YAGO Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 heja, jak w temacie: niestety zjechaly mi sie zabki i na dzwigni i niestety na walku zmiany biegow, moze znacie jakies mozliwosci doraznej naprawy? nie mam zamiaru rozbierac calego silnika zeby wymienic ten walek, motocykla uzywam codziennie do dojazdow do pracy.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 witamnie wiem zbytnio jak to wyglada w twoim motocyklu, ale moze mozna spiłowac troche ta ośke, a w dzwigni wspawac połkole tak by razem tworzyły całosc. czyli tyle ile sie wypiłuje taki kawałek mozna by było wspawac w dzwignie zmiany biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 rozbierz dokładnie wyczysć i odtłuść acetonem i złóż na poxiline :icon_razz: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 no rozebralem i zlozylem na loctite, zobaczymy co z tego bedzie, jutro probnie pojezdze, w tygodniu kupie nowa dzwignie, bedzie przynajmniej miala zabki i tez zaloze na klej jak to nic nieda to niestety pozostaja sposoby bardziej radykalne... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 to jak kupisz nowa dzwignie to wez na walek daj kawalek aluminium np z puszki po piwie- obkrec i pozniej mocno osadz nowa dzwignie i dokrec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Stary sposób z junaka. Przy założonej i dobrze dokręconej dźwigni wiercisz otwót pomiędzy dźwignią a wałkiem - wzgłuż wałka (wiertłem coś ponad 5 mm) następnie gwintujesz to na gwint 6mm i wkręcasz tam śrubkę (z podkładką sprężystą)- tak aby tworzyła ona klin pomiędzy dżwignią a wałkiem. Na tym następne 10 lat gwarantowane. Jeżeli założysz nową dźwignię na zużyty wielowpust to przetrwa max kilka dni... i zwiedzie w/g prawa Murpchiego w najmniej odpowiednim momencie. Jeżeli nie wiesz o co chodzi to pytaj narysuje ci jak to zrobić..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Miałem takie problemy i delikatnie chewtnołem spawarkom jak cos to wystarczy szlifnoc i zdjac wajche mysle że to najlepszy sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 ja róniez jestem za spawaniem;] Morzna równiez spiłowac delikatnie wałek i włozyć "coś " w rodzaju klina ;] jednak spawanie jest najlepsze i tak masz do wymiany wałki i dźwignie wiec nie ma sie co pieprzyć;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 (edytowane) a napewno nie wyciagniesz jej bez rozbierania calego silnika ? w KLR po zdjeciu pokrywy sprzegla wychodzi caly walek od biegow wraz z lapka zmnieniacza , moze w NX jest podobnie. Edytowane 6 Lipca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 (edytowane) Małe pytanie - od czego to sie zj**ało? Niedokrecona była? Co do patentów to jesli tych zabków na wałku jeszcze choc troche zostało, to podszlifuj szczeline w dzwigni tam gdzie sciska ja sruba i zajebiscie mocno scisnij sruba z nakretka od dołu :) Edytowane 6 Lipca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 no o tym patencie z wierceniem tez myslalem ale to bedzie slabo wygladac, spawanie wiadomo tez nienajgorzej dziala:) ale mysle ze zakup odpowiedniego kleju zalatwi sprawe... z ta dzwignia tez sie zastanawiam, walek niej etst zupelnie lysy wiec teoretycznie za cos sie zlapie, ale z druiej strony jesli by sie nie zlapala to 50zl w plecy... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soft Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Klej nie wytrzyma - za duża dźwignia. Spawanie może - ale musisz mieć dźwignię i wałek z tego samego materiału. Jeżeli chodzi o nawiercenie wzdłuż wałka (w żadnym wypadku nie przewiercenie przez wałek i dźwignię - bo taki patent zrywa każdą śrubę) to źle nie wygląda gdyż robi to za klin - a wkręcisz tam śrubkę imbusową lub zwykłą śrubę której łeb utniesz, a ją natniesz aby można było wykręcić śrubokrętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Jeśli do tej pory jeszcze jakoś jeździłeś to chyba nie jest max wyryte, więc tak jak pisał Grendo poszerz (np. flexem) szczelinę w tej dźwigni ale właśnie na tyle dużo żeby normalnie złapało. Spróbuj w tej starej dźwigni. Klej chyba tylko jeśli biegi wchodzą mięciutko i jeśli delikatnie je wrzucasz i to też jakiś super, hiper, extra klej. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 tego walka nie rozwiercisz , za twarda stal. Sposob z podszlifowaniem dzwigini wydaje sie najodpowiedniejszy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Wąłek da się rozwiercić i co więcej można to zrobić bardzo precyzyjnie i estetycznie. Wygląda elegancko, a połączenie jest pewne i demontowalne. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.