murdoch2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) Witam koledzy ja z innej bajki, po 10 latach rozłąki z moto kupiłem tt 600 z92 r poprzedni właściciele coś pogrzebali bo nie wchodziła na obroty dalej tak jest mechanior twierdzi że brak jej ok 1000 obr. kręci max do 90-100km modół już sprawdzony ok nie wiem czego szukać, oczywiście standardowo problem z zapalaniem noga już mi odpada, pomóżcie biednej małej dziewczynce wyjechać w teren :notworthy: :notworthy: Skąd wiesz że brakuje jej 1000 obr? Że 90-100 idzie? a jakie masz przełozenia? Napisz coś więcej. Jeśli wszystko na niskich średnich jest ok, równo chodzi, nie dusi sie, nie szarpie , nie gaśnie to ja bym poszukał w gaźniku, może problem z dawką, poprzedni właściciel mógł ją skastrować żeby mało paliła. Sprawdź dysze czy nie zmieniane, stan -poziom iglicy, poziom pływaka, skład mieszanki, może membrana popękała od podciśnieniowego ja to przy wysokich.... Na każdym biegu kręci do podobnych obrotow i koniec? Czy tylko na 5-ce szybko sie kończy a na innych kręci wyżej? Jak na piątce to masz kaganiec założony jak TIR-y przy 90-tce i jak masz elektroniczne tacho moze tego sie obejdzie się :biggrin: :icon_mrgreen: :icon_twisted: - to był żarcik. Gaźnik panie bym rozebrał, a na samym początku przed gaźnikiem świece bym wymienił Edytowane 14 Czerwca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set44 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Murdoch dzięki za odpowiedź już myślałem że nikt nie odpowie, co do obrotów to czucie poparte doświadczeniem mechaniora, gaźnik sprawdzony mieszanka trochę poprawiona, podejrzenie padło na elektrykę strasznie pogrzebana, modół ok ale brak regulatora napięcia dopiero sprowadzam, gość twierdzi że poza tym problem może być z którejś z cewek w silniku wchodzi na na dość wysokie obroty i koniec tak jakby któraś nie działała jak na razie jedyny pozytyw to lepszy odpał po wymianie świecy i pierwszej regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek51072 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Siema..Mam pytanie dotyczace zalozenia tarcz sprzeglowych..Bo mamy 2 tarcze o wiekszej srednicy i 6 o mniejszej - wiec czy te 2 duze powinny byc zalozone tak ze ..Jedna przychodzi włożona jako pierwsza potem 6 malych i na koncu znowu wieksza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoks Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 PROŚBA!!! do posiadaczy TTR600 z rocznika 98 Proszę o dobrą (ostrą w wysokiej rozdzielczości) fotkę napisu 600R ( nie uszkodzonego) który jest z tyłu na bokach motocykla oraz o pomiar w jaki prostokąt można wpisać taki napis. [email protected] Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set44 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam ponieważ już się wciąłem w temat ttr z moją tt to pociągne od początku może to komuś posłuży za naukę, jakiś czas temu trafiłem na strony chłopaków z Motosyberii i Motogryfa i zamarzyło mi się też gdzieś wybrać oczywiście na długą wyprawę nie mam szans /dzieci, życie/ ale chociaż pośmigać gdzieś dwa trzy dni byłoby extra, no więc szybkie przymiarki wybór tt 600 i się zaczyna trafiam do mechanika z samochodem a tam stoi jakby na mnie czekała tetetka mmm muczos miodzios, oczywiście widzę że wyłechtana ale przecież dam radę kto jak nie ja :buttrock: . Założenia były takie, kupuje lekką padaczkę ze znajomym mechaniorem naprawiam przy okazji uczę się czego trzeba /lata świetlne temu motorynka, komarek, jawka 50, simson, mtz 150/, a teraz życie - kłopoty z odpaleniem, nie wchodzi na obroty, trochę kopci, po regulacji zaworów, paliwa jakby lepiej w miedzy czasie dowiaduję się że grzebało przy niej 4-5 mechaników - trochę blednę :icon_eek: zaglądamy do środka, głowica tłok pierścionki do wymiany przy rozrządzie też pogmerane nie wiadomo co wyjdzie jeszcze, aha elektryka pozrywana i sklejona co najmniej w 2 lub 3 yamaszek chyba. Po 4 tygodniach zakupie silnika, instalacji elektrycznej, wymianie napędu o filtrach i olejach sie nie mówi wreszcie wyjadę w teren. Sorki za offtopa ale w razie problemów znowu poproszę was o pomoc :notworthy: :notworthy: :notworthy:, jeśli ktoś śmiga koło Ostrowca Św to dajcie znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panz Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam. Mam pewien dylemat związany z odpalaniem TTRy, a konkretniej z "przełamaniem" kompresji. Nie ma szans żeby kopnąć yamahę z pozycji siedzącej, a na stojąco muszę przenieść cały ciężar ciała na kopniak żeby wajcha zechciała z dużym oporem ruszyć w dół. Ogólnie masakra! i wygląda na to, że dekompresor w mojej TTRce nie spełnia swojej podstawowej roli. Jakiś czas temu dałem dorobić zerwaną linkę dekompresora wg oryginału więc może tutaj tkwi przyczyna? długośc linki może być nie taka, a może jakieś inne pomysły? Jaki luz powienien być na zaworze "dekompresora"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 (edytowane) mam podobny problem w TTE 600-94 rok (wymiana elementu blokującego połozenie zerowe kopajki przykreconego na 2 sruby M6 do kartera + elementu na wielofrezie co łączy sie z tą blokada-poprostu obie pękły i kopajka zatrzymała się na deklu)...czy jest jakis haczyk przy składaniu dekla i wałka kopajki bo albo mam odpreżony całkowicie silnik albo gdy odpuszce na lince to kompresja silnika mówi mi --jestes za cienki .... z uwagi na to iż silnik pracował chwile z uszkodzonym elementem może trzeba ustawić tłok w jakieś pozycji lub itp.? Edytowane 10 Lipca 2010 przez kacpero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 niemogłem zedytować więc dopisze że byłe zła pozycja tej nowej blokady zakładanej na frezy wałka od kopajki i odprężnik nie działał od samego początku ruchu kopajki -może ktoś skorzysta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Witam. Mam pewien dylemat związany z odpalaniem TTRy, a konkretniej z "przełamaniem" kompresji. Nie ma szans żeby kopnąć yamahę z pozycji siedzącej, a na stojąco muszę przenieść cały ciężar ciała na kopniak żeby wajcha zechciała z dużym oporem ruszyć w dół. Ogólnie masakra! i wygląda na to, że dekompresor w mojej TTRce nie spełnia swojej podstawowej roli. Jakiś czas temu dałem dorobić zerwaną linkę dekompresora wg oryginału więc może tutaj tkwi przyczyna? długośc linki może być nie taka, a może jakieś inne pomysły? Jaki luz powienien być na zaworze "dekompresora"? 0,5mm u mnie 1mm i kopie jak simsona. oczywiscie na OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Małe OT Znacie mnie tutaj z narzekania na TTR. Po prawie rocznej przerwie w enduro nie wytrzymałem i znów zakupiłem enduraka. Co ciekawsze to znowu jamahe. A obiecałem sobie że już nigdy więcej. No ale stało się zanabyłem DT 125 R. Jeździłem nią tylko parę dni, już jest rozebrana na części bo była dość zaniedbana. No i muszę powiedzieć że ta DT daje mi więcej frajdy z jazdy niż TTR do tego kupiona za małe pieniądze 5x mniej niż dałem za TTR a więcej zabawy. Mały lekki w porównaniu do TTR. Jedynie co brakuje to mocy na długich prostych bo w terenie to wydaje mi się że można szybciej jeździć niż na TTR. Najlepsze jest odpalanie nogą, ręką jak kto woli czy po glebie czy na zimno czy na ciepło zawsze tak samo. No na razie remontuje zawieszenie bo silnik jak na razie chodzi bardzo dobrze. Z częściami do tych zakichanych jamachowych kiwaczek też jest problem. Bo wiadomo oryginały strasznie drogie, więc trzeba rzeźbić. A znowu miało być tak pięknie przecież to jeden z najpopularniejszych małych motocykli enduro. Ale za to używek jest od groma i ceny nie odstraszają. A więc powróciłem do enduro nie ważne czym się jeździ ważne że się jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jakby ktoś słyszał o stacyjce do ttr to bede wdzięczny za kontakt Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wywal ją i po kłopocie. Mi raz styki się przegrzały i nie puszczała prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalogowyjeździec Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam słuchajcie potrzebuje pomocy w mojej ttr 600 padła mi skrzynia biegów no i nigdzie nie mogę tego dostać szukałem, w xt 600 ale ta skrzynia jest troche inna . WIecie moze gdzie dostać taką skrzynie ? BO do yamahy boję się iść ze względu na cenę :P no chyba ze ktos wie ile kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalogowyjeździec Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 CHłopaki pomożecie bo dzwoniłem dzisiaj do yamahy i zatkało mnie .. gościu mówi do mnie 1000 euro !!!!! prosze was o pomoc bo moze pasuje od jakiegos modelu xt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 mam skrzynie z xt ale nie wiem jak Ci pomóc ;] nie mam skrzyni z ttr do porównania Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.