Skocz do zawartości

Problem z ukochanym Gixem 1000 K3 :(


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka ostatnio robiłem z kumplami traske ok 200 km super nowa droga szeroki pas plus pobocze mało ruchliwa super zakręty itd a wiec prędkośc przelotowa powyżej 200 nie schodziła gdy bylismy 30 km od celu ruszajac ze skrzyzowania usłyszałem nieprzyjemne stuki na cpn zauwazyłem że w okienku widac 1mm oleju czyli za mało a gumowałem troche wlałem litr oleju ale stuki nie ustały sprawdziłem napinacz łancuszka rozrządu ale wydaje sie wszystko ok czyżby panewki dostały i stuki i drgania pojawiały sie na wale ?? Objawy podobne do tych co miałem w CBR jak padł napinacz takie jakby charczenia ale mozna wyczuc jak sie przyłozy ręke lekkie wibracje i z 2 stroch silnika śłychac tak samo gdy jade to sa stuki ale gdy np jade na 4 albo jakims wyzszym biegu poprostu jak odkrece gaz do końca to stuki ustaja i motor normlanie przyspiesza. Gdy jade np na jedynce i przyspieszam to na 5 tys obrotó wyraźnie słychac to stukanie dlatego narazie nie ruszam sie nigdzie motorem:( Czy ktoś wie co to może być jak to sprawdzić co wymienić i ile to bedzie kosztoweac lub czy ktoś zna mechanika któremu mógłbym zaufać i oddać swoje oczko w głowie w jego dobre sprawne rece nie tracac przy tym 5 tys zł jestem z Bolesławca 100km od Wrocławia Dolnyślask pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie jak nie chcesz poparzyc ucha to wez kawalek rury metalowej i przyłoz do ucha i silnika. Rura sprawia ze dzwiek jest wiele glosniejszy i latwiej go rozkminic. Przykladaj rure w podejrzanych miejscach i sluchaj . pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche o to chodzi, bo zabawa polega nie tylko na jezdzeniu ale i na obsludze.

Zostawienie niskiego poziomu oleju i potem jazda na gumie to proszenie sie o klopoty, ktore wlasnie nastapily.

Mimo wszystko nie wyglada mi to na panewki, lomot bylby w calym zakresie obrotow i szybko stawal by sie coraz glosniejszy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sam serwisuje swoje motocykle wymieniam opony klocki napęd płyny uszczelniacze w lagach troche elektryka itd i to co potrafię jeżeli nie umiem to jade do kogoś i ucze się jak to zrobić i zawsze sprawdzałem stan oleju jednak ostatnio dużo zrobiłem ok 1500km przy dużych predkościach no i widocznie gdzieś spaliło ten olej wykreciłem dzisiaj napinacz jest on hydrauliczno-mechaniczny na oko wyglada ok jednak gdy go wkreciłem ponownie "napiołem" go recznie mocna dociskajac go do ślizgacza i jakby troche pomogło jednak dalej słyszę nieprzyjemne dźwieki wiec musze szukać specjalisty i usterki obt taniej i mało praco chłonnej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki i możliwe, że wał korbowy do wymiany uszkodzenia nie są duże, gdyż nie stuka tak mocno wiec może tylko panewki a wał ocalał tak czy siak w środku sezonu nie mam motoru i czekaja mnie duże koszta kłopoty i duzo pracy :lapad: Sprawdzajcie codziennie olej a najlepiej wlejcie więcej niż potrzeba z 0,5 l pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...