Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam male pytanie czy zaduza mieszanka moze spowodowac spadek mocy??Ablo zle paliwo??

Jeśli "za duża" mieszanka to to samo co bogata to oczywiście ze tak :icon_mrgreen: zbyt duża ilość paliwa będzie powodowała przylewanie się świecy i silnik nie będzie natychmiastowo reagował na dodanie gazu. Zanim wejdzie na obroty może przerywać. Złe paliwo również moze mieć wpływ ale raczej mniejszy bo silnik 2t zniesie "każde" paliwo no chyba ze jakieś 80 oktanowe Ci się trafiło ale to niemożliwe :bigrazz:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka nie no paliwo z shela bralem wiec nie mozliwe i leje tylko 98 wiec wiez ale tez mis ei wydaje ze meiszanka bo dzialal wszystko aldnei zalalem paliwa mieszane i nagle niemail wysokich obrotow iwec jturo doleje mu beny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy do naprawy lozyska zaznaczonego na zdjeciu (zdjecia z bikepicsa pierwsze lepsze), bedzie odpowiedni zestaw naprawczy z pierwszego czy drugiego linka ? Najlatwiejszy opis luzu - wystarczy motor bardziej podniesc w gore i chodzi na wahaczu,wiec luz na wahaczu czyli ten drozszy zestaw naprawczy ? Prosilbym kogos o potwierdzenie. Pozdrawiam.

 

edit: aaa i jeszcze jedna sprawa, wyruchalo mi sie lozysko przy nozce od hamulca - da sie takie gdzies dostac ? Chodzi o te, przez ktore sruba przechodzi.

 

Link do zdjecia:

 

http://img229.imageshack.us/img229/4629/20...s208068fku3.jpg

 

Linki do zestawow naprawczych:

 

http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...roducts_id=1856

 

http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...products_id=457

Edytowane przez stormraider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka nie no paliwo z shela bralem wiec nie mozliwe i leje tylko 98 wiec wiez ale tez mis ei wydaje ze meiszanka bo dzialal wszystko aldnei zalalem paliwa mieszane i nagle niemail wysokich obrotow iwec jturo doleje mu beny

no to raczej na awarie zaworu wydechowego wygląda a nie na zalewanie się. Jak by sie zalewał to przerywał by i dymił ale po chwili zaczął by normalnie jechac jak by już przepalił ten nadmiar paliwa. Czyli po krótkiej chwili wkręcił by sie na obroty.

Tylko nie bardzo widze możliwość uszkodzenia sie zaworu wydechowego w ktm. No chyba ze silnik był rozkładany lub zawór całkowicie demontowany to bardzo możliwe że coś zostąło żle poskładane lub wyregulowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do exc warto zakładać oponki enduro 21" i 18" z gęstszym bieżnikiem żeby pośmigać po asfalcie czy lepiej zainwestować w koła sm?

moim zdaniem zakładanie opon delikatnie terenowych zeby dało się jezdzić po ulicy jest bez sensu :) w terenie będzie kiepsko jak wjedziesz na coś bardziej grząskiego i błotnego a na ulicy i tak trzeba będzie uważać. Koła supermoto to najlepsze rozwiązanie ale kłopotliwe przy zmianie kół.

Taniej opony wpełni na szose o wymiarach 21 i 18 :) miałem takie w poprzednim moto na podmiankę i było naprawde bardzo fajnie bo juz normalnie można było sie na ulicy składać w zakręty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już temat jest o oponach to również i ja mam pytanie.

 

Mam obecnie Pirelli MT83 140/80-18 która jest już bardzo zużyta (5mm bieżnik). Zastanawiam się nad kupnem nowej oponki i myślałem aby kupić taką, samą jak jest obecnie, jeżdżę przede wszystkim po lesie, pola, bagna, piaski, tak więc typowe ENDURO oraz w tym sezonie chciałbym odwiedzić kilkanaście razy tor. Jak myślicie? Taka opona będzie dobrym wyborem czy też nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie polecalbym zmienic rozmiar na 110. Obecnie tez mam w ktmie 140,bo takie w Niemczech zazwyczaj sa wpisane w briefach, ale zamierzam na wiosne zmienic. W poprzednim ktmie mialem wlasnie 110 i sie duzo lepiej jezdzilo. Jak masz zamiar dojezdzac asfaltem gdzies to polecam wziac Mitasa jakiegos - szkoda pieniedzy na drozsze opony.

 

Pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już temat jest o oponach to również i ja mam pytanie.

 

Mam obecnie Pirelli MT83 140/80-18 która jest już bardzo zużyta (5mm bieżnik). Zastanawiam się nad kupnem nowej oponki i myślałem aby kupić taką, samą jak jest obecnie, jeżdżę przede wszystkim po lesie, pola, bagna, piaski, tak więc typowe ENDURO oraz w tym sezonie chciałbym odwiedzić kilkanaście razy tor. Jak myślicie? Taka opona będzie dobrym wyborem czy też nie?

Pewnie masz Scorpiona FIM? też taką mielem potem zmieniłem na jakiegoś mitasa to moto nie do poznania,nawet nie mowie o jezdzie po asfalcie,ale do amatorki szkoda kupować firmowych opon bo i tak róznicy nie ma najlepiej jak kolega mitasa 110 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...