karakalla Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Witam, pozdrawiam!Otoz mam pytanie co radzicie, co wybrac? zastanawiam sie nad Banditem 1200 naked i sv 1000 z owiewka, interesuje mnie wasza opinia na temat tych jednosladow, jak sie prowadza, jaki komfort, ile pala, jak z awaryjnoscia (Sv 1000 siadaja panewki?).sam posiadam bandyte 600 i nie mam zadnych zastrzezen z wyjatkiem mocy w jezdzie w dwie soby i pod wiatr, .,.,.,pozdro for all! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Witam, pozdrawiam!Otoz mam pytanie co radzicie, co wybrac? zastanawiam sie nad Banditem 1200 naked i sv 1000 z owiewka, interesuje mnie wasza opinia na temat tych jednosladow, jak sie prowadza, jaki komfort, ile pala, jak z awaryjnoscia (Sv 1000 siadaja panewki?).sam posiadam bandyte 600 i nie mam zadnych zastrzezen z wyjatkiem mocy w jezdzie w dwie soby i pod wiatr, .,.,.,pozdro for all! Jeśli sam piszesz że nie masz żadnych zastrzeżeń do B6, z wyjątkiem braku mocy to odpowiedź jest chyba prosta :banghead:. Główna różnica w SV, poza tym że to fałka i takie tam to pozycja, która jest stricte sportowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Bandit 1200 zdecydowanie lepiej się sprawdza jako motocykl uniwersalny. Nie zmęczysz się tak w trasie ani w mieście. Chyba że masz zapędy sportowe, to wtedy SV. Pod względem serwisu i awaryjności też zdecydopwanie Bandit - sprzęt nie do zdarcia, w przeciwieństwie do SV. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Zastanawia mnie tylko jeden aspekt postu. Dlaczego porównujesz GSF 1200 N z SV 1000 S ?? Albo typowy naked albo owiewka.A teraz do pytania. Smigałem B600N teraz dosiadam B12S. Wspomniałeś, że latasz z plecakiem zatem robicie jakieś traski. Jeżeli tak to wybór jest oczywisty - B1200S! Mocy pod dostatkiem ,pozycja za kierą odprężona...no i w ogóle Bandit to żywa legenda.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 No to zes wybral do porownania motocykle, nie dosc ze chcesz prownywac motocykl naked z plastikiem, to do tego jeszcze sportowy... :banghead: P.S.Wedlug mnie bandyta i tylko N, owiewke zawsze sobie mozesz jakas ladna dolozyc, jezeli musisz poruszac sie z predkosciami powyzej 160 km/h :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karakalla Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 (edytowane) wybralem takie bo sam sie zastanawiam jaki typ wybrac. zupelnie inne charaktery itd. z tego co wiem to w sv siadaja panewki przy jezdzie na kole, wiec mozna latwo trafic moto z "awaria"chyba. co do 1200 to raczej N poniewaz jezdzilem S i w miescie to raczej bladziocha, chociaz moze sie myle. jedynie co mnie przeraza w 1200 to spalanie i masa, choc przeciez to jest tylko 20 kg wiecej niz w mojej 600. pytanie: 600 i 1200 po 2000 roku maja takie same zawieszenie?i jak z hamulcami?i czy nie brakuje 6 biegu? Edytowane 9 Lipca 2007 przez karakalla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 No widzisz MOCu, co kraj to obyczaj. Jak dla mnie Bandit to tylko S, moto o takim silniku bez plastiku to porażka. Po urlopie na Mazurach na XJR 1300 i kilku razach 200 na godzinę na golasie kark mnie bolał kilka dni. Bez sensu. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 pytanie: 600 i 1200 po 2000 roku maja takie same zawieszenie?Z tym pytaniem do Pawła.jak z hamulcami?i czy nie brakuje 6 biegu?W B12 hamulce to wzór dla innych. Sześć tłoków wgryza się w tarcze bez pardonu :)A 6go biegu nie brakuje.....no może tylko polepszyłoby się (czyt. zmalało) spalanie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powell Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 wybralem takie bo sam sie zastanawiam jaki typ wybrac. zupelnie inne charaktery itd. z tego co wiem to w sv siadaja panewki przy jezdzie na kole, wiec mozna latwo trafic moto z "awaria"chyba. co do 1200 to raczej N poniewaz jezdzilem S i w miescie to raczej bladziocha, chociaz moze sie myle. jedynie co mnie przeraza w 1200 to spalanie i masa, choc przeciez to jest tylko 20 kg wiecej niz w mojej 600. pytanie: 600 i 1200 po 2000 roku maja takie same zawieszenie?i jak z hamulcami?i czy nie brakuje 6 biegu? Ale co Cię tak przeraża w spalaniu ? :banghead: Mój teraz pali średnio 6,5 litra. Powiedziałem sobie, że dopóki spala poniżej 7, będę cały szczęśliwy. Jak zacznie spalać 7 i więcej (jak zacznę bardziej odkręcać?) to .... powiem sobie, że zabawa kosztuje i nie ma rady, konie muszą pić :) Hamulce w Bandicie z roczników chyba 2001-2005 są sześciotłoczkowe. Działają moim zdaniem rewelacyjnie. A 6 biegu mi nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Jeśli sam piszesz że nie masz żadnych zastrzeżeń do B6, z wyjątkiem braku mocy to odpowiedź jest chyba prosta :lapad:. Główna różnica w SV, poza tym że to fałka i takie tam to pozycja, która jest stricte sportowa. nie powiedzial bym, ze na SV 1000 pozycja jest strict sportowa, powiedzmy, ze pol turystyczna :) http://picasaweb.google.pl/ksrider/MotorrD...143308428503106 :banghead: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karakalla Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 (edytowane) Ale co Cię tak przeraża w spalaniu ? :biggrin: Mój teraz pali średnio 6,5 litra. Powiedziałem sobie, że dopóki spala poniżej 7, będę cały szczęśliwy. Jak zacznie spalać 7 i więcej (jak zacznę bardziej odkręcać?) to .... powiem sobie, że zabawa kosztuje i nie ma rady, konie muszą pić :buttrock: Hamulce w Bandicie z roczników chyba 2001-2005 są sześciotłoczkowe. Działają moim zdaniem rewelacyjnie. A 6 biegu mi nie brakuje.dzieki. 6,5 litra malutko! z tym ze slyszalem ze Bandity 1200 potrafia spalic 10 i wiecej?ale tez mysle ze to przesadzone.pozdro Edytowane 9 Lipca 2007 przez karakalla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 dzieki. 6,5 litra malutko! z tym ze slyszalem ze Bandity 1200 potrafia spalic 10 i wiecej?ale tez mysle ze to przesadzone.pozdro zalezy od tego jak obchodzisz sie z manetka i skrzynia biegow :buttrock: . jazeli jezdzisz normalnie to spalanie powinno byc podobne. Bandit ciut wiecej. :biggrin: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek PO Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 (edytowane) Mam SV 1000SZ z pełnymi owiewkami + oryginalny lakier na 20sto lecie GSXR. Wygląda zajefajnie, pali ok 8-10 bo latam z "plecakiem" i śrenio lecę ok 160-180km/h. Wybrałem to moto ponieważ jest to idealne połączenie turystyki ze sportem. Można fajnie polatać zarówno sportowo jak też zapakować manele i pojechac w Alpy (co też uczyniłem w zeszłym sezonie) a moto świetnie sie spisze w obu przypadkach. I co najważniejsze nie bardzo wiem co to serwis no chyba że na przegląd jadę. Wybór uzależniam do czego moto Ci potrzebne. Naked do jazdy po mieście owszem na trasę udręka w piz... Ja wybrałem owiewki bo jazda po mieście mnie wkur... jak sie wbije w ciuchy to musze pierdalnąć traskę min ze 300km. Po takich trasach nie spadam z moto wyj.. jak koń po westernie, więć aerodynamika też ok.Zmieniłem siedzenie na żelowe (sciągnąłem z USA - rewelcaja) i założyłem inną szybę MRA.Polecam Edytowane 9 Lipca 2007 przez Maciek PO Cytuj http://maciejbanaszak.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 dzieki. 6,5 litra malutko! z tym ze slyszalem ze Bandity 1200 potrafia spalic 10 i wiecej?ale tez mysle ze to przesadzone.pozdro Jak tak podchodzisz to motocykli to rzuc to... niestety to drogi sport, trza sie z tyml liczyc Bandyta 1200 potrafi spalic od 4,8 litra w trasie przy 100 -120 km/h :biggrin: ( sprawdzone) do 10 litrow przy palowaniu na miescie . Ogolnie sprzet zajebioza , ma tyle momentu od doly ze az wyrywal mi sie sam na kolo , zajebicho. Ale nie rozumiem co to za porownianie SV i Bandzior :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 (edytowane) Ale nie rozumiem co to za porownianie SV i Bandzior :icon_question:A dlaczego nie ? Ja sam wybieralem miedzy bandziorem 1200 a SV 650, wybralem SV poniewaz : jest lekki (zalany do pelna to cos okolo 185 kg)idealny do miasta (bardzo zwrotny)pieknie brzmi (wydech Scorpion)jazda nim sprawia masssse radosci (V2) Nie wzialem bandita bo jest duzy i ciezki, mialem CB 750 Seven Fifty o podobnych gabarytach i juz podziekuje za taki motocykl do smiagania po miescie (malym miescie), w dodatku CB byla po prostu mulowata czego na pewno nie mozna powiedziec o B12 ani o SV 650. Także co kto lubi i jakie ma preferencje, to jest moj 5 motocykl z koleji wiec po prostu wiedzialem czego chce. Edytowane 9 Lipca 2007 przez Cerberus Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.