damiaan91 Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 nie wiem ja nie mierze bo nie mam licznika u siebie :icon_eek: damiana pytaj ;) ohhhh jakiś ty MONDRY, napiszesz coś konkretnego może w temacie czy nie ? jak nie to po kiego wała piszesz coś bez sensu ? myślisz że kogoś interesuje to ile masz postów ?.... skończcie to jebadło i niech jakiś mod. zamknie temat bo to jest już bez sensu to co piszecie ! :) kolega ma racje, zamknijcie ten temat bo coraz więcej debili wypowiada się nie na temat, a co do gościa co pisze o wydawaniu pieniędzy to czy dla ciebie wielką fortuną jest całe 9,90zł!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Może inaczej pracuje obecnie w firmie motorland Rzeszów jako pomocnik mechanika, codziennie przychodzi gosc i pyta jak przyspieszyc jakis motopend który ma magiczne 50ccm pojemnosci. Gdy mechanik mówi ze nalezy zaczać od dobrego remontu generalnego i wylicza koszty czesci jakieś 99% klijentów rezygnuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 wueska jesteś nie w temacie :D nie wiem w ogóle o czym piszesz, pomyśl o czym piszesz a potem dopiero napisz...ja pisze o lepszym dolocie paliwa i powietrza a ty mi wyskakujesz z remontem generalnym :/ :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 bo od tego sie zaczyna kazde pożdne rasowanie:/ No ale oczywiście kazdy zabiera sie do tego od dupy strony... jak mozna rasować cos co ma nabite iles tam setek kilometrów to przecież porazka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 porażką dla mnie to jesteś jedynie ty.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Wiesz co... dyskusja na takim poziomie świadczy tylko o nas. Moze lepiej zrób tak: przeczytaj kilka ksiażek o samych silnikach 2t i rasowaniu. Zobaczysz tam ze w kazdej autor wspomina o tym ze silnik przeznaczony do rasowania ma być najpierw w idealnym stanie technicznym. Co do dolotu jego długosć ma kolosalne znaczenie dla silnika niemozna załozyć na oko byle czego bo to poposuje tylko charakterystyke silnika. Wieksze cylidry to jak dlamnie duzy wydatek bo oprucz cylidtra i tłoka nalezy zmienić: wał i gaźnik. Tak naprawde to ludzie podnoszacy moc swojej maszyny czasem niewykorzystywali w pełni mocy oferowanej przez fabryke, wiekszosc nawet niewie jak i kiedy zmieniac bieg. Niemówiac juz o tak prostych inwestycjach jak dobrej jakosci opony czy dbanie o zawieszenie. Wiec mój drogi kolego kiedyś sam do taki wniosków dojdziesz tylko musisz jeszcze nabrac deko wieku i wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Dokladnie Wueska ma racje.A jak bys dbal tak o dolot paliwa.to przedewszystkim zajol bys sie membranami.gardziela gaznika i podpoloerwoal kanaly.sprawdzil w jakim stanie jest tlok.jaka kompresja.wal lozyska.zalozyl stozkowy filtr powietrza nie typu rms tlyko jakis gabkowy malossi.wtedy bysmy mogli igadac o dostaczaniu mieszanki paliwowo powietrznej.(powtarzam gdybys wyregulowal gaznik.umial to zrobic to by wyszlo na to samo bez ciecia filtra powietrza i zmiany dyszy)ale widze ze z ciebie mechanik typowo flex i przecinak ewentualnie wiertarka.Mam Nadzieje ze Dominik sie zlituje nad nami wszysktimi i da ci w prezencie Bana.Ps w swoim Kmxie mam pwoiekszone kanaly.odgiete membrany,Kuty tlok i pusty dyfuzor.Niezlaiczam to do zadnego tuningu tylko do poprawienia przedmuchu przez caly silnik.Rezultaty sa jakie sa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam nadzieje ze dwa ostatnie posty Wueski i Diba uświadomiły Ci drogi kolego kto w tym temacie jest jak to nazwales ,,Debilem,, . Ale nie ma co sie przejmowac :) , trzeba ciąc metal krzesać iskry i rżnąc puchy filtrów :icon_eek::):banghead: Panowie do roboty. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 trzeba ciąc metal krzesać iskry i rżnąc puchy filtrów Veteranos rozwalasz mnie hahaha :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Pozatym zabawa w rasowanie jest cholernie kosztowana bawia sie w ta prawdziwi zapaleńcy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 drodzy koledzy naprawde żal mi to mówić ale rozwalacie mnie już kompletnie <lol2> lepiej już nic nie piszcie bedzie lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 (edytowane) .zalozyl stozkowy filtr powietrza nie typu rms tlyko jakis gabkowy malossi hehhehe dobre ten stozek to daje tyle ze myslisz ze lepiej idzie nie wiem jakie posiadałes motory ale idze ze mało wiesz np.silniki minarreli maja załozona zwezke na filtrze króra dostarcza powietrze po jej usunięciu nie idzie ujechać bo sie dusi do czasu zmiany dyszy która nadazy podawac gdybyś powiedział o doładowaniu dynamicznm to bym powiedział ze moc wzrosnie ale nie stożek hehehez tego co piszesz to widze ze władowałes kupe w ten motor dla 2 moze 3 rumakówa koles rozwiercił filter i dysze zmienił i moze z 1 lub 1,5 km uzyskał .Rezultaty sa jakie sa :bigrazz:Może sie scigniemy???? Edytowane 1 Sierpnia 2007 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 po zmianie dysz i wywaleniu zweżki motocykl jest tylko deczko szybszy za to pali o 0,5 do 1l wachy wiecej;] Najwiecej w 2t zawsze robił i robi wydech ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 to co ja zrozubiłem to wystarczy jeszcze seryjny wudech, ale jeśli chciałbym założyć gaźnik np 21mm to musiałbym koniecznie zmienić wydech na sportowy, bo z seryjnego bym nic nie uzyskał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 jakiej ta senda pojemnosci ? 50 ? jesli tak to po cholere pchac tam 21. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.