rad3k Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) Jeśli się mylę to mnie poprawcie żebym kolegi źle nie poinformował. Moim zdaniem znaki przystankowe to te ,które stoją w okolicy przystanków np. autobusowych :icon_rolleyes: o , których ów młodzianin jeżdżący "dwiesta na godzina" nawet nie zauważa Edytowane 20 Lipca 2007 przez rad3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Przystankowe moze tak ale greedo mowi o przEstankowych a to dwie bardzo rozne rzeczy....nie trafiles z zartem :icon_rolleyes:)))) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 znaki przestankowe to kropka , przecinek itd ktore ulatwiaja rozumienie czytanego tekstu... chodzi o to ze ghost ich nie uzywa i ciezej sie czyta :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Ja rozumiem :D. Wrócmy moze do tematu. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Ludzie to jest forum motocyklowe a nie polonistyczne !! Nie używam kropek przecinków itd bo pisze szybko i nie zwracam na to uwagi ?? A poprostu może nie umiem tego robić umiejętnie i w odpowiednich miejscach ?? Więc jak mam to robić źle to wole już wcale ich nie stawiać !! Proszę odpisujcie na pytania i problemy innych bo o to tu chodzi nie zbaczajcie z tematu rozmowy i nie twórzcie zbędnego SPAMU :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 (edytowane) Jak nie umiesz pisać to ciężko może ci być we współczesnym świecie, gdzie pisanie jest że tak powiem elementarną umiejętnością cywilizowanych ludzi. Masz JUŻ 17 lat, a pamiętaj że na naukę im później tym gorzej. Napisanie poprawnego posta zajmuje mi ok 50 sekund, więc nie martw się, to kwestia treningu i rozruszania szarych komórek (tej której używasz do dzwonienia nie licz). Chciałbym widzieć jak przyszły pracodawca czyta list motywacyjny napisany przez ciebie ;) Myślę, że po pierwszych 3 słowach wyląduje w niszczarce :biggrin: Edytowane 21 Lipca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Miejscowość dalej w serwisie Suzuki stoi Hayabusa która zaczeła właścicielowi mocno stukać...Pierwsze co to sparwdzili w serwisie stan oleju... Aby poziom pojawił sie na dolnej kresce w okienku musieli dolać 1,2l oleju :wink: To i tak nieźle wytrzymała :)Na początku mielio nadzieje, że po d... dostał napinacz łańcuszka rozrządu który lubi zawodzić... Niestety wątpliwości szybko się rozwiały - złapał na wale...Ghost_Rider sprawdzał olej przed trasą, a że później Gixer go zaskoczył i wsysnął większa dawkę+gumowanie to i może pech...No ale właściciel tej Busy to zupełny gamoń i w ogóle go nie żałuje ;) bo ile można jeździć bez zaglądania, żeby dopuscić sie takiego stanu oleju :) Nienawidze niedbalstwa o sprzęt :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Jak nie umiesz pisać to ciężko może ci być we współczesnym świecie, gdzie pisanie jest że tak powiem elementarną umiejętnością cywilizowanych ludzi. Masz JUŻ 17 lat, a pamiętaj że na naukę im później tym gorzej. Napisanie poprawnego posta zajmuje mi ok 50 sekund, więc nie martw się, to kwestia treningu i rozruszania szarych komórek (tej której używasz do dzwonienia nie licz). Chciałbym widzieć jak przyszły pracodawca czyta list motywacyjny napisany przez ciebie :D Myślę, że po pierwszych 3 słowach wyląduje w niszczarce :wink: Ej no wez skoncz pier**lić głupoty!! Co cie to obchodzi, czy chłopak dostanie prace, czy nie?? To chyba nie twoja sprawa jest! Chłopak prosi tylko o pomoc i o rady.. Ja wiem, że na forum trzeba przestrzegać pewnych zasad co do pisowni ale strasznych byków, które naprawdę rażą w oczy, nie robi. A to, że zapomni postawić gdzieś kropki, czy przecinka da się chyba wybaczyć. Bo to nie jest jakieś forum poetyckie, gdzie każde zdanie jest piękne i wygłaskane.A jak ci to nie pasuje to po prostu tego nie czytaj. I nie praw mu kazań, że go nie przyjmą do pracy bo to nie twoja brocha!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Nie gdzieś, tylko nigdzie :wink: Jakbym ja dostał takiego posta "o pomoc" to bym olał ciepłą strugą i nawet nie odpowiedział, bo to że komuś nie chce sie powstawiać kropek i przecinków świadczy o olewczym stosunku do tych od których chce pomocy. To tak jakbyś zatrzymał sie przy gościu który złapał gumę a on powiedziałby, "e, frajerze, pomóż mi kółko zmienić". Pomógłbyś? :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Ludzie to jest forum motocyklowe a nie polonistyczne !! Nie używam kropek przecinków itd bo pisze szybko i nie zwracam na to uwagi ?? A poprostu może nie umiem tego robić umiejętnie i w odpowiednich miejscach ?? Więc jak mam to robić źle to wole już wcale ich nie stawiać !! Proszę odpisujcie na pytania i problemy innych bo o to tu chodzi nie zbaczajcie z tematu rozmowy i nie twórzcie zbędnego SPAMU :DMoże i nie forum polonistyczne, ale Polskie i pisze się w języku polskim. A język Polski przewiduje przecinki w zdaniach. Podany w poście wyżej przykład z pomocą w zmianie koła to chyba dobre wyjaśnienie dlaczego należy używać takich znaków prosząc o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 (edytowane) Nie gdzieś, tylko nigdzie :D Jakbym ja dostał takiego posta "o pomoc" to bym olał ciepłą strugą i nawet nie odpowiedział, bo to że komuś nie chce sie powstawiać kropek i przecinków świadczy o olewczym stosunku do tych od których chce pomocy. To tak jakbyś zatrzymał sie przy gościu który złapał gumę a on powiedziałby, "e, frajerze, pomóż mi kółko zmienić". Pomógłbyś? :wink: Jasne, że bym nie pomógł :)Ale według mnie to przykład trochę przesadzony w porównaniu z nie wstawianiem znaków interpunkcyjnych..Mnie bardzo rażą błędy ortograficzne, interpunkcyjne już trochę mniej.. No w każdym razie Ghost_rider nie pisze jeszcze tak tragicznie... A jak zapewne wiecie bywali na tym forum o wiele gorsi ;)Każdy ma zdanie na temat błędów i raczej nikt go nie zmieni dlatego uwazam, że pora zakończyć dyskusję na ten temat.. Poza tym ostrzeżenie od moderatora wcale mi się nie widzi ;) Do Ghost_rideraWidziałem kiedyś na forum link, który udowadniał, że ramy pękają nie tylko w ZXR-ach ale też i w GSXR-ach. Wypowiadali się chyba tam koledzy zza oceanu więc może do nich zagadaj, czy silnik od młodszego modelu będzie pasował do Twojej ramy.. Powinni znac odpowiedź :) Edytowane 21 Lipca 2007 przez przemekpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Najtaniej i najszybciej kupisz wlasciwy silnik ( K 3 ) w Stanach, ale koszty przesylki sa wysokie, poza tym trzeba znalezc firmy sprzedajace na caly swiat, ludzie czesto nie chca sprzedawac poza Stany ( formalnosci ).Wydaje mi sie ze Niemcy, Francja, Anglia i Holandia beda jednak troche latwiejsze ( Ebay ).Najbezpieczniej miec konto na PayPal i placic karta, w razie jakiejs wpadki Ebay pokrywa straty do wysokosci chyba $ 5 tys.Warto dokladnie sprawdzic poprzednie transakcje sprzedajacego, a najlepiej kupowac z firmy zajmujacej sie rozbiorka rozbitkow i sprzedaza czesci uzywanych - oni zlomu nie sprzedaja.Druga opcja to szukac uzywanego walu z korbowodami z takiej firmy - w tym wypadku przesylka ze Stanow juz by sie chyba oplacila. Adam M.PS. Jesli chodzi o interpunkcje - poprawne pisanie jest na necie uwazane za wyraz szacunku dla czytajacych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 (edytowane) Bolesławiec 21.07.2007r OK ;) Mam kilka za, lecz i kilka przeciw odnośnie mojej pisowni, ale nie o to tu chodzi :banghead: Z racji szacunku jakim darzę wszystkich "prawdziwych" motocyklistów a zwłaszcza tych starszych postaram się pisać w miarę moich możliwości bezbłędnie. Jednakże proszę was nie upominajcie mnie co każdy post, że gdzieś zabrakło przecinka, kropki, apostrofy, epitetu i Bóg wie czego jeszcze tworząc zbędny spam... Odpowiadajcie na temat zadanego pytania, pomagajcie innym dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu motoryzacyjnym ... Posiadam konto na Ebay-u, oraz konto PayPal. Znalazłem kilka silników w super stanie u firm specjalizujących się w tym fachu, lecz średnio cena takiego silnika wynosi 2200$ a przesyłka 800$ :wink: Trzeba liczyć się także z możliwością doliczenia akcyzy, więc jeżeli nie znajde niczego w super cenie to USA odpada. Pozostaje mi także UK, ale ceny maja straszne. Najchętniej kupiłbym silnik od zachodnich sąsiadów i właśnie jeden już licytuję, lecz co z tego wyjdzie to się okaże. Najlepsze ceny jak dotąd napotkałem w Polsce, ale wiadomo kupić silnik od polaka :( Myślę, iż zakończy się na kupnie oryginalnego silnika K3, jednakże gdyby się okazało, żę silnik z K5 by pasował i wszystko chodziłoby bez problemu to pewnie kupiłbym ten drugi. Jak narazie obrałem sobie za cel nie napalać się, dobrze poszukać i kupić silnik z bezpiecznego źrudła, gdyż nie widzi mi się zmieniać serce motocykla co sezon, tym bardziej, że bardzo "przywiązuję" się do motocykla i nie jestem typem kata ... Zawsze maiłem zadbane w 100% sprawne i czyściutkie motocykle, a zwłaszcza dbałem i picowałem motor moich największych marzeń, którego "jakimś cudem" udało mi się zdobyć . Z poważaniem Marcin Edytowane 21 Lipca 2007 przez Ghost_Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Sprobuj troche popolowac na wal z korbowodami - znacznie nizsza cena za czesci i przesylke, a nic wiecej nie potrzebujesz.Nie ludz sie ze uda ci sie bez problemu podlaczyc silnik K5 do instalacji elektrycznej i ukladu sterowania silnikiem w K3 - najwieksze zmiany beda w elektronice. Akurat wymiary zewnetrzne i mocowania obu silnikow moga byc bardzo podobne. Adam M. PS. Szukaj walu rowniez w Niemczech, nawet nie znajac jezyka zorientujesz sie czy cos jest co ci pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Właśnie elektryka byłaby największym problemem przy tej "operacji" i to mnie zniechęca, lecz popytam, poczytam, popatrze i może akurat okaże się, iż nie ma z tym aż tak dużego zachodu :biggrin: Fajnie byłoby pośmigać na silniku K6 i widzieć zdziwione miny braci motocyklowej :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.