Skocz do zawartości

jak zrobić żwawszy silnik w sendzie :D


damiaan91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem ja nie mierze bo nie mam licznika u siebie :icon_eek: damiana pytaj ;) ohhhh jakiś ty MONDRY, napiszesz coś konkretnego może w temacie czy nie ? jak nie to po kiego wała piszesz coś bez sensu ? myślisz że kogoś interesuje to ile masz postów ?.... skończcie to jebadło i niech jakiś mod. zamknie temat bo to jest już bez sensu to co piszecie ! :)

 

 

 

 

kolega ma racje, zamknijcie ten temat bo coraz więcej debili wypowiada się nie na temat, a co do gościa co pisze o wydawaniu pieniędzy to czy dla ciebie wielką fortuną jest całe 9,90zł!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może inaczej pracuje obecnie w firmie motorland Rzeszów jako pomocnik mechanika, codziennie przychodzi gosc i pyta jak przyspieszyc jakis motopend który ma magiczne 50ccm pojemnosci. Gdy mechanik mówi ze nalezy zaczać od dobrego remontu generalnego i wylicza koszty czesci jakieś 99% klijentów rezygnuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co... dyskusja na takim poziomie świadczy tylko o nas. Moze lepiej zrób tak: przeczytaj kilka ksiażek o samych silnikach 2t i rasowaniu. Zobaczysz tam ze w kazdej autor wspomina o tym ze silnik przeznaczony do rasowania ma być najpierw w idealnym stanie technicznym.

 

 

Co do dolotu jego długosć ma kolosalne znaczenie dla silnika niemozna załozyć na oko byle czego bo to poposuje tylko charakterystyke silnika. Wieksze cylidry to jak dlamnie duzy wydatek bo oprucz cylidtra i tłoka nalezy zmienić: wał i gaźnik.

 

Tak naprawde to ludzie podnoszacy moc swojej maszyny czasem niewykorzystywali w pełni mocy oferowanej przez fabryke, wiekszosc nawet niewie jak i kiedy zmieniac bieg. Niemówiac juz o tak prostych inwestycjach jak dobrej jakosci opony czy dbanie o zawieszenie.

 

 

Wiec mój drogi kolego kiedyś sam do taki wniosków dojdziesz tylko musisz jeszcze nabrac deko wieku i wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie Wueska ma racje.A jak bys dbal tak o dolot paliwa.to przedewszystkim zajol bys sie membranami.gardziela gaznika i podpoloerwoal kanaly.sprawdzil w jakim stanie jest tlok.jaka kompresja.wal lozyska.zalozyl stozkowy filtr powietrza nie typu rms tlyko jakis gabkowy malossi.wtedy bysmy mogli igadac o dostaczaniu mieszanki paliwowo powietrznej.(powtarzam gdybys wyregulowal gaznik.umial to zrobic to by wyszlo na to samo bez ciecia filtra powietrza i zmiany dyszy)ale widze ze z ciebie mechanik typowo flex i przecinak ewentualnie wiertarka.Mam Nadzieje ze Dominik sie zlituje nad nami wszysktimi i da ci w prezencie Bana.Ps w swoim Kmxie mam pwoiekszone kanaly.odgiete membrany,Kuty tlok i pusty dyfuzor.Niezlaiczam to do zadnego tuningu tylko do poprawienia przedmuchu przez caly silnik.Rezultaty sa jakie sa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze dwa ostatnie posty Wueski i Diba uświadomiły Ci drogi kolego kto w tym temacie jest jak to nazwales ,,Debilem,, .

 

Ale nie ma co sie przejmowac :) , trzeba ciąc metal krzesać iskry i rżnąc puchy filtrów :icon_eek::):banghead: Panowie do roboty.

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.zalozyl stozkowy filtr powietrza nie typu rms tlyko jakis gabkowy malossi

hehhehe dobre ten stozek to daje tyle ze myslisz ze lepiej idzie

nie wiem jakie posiadałes motory ale idze ze mało wiesz np.silniki minarreli maja załozona zwezke na filtrze króra dostarcza powietrze po jej usunięciu nie idzie ujechać bo sie dusi do czasu zmiany dyszy która nadazy podawac gdybyś powiedział o doładowaniu dynamicznm to bym powiedział ze moc wzrosnie ale nie stożek hehehe

z tego co piszesz to widze ze władowałes kupe w ten motor dla 2 moze 3 rumaków

a koles rozwiercił filter i dysze zmienił i moze z 1 lub 1,5 km uzyskał

 

.Rezultaty sa jakie sa :bigrazz:

Może sie scigniemy????

Edytowane przez V12

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...