kuba_195 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 na 99 % mam luz na panewkach w moim burgmanie 250 i jak chodiz puka, i moje pytanie, czy da sie dostać panewki ponadwymiarowe, jakies selekcje czy cos, czy tylko wymiana korby wchodzi w rachubę wraz e sworzniem wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 to co masz wkoncu panweki czy lozyska igielkowe ? jak masz panewki to sworznia nie masz , a jak masz sworzen i lozyska igielkowe to nie masz panewek. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Koledze może chodziło o to, że coś stuka, ale nie wie do końca czy to panewki na osiach wału czy korbowód... mam rację Kubuś? :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 masz rację, stopa korby jest na panewkach jest na panewkach , wiec jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 zeby rozwalić panewke na stopie korbowodu to tzeba byc naprade dobrym raczej padło łozysko główki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 jesl ito panewa to nie kupisz nadwymairu , albo nowy wal , albo eksperyment z azotowaniem walu i dorabianiem panewki do tego walu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Jeśli faktycznie jest panewa na dole korby to dał bym do regeneracji ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Akurat do Burgmana 250- nie znalazlem czesci, ale do AN 650 sa 4 rodzaje nadwymiarowych panewek(podane to jest w parts katalogu), wiec nie do konca nie ma nadwymiarowych panew.Jednak do dego dochodzi kwestia walu- i wlasnie walu sie nie szlifuje- trza korzystac z tzw plastigauge i wg tego narzedzia dobierac odpowiednie panewki.Ale napewno 250 ma wal na panewkach- AN 400 napewno ma na rolkach.Pukanie moze pochodzic z luznego sworznia tlokowego, lub luznego tloka(olejobioracego), czy pukanie nasila sie wraz z obrotami , czy jest stale niezalezne od obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 rozebrałem wszystko i po kolei sprawdziłem, wał nie ma luzów , okazało sie że łożyska wału są poprostu zużyte, i wał chopdził na boki, i pukało, zmieniłem łożyska i sie wyciszył, całe szczeście bo byłem podłamany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 no i święto :banghead: teraz nalezy kupić ofiare całapalna w sklepie monopolowym i doproqwadzić do jej spozycia. Niechaj ty i twoi przyjaciele raduja sie z tej oto naprawy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.