Gawron Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam. Mam male pytanie czy zaduza mieszanka moze spowodowac spadek mocy??Ablo zle paliwo??Jeśli "za duża" mieszanka to to samo co bogata to oczywiście ze tak :icon_mrgreen: zbyt duża ilość paliwa będzie powodowała przylewanie się świecy i silnik nie będzie natychmiastowo reagował na dodanie gazu. Zanim wejdzie na obroty może przerywać. Złe paliwo również moze mieć wpływ ale raczej mniejszy bo silnik 2t zniesie "każde" paliwo no chyba ze jakieś 80 oktanowe Ci się trafiło ale to niemożliwe :bigrazz:. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Siemka nie no paliwo z shela bralem wiec nie mozliwe i leje tylko 98 wiec wiez ale tez mis ei wydaje ze meiszanka bo dzialal wszystko aldnei zalalem paliwa mieszane i nagle niemail wysokich obrotow iwec jturo doleje mu beny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) Witam. Czy do naprawy lozyska zaznaczonego na zdjeciu (zdjecia z bikepicsa pierwsze lepsze), bedzie odpowiedni zestaw naprawczy z pierwszego czy drugiego linka ? Najlatwiejszy opis luzu - wystarczy motor bardziej podniesc w gore i chodzi na wahaczu,wiec luz na wahaczu czyli ten drozszy zestaw naprawczy ? Prosilbym kogos o potwierdzenie. Pozdrawiam. edit: aaa i jeszcze jedna sprawa, wyruchalo mi sie lozysko przy nozce od hamulca - da sie takie gdzies dostac ? Chodzi o te, przez ktore sruba przechodzi. Link do zdjecia: http://img229.imageshack.us/img229/4629/20...s208068fku3.jpg Linki do zestawow naprawczych: http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...roducts_id=1856 http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=457 Edytowane 9 Lutego 2008 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam kolego wez to drozsze lozysko poniewaz tam masz tulejki i to ejst caly zestawik a tam tylko lozysko lepiej wiecej i wszystko nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Siemka nie no paliwo z shela bralem wiec nie mozliwe i leje tylko 98 wiec wiez ale tez mis ei wydaje ze meiszanka bo dzialal wszystko aldnei zalalem paliwa mieszane i nagle niemail wysokich obrotow iwec jturo doleje mu benyno to raczej na awarie zaworu wydechowego wygląda a nie na zalewanie się. Jak by sie zalewał to przerywał by i dymił ale po chwili zaczął by normalnie jechac jak by już przepalił ten nadmiar paliwa. Czyli po krótkiej chwili wkręcił by sie na obroty.Tylko nie bardzo widze możliwość uszkodzenia sie zaworu wydechowego w ktm. No chyba ze silnik był rozkładany lub zawór całkowicie demontowany to bardzo możliwe że coś zostąło żle poskładane lub wyregulowane Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 stormraider to jest to tańsze łożysko, ja kupowałem oryginalne ktma za 160zł. sprawdź czy górne łożysko jest ok Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Górne jest na szczęście w porządku. Dzięki za odpowiedzi. Pozdro. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 do exc warto zakładać oponki enduro 21" i 18" z gęstszym bieżnikiem żeby pośmigać po asfalcie czy lepiej zainwestować w koła sm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 do exc warto zakładać oponki enduro 21" i 18" z gęstszym bieżnikiem żeby pośmigać po asfalcie czy lepiej zainwestować w koła sm?moim zdaniem zakładanie opon delikatnie terenowych zeby dało się jezdzić po ulicy jest bez sensu :) w terenie będzie kiepsko jak wjedziesz na coś bardziej grząskiego i błotnego a na ulicy i tak trzeba będzie uważać. Koła supermoto to najlepsze rozwiązanie ale kłopotliwe przy zmianie kół.Taniej opony wpełni na szose o wymiarach 21 i 18 :) miałem takie w poprzednim moto na podmiankę i było naprawde bardzo fajnie bo juz normalnie można było sie na ulicy składać w zakręty :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jak coś (opona) jest do wszystkiego to jest do niczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 miałem na myśli coś w tym stylu bo opona enduro w teren sie nie nadaje a tylko na ulice nie miala by dobrej przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jeśli już temat jest o oponach to również i ja mam pytanie. Mam obecnie Pirelli MT83 140/80-18 która jest już bardzo zużyta (5mm bieżnik). Zastanawiam się nad kupnem nowej oponki i myślałem aby kupić taką, samą jak jest obecnie, jeżdżę przede wszystkim po lesie, pola, bagna, piaski, tak więc typowe ENDURO oraz w tym sezonie chciałbym odwiedzić kilkanaście razy tor. Jak myślicie? Taka opona będzie dobrym wyborem czy też nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Osobiscie polecalbym zmienic rozmiar na 110. Obecnie tez mam w ktmie 140,bo takie w Niemczech zazwyczaj sa wpisane w briefach, ale zamierzam na wiosne zmienic. W poprzednim ktmie mialem wlasnie 110 i sie duzo lepiej jezdzilo. Jak masz zamiar dojezdzac asfaltem gdzies to polecam wziac Mitasa jakiegos - szkoda pieniedzy na drozsze opony. Pozdro :biggrin: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Jeśli już temat jest o oponach to również i ja mam pytanie. Mam obecnie Pirelli MT83 140/80-18 która jest już bardzo zużyta (5mm bieżnik). Zastanawiam się nad kupnem nowej oponki i myślałem aby kupić taką, samą jak jest obecnie, jeżdżę przede wszystkim po lesie, pola, bagna, piaski, tak więc typowe ENDURO oraz w tym sezonie chciałbym odwiedzić kilkanaście razy tor. Jak myślicie? Taka opona będzie dobrym wyborem czy też nie? Pewnie masz Scorpiona FIM? też taką mielem potem zmieniłem na jakiegoś mitasa to moto nie do poznania,nawet nie mowie o jezdzie po asfalcie,ale do amatorki szkoda kupować firmowych opon bo i tak róznicy nie ma najlepiej jak kolega mitasa 110 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Znalazłem do kupienia za 150zł MT-83 w bdb stanie, tak więc się zastanawiam nad jej kupieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.