rudolf38 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam nie otrzymałem odpowiedzi w poprzednim temacie więc spróbuję tutaj. A więc mam 15lat i mam KMXa 125/50, będę miał zastrzyk gotówki i przymierzam się do kupna 2 enduro. Moto używał by mój tata i ja.Wybór padł na EXC. Teraz mam pytanko jaki jest koszt utrzymania takiego EXC 125. Moto służyłby do dojazdów do szkoły/do jazd rekreacyjnych/lekkich wypraw w teren. Następne pytanko czy jest bardzo duża różnica między EXC 125 a 250 wiem że to przynajmniej 20KM różnicy ale czy 125 bardzo nie odstaje, gdyż tata jest bardziej za 250 ja za 125 gdyż ja mógłbym jej, także używać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Uzytkuje Exc 125.Koszty jak narazie były takie [ podaje orientacyjnie bo parogony powyzucałem ] :Łańcuch X-ringowy D.I.D ok 320 zl.Tylnia zembatka. ok 120 zł oryginalna KTM-aPrzednia zembatka ok. 50 zł oryginalna KTM-aŁożyska tylniego koła 2x ok 35zl. + simeringi i zabezpieczenia lecz cen nie pamietam bo kupowałem za pośrednictwem taty. :notworthy:Klocki przód i tył jeden komplet ok 60zł.+ beznyna, oleje do mieszanki, płyn hamulcowy i do sprzegła, wszelakiej maści smary i oleje silnikowe itd. Spalanie przy mojej jezdzie siegało ok 2 zbiorników dziennie. wyjazd ok 12 powrot ok. 20-21. wliczajac w to postoje, ew. jakies jedzenie jakies pogawedki z napotkanymi znajomymi i oczywiscie jazda w terenie. Jazda rekreacyjna. Owszem motorkiem mozna poszalec jak i pojezdzi rekreacyjnie.Wypady w teren. Moje wypady wygladały tak. Lasy, zwirownie, i jakies błota i nie mialem problemow z zadnych wyzej wymienionych. Dodam ze na zwirowni robiłem kazdy podjazd co inni robili na np. RM 250 2T ! Odezwe sie do Ciebie na PW. WIdze jestes z Łodzi wiec mam dla Ciebie kilka propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudolf38 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Aha ale chodzi mi oto czy jeżdżąc raczej rekreacyjnie czyli polne drogi nie katując EXC będę musiał co sezon robić remont?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ty jesteś za 125, twój tata za 250, więc złotym środkiem będzie exc200:). Naprawdę udany motocykl, dużo silniejszy z dołu od 125, a góra wcale nie duzo słabsza od mocnej 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudolf38 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 No tak wiesz ja gdybym mógł to brałbym EXC 250, jednak mam 15 lat i na wiosnę robię A1 dlatego bardziej byłbym za EXC 125 gdyż mógłbym do miasta jeździć w razie czego i tym i KMXem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Exc 125 do miasta zabardzo sie nie nadaje, chyba że na kołach SM, po drugie to on nie ma żadnych zabezpieczeń przed kradzieżą, poprostu postawisz gdzieś i obojętnie kto wsiada odpala i nara:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 do miasta na opony nie zarobisz, jak kupowałem exc to też myślałem że sie po mieście się po lansuje ale jak zobaczyłem w jakim tempie idą opony na asfalcie to teraz wszędzie na nogach chodzę. a jak kupujesz używke to możesz mieć 2-3 razy większe koszty utrzymania niż normalnie dlatego że może ci walnąć jakaś droga część i będziesz udupiony. z wyczynami nigdy nic nie wiadomo wiec sie zastanów 3 razy zanim kupisz taki motor a myślę że jak masz 15 lat i jeździłeś na kmx to w exc 125 przez najbliższy sezon mocy będziesz miał aż za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Mam pytanie do znawców EXC 98-08.Czym wyróżniały się poszczególne roczniki? Wiem tylko że ok 2000r wprowadzono USD, od 2002r był bodajże nowy silnik, a od 2004 r wprowadzono inny wygląd. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Mam takie pytanko co to za czesc do KTM-a ? Znalazłem ja u siebie wczoraj ale nie mam pojecia coż to takiego. Cos od sprzegła czy czegos takiego ? http://www6.speedyshare.com/data/660664955...C4%99cie051.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 (edytowane) Są to metalowe przekładki sprzęgła, widzoczne na tej fiszce jako 9 albo 10. Jeśli chcesz sprawdzić dokładnie, spisz nr części z 2 strony opakowania i porównaj z tym na fiszkach, pewnie będzie taki: 50332010100 albo taki: 50332010000 jeśli mówimy o EXC 125. Edytowane 6 Listopada 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Tak tak mowimy o Exc 125. Dzieki jutro przyrownam numery z opakowania z tym co podales bo teraz nie chce mi sie isc do garazu. Pozdrawiam i dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Jak wygląda latanie po torze na EXC 125 w porównianiu do np SX czy YZ? Wystarczy założyć z przodu panel przedni zamiast lampy i już mamy SXa? Dodam że przeczytałem całe 19 stron ;) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Są to metalowe przekładki sprzęgła, widzoczne na tej fiszce jako 9 albo 10. Jeśli chcesz sprawdzić dokładnie, spisz nr części z 2 strony opakowania i porównaj z tym na fiszkach, pewnie będzie taki: 50332010100 albo taki: 50332010000 jeśli mówimy o EXC 125. Sprawdziłem i na tyle mam tylko taka naklejke. Wiec nie zgadza sie z zadna Twoja podana propozycja. a wiec od czego to jest ?http://www3.speedyshare.com/data/173520689...C4%99cie071.jpg Tez dokładam sie do pytania ' WLD_Wlodi ' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jak wygląda latanie po torze na EXC 125 w porównianiu do np SX czy YZ? Wystarczy założyć z przodu panel przedni zamiast lampy i już mamy SXa? Dodam że przeczytałem całe 19 stron :icon_evil: Nigdy exc nie bedzie latał jak SX. Inny zawias, skrzynia, modół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 (edytowane) Sprawdziłem i na tyle mam tylko taka naklejke. Wiec nie zgadza sie z zadna Twoja podana propozycja. a wiec od czego to jest ?http://www3.speedyshare.com/data/173520689...C4%99cie071.jpg Tez dokładam sie do pytania ' WLD_Wlodi 'A pudełko jest nieotwarte? Bo naklejka na 100% dotyczy podkładki pod głowice 37. Niemożliwe że to co zawiera pudełko to ta podkładka :icon_eek: Ja tam dalej uważam że to metalowe przekładki sprzęgła. Edytowane 13 Listopada 2008 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.