madriana Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 zwracam się do użytkowników kawasaki ER-5. Mam kłopot z hamulcem przednim. To jakaś czarna magia.... Nie jest zapowietrzony, klocki OK, przeczyszczony.... A nie działa. Kiedy mechanik go rozkręcił i po prostu skręcił szczęki ponownie przez jakiś czas było OK (no prawie.... ). Ale już nie jest. Klamka w ogóle nie stawia oporu, hamuje tak delikatnie, że mam drogę hamowania dłuższą niż załadowany po brzegi Polonez. Czy ktoś z Was miał podobny kłopot z ER-ką? I czy to jej taki urok, że nawet sprawny hamulec jest hmmmmm delikatny? :P help Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 jeżdżę od jakiegoś czasu w firmie er5 z 02r i też nie hamuje Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Wypada zmienić mechanika, ER5 nie jest motocyklem torowym ale przedni dla jego masy jest w zupełności wystarczający.Trzeba tylko dobrze odpowietrzyć cały układ. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 pompa do remontu, zapewne ciśnienia już nie wytwarza stąd takie kwiatki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgadzam się z przedmówcą. Może lata świetności szczelności twojej pompy minęły bezpowrotnie? Warto zajrzeć i sprawdzić bo jednak hamulec ważna rzecz. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 a moze tylko wystarczy dobrze pompe odpowietrzyc a pozniej caly uklad cos nie chce mi sie wierzyc ze w tak mlodym motocyklu padla pompa , sa moze jakies wycieki plynu z zacisku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 opowiem wam bajke o odwrotnie zamontowanej sprezynce dociskajacej klocki :icon_rolleyes: tez mailem jazdy z przednim hamulcem, wszystko bylo sprawdzone i wszystko bylo ok i nie dzialal, powodem byla blaszka sprezynowa ktora dociska klocki, byla poprostu zle zalozona, proponuje sprawdzic czy wszystkie elementy zacisku sa zalozone prawidlowo Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 uszczelniacz w pompce do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER II Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Sprawdż czy przewod nie stracił swoich wlaściwości i czy nie rozszerza się po naciśnięciu klamki. Kolega tak miał w transalpie. Wymiana na stalowy mu pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.