /!!//??????:P Chyba muszę jechać do jakiegoś serwisu na mały przęglądzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Nie czytałem twoich wypowiedzi ale po 1 wyregulowałbym dekompresator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Panowie , ja również przechodziłem męczarnie przy odpalaniu TTRki . Mój egzemplarz miał zerwaną linkę dekompresatora (teraz odpalanie jest o niebo łatwiejsze :icon_twisted: ) poza tym regulacji wymagały luzy zaworowe (banał a zaniedbany przez poprzedniego właściciela) i dostrojenie gaźników pod akcesoryjny wydech . Po pełnym serwisie nie mam z nią najmniejszych kłopotów , ciepła pali za pierwszym kopem , nawet po upadku . Kilka razy rozwaliła mi świece , teraz mam iryde i w mojej subiektywnej opinii pali jeszcze lepiej (łatwiej) . Odrębną sprawą jest technika kopania dużej jednocylindrówki . Brak techniki w połączeniu z niedomaganiami technicznymi sprzętu potrafi dać niezły wycisk :icon_mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Dokładnie jak koledzy piszą. :clap: Bo tak powinna palic. Moja też tak palila. Bartek, paliła znaczy , ze poszła? Nie widzę jej chwilę już w ogłoszeniach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Poszła. Prawdopodobne w dobre ręce więc jeszcze długo pośmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Słuchajcie mam taki problem bo pękła mi dzisiaj tylna lampa w ttr i nigdzie nie moge dostać tej lampy z plastikiem bo plastik też połamany wiecie może kto by miał coś takiego ? z gory wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Sam klosz ok 80 zł w serwisie i nic innego nie dopasujesz. Środek to nie wiem ale może kropelka zadziała czy za bardzo zmasakrowany ? I tak to jest z tymi TTR niczego nie idzie dopasować tylko serwis :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Słuchajcie jest to możliwe że gościu tak łatwo zapalił ttr 600 sami zobaczcie > Dziwne jak dla mnie Normalnie co w tym dziwnego? Masz wogole dekompresator czynny? luzu nie za duzo? Dla zamknietych zaworow powinien byc 0,5mm ja ustawiam na 1mm i tak samo kopie, wyjątkiem są temperatury ponizej 10st wtedy idzie trochę ciężej i trzeba pokopac żeby zagadal. ustawiaj zawsze gdy odpręznik jest aktywny, tłok na sprężanie, puśc starter i kopnij porządnie ciepły musi zapalić na strzal. Ale dla odpalania zalanego czy zimnego moto stań sobie przy drzewie czy scianie ewentualnie obok kumpla, lewą reka sie oprzyj o ww element prawa na kierownicy i stań na moto i kop. To taka jedna z technik mniej męczącego odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 no niestety plastik za bardzo zmasakrowany :( będę musiał się rozejrzeć po serwisach jak piszesz ;p i wydaje mi się że 2 stówy to musze miec co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Poszukaj na allegro ostatnio widziałem jakieś całe TTRki na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 (edytowane) Siemanko Czas zajrzeć do sprzęgła w mojej TTRce. I pytanie do tych, którzy już odkręcali prawy dekiel. Czy pod nim jest jakaś uszczelka? Czy sam docisk, albo silikon przy skręcaniu wystarczy? Pytam, bo patrzę na fiszki z częściami i żadnej uszczelki tam nie widzę, a na przykład w mojej wsk z 64 roku jest :icon_biggrin: Dzięki i pozdro, Piotr Edytowane 6 Stycznia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 U mnie była. Ja jak składałem to na sam czarny silikon. Nie było absolutnie żadnego przecieku, zaraz po skręceniu przetarłem resztki i nie było widać śladu po silikonie. U mnie powstał inny problem gdy za pierwszym razem złożyłem bez uszczelki nie działał mi zmieniacz biegów. Taki "cypek" w kapie za mocno przyciskał oś zmieniacza i nie dało się wrzucać biegów w górę. Rozebrałem jeszcze raz i spiłowałem ten "cypek" złożyłem i było wszystko w najlepszym porządku. Jak już masz zdjęte klapę sprawdź dobrze gwint od dolnej śruby pokrywy filtra. U mnie tylko po to rozbierałem kapę żeby naprawić ten gwint. Jest tam mało miejsca na tulejkę tokarz marudził ale zrobił. Ten problem zerwanego gwintu występował w 4 Yamahach TT więc warto to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Dzięki za szybką odpowiedź. Będę uważał na cypka. A co do gwintów w TTR, to Włosi spaprali sprawę. Ja osobiście już zerwałem jeden, ale mało ważny, a słyszałem o tym problemie kilka razy. Grzebanie przy filtrze oleju już przerabiałem i bawiłem się z tym jak z panienką, żeby nie pozrywać gwintów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.