Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Panowie do sprzedania jest moja TTRka , gdyby ktoś był zainteresowany moge podesłać lepsze foty itp.

Motocykl oczywiście jeżdzony w terenie , stoi na kostkach enduro bo sporo dojazdów asfaltem robie .

Wymianione graty do wglądu oczywiście , plus mam gdzieś oryginalny wydech :icon_razz: sprzedaje bo szukam czegoś do turystyki długodystansowej (chyba padnie na Afrike :icon_twisted: )

http://moto.allegro.pl/item1024697138_yama...lgarda_ttr.html

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie jaki najlepszy kolor tego polisporta kupic ? Bo jednak sie skusze na niego chyba skoro go tak chwalicie :P SPOKS widze ze jestes z Pucka ja jestem z karwi wiec niedaleko mieszkam jak bedziesz kiedys mial czas bo daj znac i pośmigamy razem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  spoks napisał:

Strzałka! Powitalnie już zaliczyłem a że to mój pierwszy post i akurat tutaj to witam szczególnie szacowne grono TTRowców. Przydatny wątek, sporo odpowiedzi znalazłem na dzień dobry.

 

Wracając do tematu lampiona na przedzie (jestem w temacie bo mam wytłuczone szkiełko) to powiem że szukałem oryginału ale odpusciłem i przychylam sie do przedmówców że polisport wymiata w tym temacie i to dobre finansowo rozwiązanie chociaż są ale:

-homologacja (chyba tylko jeden model ma: IMX - notabene mocno chodzi mi po głowie chociaż delikatny się wydaje)

-świeczki ( w polisportach montowane są 35/35W a nie H4, w modelu IMX jest 2 x H3 w tym jedna w soczewce jakby komu dużo światła trzeba było)

 

 

No właśnie sama świeczka to podstawa, w moim patencie H4- świeciła ładnie.

 

  rrrrradzio@wp.pl napisał:

Słuchajcie jaki najlepszy kolor tego polisporta kupic ? Bo jednak sie skusze na niego chyba skoro go tak chwalicie :P SPOKS widze ze jestes z Pucka ja jestem z karwi wiec niedaleko mieszkam jak bedziesz kiedys mial czas bo daj znac i pośmigamy razem :P

 

Różowy, lylowy albo lila-róż :biggrin: . To zależy od wielu rzeczy. Np od tego jakiej szminki używasz? Jakiego koloru masz wdzianka w szafie, Jaki kolor farby na włosach, jakiego koloru placki robią krowy na okolicznych łakach i jakim odcień błota masz u siebie w okolicy... :icon_mrgreen:

Albo pie**olnij sobie jakąś ze szlaczkiem...

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To dla pokoleń. :icon_mrgreen:

 

Podobnie jak kolega ptr82 miałem ostatnio problemy z panewkami od przedniego zawieszenia. Tzn. dwa lata temu zmieniałem uszczelniacze i wyglądały jako tako, ale przy ostatniej wymianie wymagały już reanimacji… wiec szukanie… ostatecznie padło na sklep w UK gdzie kupił ptr82 :wink: jednak miałem problem z kartami ipt :icon_mrgreen: i lekko zdenerwowany po 4 latach na polibudzie wiem ze bez normy to się człowiek nie wysr.. :biggrin: :bigrazz: i że takie panewki muszą być znormalizowane …Podejrzane było to ze panewki na wymiar 46mm były tylko dwojakiego rodzaju a moto a takim goleniu jest więcej… W końcu natrafiłem na str hiszpańską gdzie był podany wymiar panewki (jak w TTR) i przypisany motocykl do jakich pasują i pasują do 80 % enduro z zawiasem 46mm klasyczne czy UPS.

 

Np.:

2001-2004 Yamaha WR 250F

1998-2000 Yamaha WR 400F

2001-2002 Yamaha WR 426F

1997-2003 Yamaha YZ 125

1997-2003 Yamaha YZ 250

2001-2002 Yamaha YZ 250F

1998-1999 Yamaha YZ 400F

2000-2002 Yamaha YZ 426F

1997-2004 Honda CR 125

1997-2004 Honda CR 125R itp można poszukać na stronie pivotworks

 

Ja zamówiłem do 1998-2000 Yamaha WR 400F

I tak panewki:

Bushing - 45.9 x 49.9 x 11.7 Teflon (na inny stronach podają 46x50x12)

Bushing - 44.6 x 46.6 x 19.8 Teflon

I uszczelniacze:

44.20 x 58.19 x 11.53 olejowe

44.29 x 62.53 x 11.43 kurzowe

Pasują (po wstępnych pomiarach) w środę jak będzie czas poskładam i dam znać czy na 1000% jest ok… wymiary uszczelniaczy są dziwne :icon_eek: (np. 62,53 to wymiar nie zewnętrzny, gdzie jest osadzany uszczelniacz tylko całkowity wymiar zewnętrzny) i też podają wymiar „rzeczywisty” uszczelniacza a nie, na jaka średnicę są przeznaczoną……Niestety przez ostatni miesiąc nie miałem czasu i dopiero dziś się za to zabrałem. Koszt takiego zestawy ok. 280zł mamy i uszczelniacze olejowe/kurzowe + panewki…wiec nie jest tak źle.

 

http://img693.imageshack.us/img693/1789/dscn2219j.jpg

 

 

Pozdro :crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loko to dopiero mój drugi wpis na tym forum ale muszę zadać Ci pytanie (poczytałem troszkie): TTR to Twoja pasja czy tak mocno ją eksploatujesz a może nie masz panny czy pić nie możesz? Jest coś w tym sprzęcie czego nierozkręcałeś??? jest jakieś forum, strona poświęcona naszym sprzętom na której nie byłeś? - nie to że źle bo sam uczę się od Ciebie miszczu. Pozdro! TTR600 RULEZ!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w tym problem, że czasu brak :banghead: . Myślę, że jak ktoś ma sprzed dłużej niż rok i trochę tam jeździ i ma zamiar pojeździć a nie sprzedawać po sezonie to zawsze jest coś do zrobienia :crossy: …TTR fajne moto ale chodzi mi po głowie od roku kawasaki W650 :icon_mrgreen: :biggrin: tylko strasznie zawyżone ceny w PL :rolleyes: . Ale kto wie kto wie...możliwe że pożegnam się z ttr i błotem. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nabazgram coś bo już długo nie narzekałem na TTR ;) A wiec dolne łożyska amortyzatora ponad 300 zł tylko serwis brak zamienników. Komplet łożysk wachacza dostępny na pewno w larsonie i widziałem w innych sklepach koszt ok 140 zł. Pozostałe łożyska kiwaczki jeśli dobrze pamiętam były w zwykłych sklepach łożyskowych tylko że tam nie dostaniesz tulejek a jak łożysko jest padnięte to tulejka też. Z tego co mi świta nawet tam były dość drogie a w serwisie teraz strzelam coś ok 100 za sztuke może więcej bo nie pamiętam. Ale u mnie były wszystkie w dobrym stanie więc nie wymieniałem (dlatego nie pamiętam cen).

 

Ble fuj co to był za brzydki motor. (musiałem nie mogłem się powstrzymać)

 

 

EDIT:

Gmail się jednak do czegoś nadaje. Ceny z 2007 r ale pewnie co dużo się nie pozmieniało. Bo eury też było coś koło 4 ziko.

 

-lozyska igielkowe (2szt): 93317-21746 95 zł/szt.

-tulejka: 90387-1212v 32 zł

-pokrywko uszczelnacze: 23x-22129-00 30 zł

- sruba mocujaca z nakretka: 90109-104g8 50 zł

 

-lozysko igielkowe: 93315-31750 105

-tulejka: 90387-123y4 32 zł

-uszczelniacze (2 szt): 93109-17071 15 zł/szt.

-sruba mocujaca z nakretka: 90109-10554 50 zł

Edytowane przez bartek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poszukuje króćca łączącego kolektor z tłumikiem Laser ProDuro dedykowany do XT600 może jakoś zaadaptuje do TTR. Mam taki komin w tej fajniejszej z dwóch wersji (były on i off road) z taka grawerką na wlocie: "for racing use only" co w wolnym tłumaczeniu znaczy: "sąsiedzi cie znienawidzą".

 

 

rrrrradzio@wp.pl możemy razem pokatować sprzęty ale w związku z tym że mieszkasz bliżej obczaj jak jest z torem motocrossowym w Sobieńczycach, czy i kiedy można wjechać.

Edytowane przez spoks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  bartek85 napisał:

A nabazgram coś bo już długo nie narzekałem na TTR ;) .........

Ble fuj co to był za brzydki motor. (musiałem nie mogłem się powstrzymać)

 

 

:biggrin: Kurde a mi moja w wersji black sie widziała na poczatku całokształt, ale z czasem już tylko z wyglądu :banghead: .

A co do cen klamotów to teraz jak widze ceny do swojego to po TTR mam wrażenie że to jakaś wyprzedaż :biggrin:

ORANGE RULEZ

 

A Loko to wg mnie wymierający gatunek, on nie katuje i sprzedaje tylko rozbiera, naprawia, głaszcze. Zna każdą śrubkę i część, i zdobywa wiedze, którą sie dzieli i za to dziekujemy :notworthy:

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

murdoch2 powiadasz ze EXC400 nie koniecznie dla szejka? Dobrze wiedzieć. Apropos jakby kto chciał cudo mieć w garażu to promocja jest: http://www.allegro.pl/item1039050289_supermoto_dr650rse_supermoto.html :biggrin: Kufa lecę do providenta, naraaaaaaa!

Edytowane przez spoks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoks byłem i cena to 30 zl za wjazd na cał dzień a wpadać można w każdy dzień :P czekam tylko na nowe tarcze sprzęgłowe i możemy śmigać jak coś dam ci znać :P

Edytowane przez rrrrradzio@wp.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  spoks napisał:

murdoch2 powiadasz ze EXC400 nie koniecznie dla szejka? Dobrze wiedzieć.

 

Jeśli tylko brać pod uwagę ceny klamotów to pewnie że jest "cywilizowanie". Silnikowe są mniej więcej podobne, a plastiki i cała reszta często dużo tańsza niż do ttr i szeroko dostępna w zamiennikach.

Inna sprawa czestotliwość serwisu i wymian eksploatacyjnych przy ostrym lataniu. Ale ja to wszystko przełknę za te duuuzo większą radoche z latania jaką daje pomarańczowa 400-tka w porównaniu do TTR.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...