Skocz do zawartości

Problem z ukochanym Gixem 1000 K3 :(


Rekomendowane odpowiedzi

Nikt Ci niczego nie wciska,zaden serwis nie bedzie Ci do Twojego starego walu dobieral panewki i dawal gwarancje bo wiadomo ze i tak Ci to padnie...

Ile razy trzeba powtarzac ze takich silnikow sie nie remontuje???

A wal na pewno jest do wymiany jak choc troche jezdziles na stukajacej panewce.To nie maluch :cool:

 

 

 

Nie rozumiem z tego co się orientuję to jeżeli wał nie ucierpiał a przecież nie musiał odrazu zrobić się owal to wszystko trzeba dokładnie pomierzyć dobrać odpowiednie panewki i wszystko bedzie git sa przecież różne grubości panewek oznaczane sa one kolorami ?? Dlaczego niby takich siklników się nie remontuje ?? Jak kumuś coś walnie jakieś zawór łańcuszek itd to co ma wywalić silnik i kupić sobie nowy w salonie za 15 tys :wink:

Edytowane przez Ghost_Rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by sie nie remontowało to by częsci zamiennych nie sprzedawali :wink:

w poprzednim motocyklu poszedł mi wał i panewki na początku coś tam stukało ale nie za moco po jakimś miesiacu sypnął się całkiem spadła moc, po rozebraniu okazało sie ze wal do wymiany i oczywiście panewki koszt czesci wyniusł mnie za uzywany wał 800 zł i panewki cos koło 300 zł nowe i odrazu wymieniłem wszystkie uszczelki - chyba sie dało wyremontować bo do konca było wszystko w jak najlepszym porzadeczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche o to chodzi, bo zabawa polega nie tylko na jezdzeniu ale i na obsludze.

Zostawienie niskiego poziomu oleju i potem jazda na gumie to proszenie sie o klopoty, ktore wlasnie nastapily.

Mimo wszystko nie wyglada mi to na panewki, lomot bylby w calym zakresie obrotow i szybko stawal by sie coraz glosniejszy.

 

Adam M.

 

 

 

Siemanko >> Sądzę że Adam ma racje i nie jest to typowy objaw uszkodzenia ( przytarcia ,luzu) panewek . skoncentrować się powinieneś skad dokładnie dochodzi ten odgłos bo bardziej prawdopodobne że przy niskim stanie oliwy zbyt mało szło jej na górę do wałków i tam mogło się coś wydażyć ( krzywka wałka lub dźwigienka ) one też wydają dziwaczne odgłosy często mylone przez laików z panewkami . Sprawdź dokładnie a najlepiej podjedź do kogoś kto ma pojęcie i koniecznie zrób prawko !!!!! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem ze znajomym silnik i tak jak się spodziewałem w misce olejowej znalazłem złote opiłki więc któraś panewka oberwała jednakże zadna z głównych gdyż są one bez ryski a sam wał ( może tego nie widac tak dobrze na fotce) na panewkach głównych również jest bez ryski jednak jutro sprawdzę jeszcze panewki korbowodowe i wał na tych panewkach ... mam nadzieje że tylko 1 lub 2 panewki lekko dostały a wał bedzie dalej nietkniety w takim razie dokonam naprawy ze znajomym i powracam na trase :D narazie dołączam 2 fotki reszta w swoim czasie :)

 

 

Moja strona

 

Moja strona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak po silniku ;) Panewki główne w idealnym stanie 3 panewki korbowodowe również lecz 1 panewka na korbowodzie 1 cylindra chwyciła bez uleju i obracała się cała jest o ponad połowe cieńsza od dobrej panewki a na czopie wału zrobił się owal :bigrazz: całkowity koszt naprawy 9500zł możliwe że nawet 10 tys więc odpada durne tematy na dorabianie panewek szlifowanie azotowanie itd wału to dobre dla WSK i MZ a nie 170 konnej maszyny wiec pozostaje kupić nowy silnik a stary sprzedać na czesci :wink: a więc tak jak mówiłem szukam silnika do K3 lub K4 1000 najlepiej zeby był jeszcze w ramie np motocykla po wypadku może być bez dekli pokrywy wałków skrzyni biegów wtrysków itd interesuje mnie wał panewki korbowody i tłoki ale kupię najchetniej w 100% kompletny silnik w jak najlepszym stanie nie rozkrecany oczywiście z gwarancją rozruchową i najlepiej jakimiś dokumentami albo historia silnika dołaczam fotki zużytej i dobrej panewki oraz wału i zużytego porysowanego czopu pozdrawiam wszystkich :) mam nadzieje iż niedługo zawitam na trasie ;)

 

 

Wał

 

Czop

 

Panewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa więc tak jak mówiłem szukam silnika do K3 lub K4 1000 najlepiej zeby był jeszcze w ramie np motocykla po wypadku może być bez dekli pokrywy wałków skrzyni biegów wtrysków itd interesuje mnie wał panewki korbowody i tłoki ale kupię najchetniej w 100% kompletny silnik w jak najlepszym stanie nie rozkrecany oczywiście z gwarancją rozruchową i najlepiej jakimiś dokumentami albo historia silnika dołaczam fotki zużytej i dobrej panewki oraz wału i zużytego porysowanego czopu pozdrawiam wszystkich

 

Taa i najlepiej z udokumentowanym przebiegiem 1000 km i za symboliczne 5 zł. Obudz sie dziecko.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa i najlepiej z udokumentowanym przebiegiem 1000 km i za symboliczne 5 zł. Obudz sie dziecko.

 

 

No przepraszam, ale trzeba być skończonym idiotą żeby kupić silnik za 3-5 tys zł nie znając jego histori, przebiegu w przybliżeniu, skąd pochodzi, dlaczego jest wymontowany ( motor po sztrzale czy co ) oraz bez gwarancji rozruchowej :icon_twisted:

 

P.S Oczywiście nikogo nie chcem urazić itd...

Edytowane przez Ghost_Rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie i tym kraju dostaniesz w tych pieniądzach co najwyżej gwarancję rozruchową. I tak bogiem a prawdą co więcej jest Ci potrzebne??? Kompresję możesz zmierzyć na glebie, jeśli jest OK, to wkładasz i odpalasz. Jeśli jest OK, jeżdzisz by sprawdzić skrzynię biegów. Jeśli jest OK to OK - nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak po silniku :crossy: Panewki główne w idealnym stanie 3 panewki korbowodowe również lecz 1 panewka na korbowodzie 1 cylindra chwyciła bez uleju i obracała się cała jest o ponad połowe cieńsza od dobrej panewki a na czopie wału zrobił się owal :wink: całkowity koszt naprawy 9500zł możliwe że nawet 10 tys więc odpada durne tematy na dorabianie panewek szlifowanie azotowanie itd wału to dobre dla WSK i MZ a nie 170 konnej maszyny wiec pozostaje kupić nowy silnik a stary sprzedać na czesci :P a więc tak jak mówiłem szukam silnika do K3 lub K4 1000 najlepiej zeby był jeszcze w ramie np motocykla po wypadku może być bez dekli pokrywy wałków skrzyni biegów wtrysków itd interesuje mnie wał panewki korbowody i tłoki ale kupię najchetniej w 100% kompletny silnik w jak najlepszym stanie nie rozkrecany oczywiście z gwarancją rozruchową i najlepiej jakimiś dokumentami albo historia silnika dołaczam fotki zużytej i dobrej panewki oraz wału i zużytego porysowanego czopu pozdrawiam wszystkich :crossy: mam nadzieje iż niedługo zawitam na trasie :buttrock:

Wał

 

Czop

 

Panewki

A nie mowilem ze tak bedzie??? A tak cwaniakowales :crossy:

A z tymi wymaganiami co do nowego silnika to Cie pogielo,jak wogole znajdziesz dobry silnik do K3/K4 to bedziesz mial duze szczescie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie mowilem ze tak bedzie??? A tak cwaniakowales :icon_eek:

A z tymi wymaganiami co do nowego silnika to Cie pogielo,jak wogole znajdziesz dobry silnik do K3/K4 to bedziesz mial duze szczescie :bigrazz:

 

nie ma jak walnac madroscia i pocieszyc chlopaka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jeżeli chodzi o kupno silnika to na 100% musi być gwarancja rozruchowa zmierzę sprężanie polatam sprawdze skrzynie itd ale poprostu dobrze by było gdybym wiedizał ze np silnik ma 25 tys przebiegu i jest z motocykla po wypadku o czym świadczy np zdjecie zwłok jakiegoś K3 ale nie wymagam tego... postaram się kupić silnik od znajomej osoby albo znajomego mojego znajomego itd tak aby było jak najmniejsze ryzyko kupna złomu :) i tak się też zastanawiam czy silnik od K5 i K6 by nie pasował wiem wiem kazdy zaraz powie ze inna rama mocowania motor itd ale jak popatrzyłem na dokładne zdjecia silnika K6 i mojego w piwnicy to wydaja mi się wręcz identyczne ( oczywiście z zewnątrz i na oko) bede musiał pojechac do kolegi co ma K5 i pomierzyć może akurat podejdzie tylko jak potem z elektryką czy wtryski licznik itd bedzie kaczać :bigrazz: gdy szukałem w polsce i na necie to znalazałem kilkadziesiat silników do Hayek K5 i K6 duzo do 600 K1 róznych 750 ale do swojego narazie tylko 2 jeden wyglada na troche "zaniedbany" a drugi igiełka ale 3 tys $ :icon_question: moze znacie kogoś kto ma silniki i tego typu czesci oraz na co głownie zwracac uwage przy kupnie silnika sprezanie skrzynia slady rozkrecania .... :icon_eek:

 

A nie mowilem ze tak bedzie??? A tak cwaniakowales

A z tymi wymaganiami co do nowego silnika to Cie pogielo,jak wogole znajdziesz dobry silnik do K3/K4 to bedziesz mial duze szczescie

 

Nie przypominam sobie żebym gdzieś tu cwaniakował ale ok mniejsza z tym ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...