Ghost_Rider Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Siemka ostatnio robiłem z kumplami traske ok 200 km super nowa droga szeroki pas plus pobocze mało ruchliwa super zakręty itd a wiec prędkośc przelotowa powyżej 200 nie schodziła gdy bylismy 30 km od celu ruszajac ze skrzyzowania usłyszałem nieprzyjemne stuki na cpn zauwazyłem że w okienku widac 1mm oleju czyli za mało a gumowałem troche wlałem litr oleju ale stuki nie ustały sprawdziłem napinacz łancuszka rozrządu ale wydaje sie wszystko ok czyżby panewki dostały i stuki i drgania pojawiały sie na wale ?? Objawy podobne do tych co miałem w CBR jak padł napinacz takie jakby charczenia ale mozna wyczuc jak sie przyłozy ręke lekkie wibracje i z 2 stroch silnika śłychac tak samo gdy jade to sa stuki ale gdy np jade na 4 albo jakims wyzszym biegu poprostu jak odkrece gaz do końca to stuki ustaja i motor normlanie przyspiesza. Gdy jade np na jedynce i przyspieszam to na 5 tys obrotó wyraźnie słychac to stukanie dlatego narazie nie ruszam sie nigdzie motorem:( Czy ktoś wie co to może być jak to sprawdzić co wymienić i ile to bedzie kosztoweac lub czy ktoś zna mechanika któremu mógłbym zaufać i oddać swoje oczko w głowie w jego dobre sprawne rece nie tracac przy tym 5 tys zł jestem z Bolesławca 100km od Wrocławia Dolnyślask pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bert41 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Nie chciałbym być złym prorokiem ale zakrawa mi to na panewkę :bigrazz: Niech się bardziej doświadczeni koledzy wypowiedzą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 przyłoż ucho do pokrywy prostopadle do wału , jak bedzies słyszeć takie cyk cyk cyk, jak stara maszyna do szycia to niestety panewkiczyli szukaj nowego silnika. cos o tym wiem niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ewentualnie jak nie chcesz poparzyc ucha to wez kawalek rury metalowej i przyłoz do ucha i silnika. Rura sprawia ze dzwiek jest wiele glosniejszy i latwiej go rozkminic. Przykladaj rure w podejrzanych miejscach i sluchaj . pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Szukać nowego silnika aż tak źle :icon_mrgreen: :D :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Jestes ze Slaska to mozesz pojechac do Piotra Dudka, lepiej niech on poslucha.Ale ciekawi mnie co ty robisz bez prawa jazdy na tym motocyklu ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Liczą się umiejętności zapłał i rozsądek a nie wiek :D W razie dalszych wątpliwości śmigam motocyklami od 4 lat prawie 3 rok poważnym sprzetem i nigdy nie miałem wypadku itd ale nie o to tu chodzi pozdrawiam :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Troche o to chodzi, bo zabawa polega nie tylko na jezdzeniu ale i na obsludze.Zostawienie niskiego poziomu oleju i potem jazda na gumie to proszenie sie o klopoty, ktore wlasnie nastapily.Mimo wszystko nie wyglada mi to na panewki, lomot bylby w calym zakresie obrotow i szybko stawal by sie coraz glosniejszy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Zawsze sam serwisuje swoje motocykle wymieniam opony klocki napęd płyny uszczelniacze w lagach troche elektryka itd i to co potrafię jeżeli nie umiem to jade do kogoś i ucze się jak to zrobić i zawsze sprawdzałem stan oleju jednak ostatnio dużo zrobiłem ok 1500km przy dużych predkościach no i widocznie gdzieś spaliło ten olej wykreciłem dzisiaj napinacz jest on hydrauliczno-mechaniczny na oko wyglada ok jednak gdy go wkreciłem ponownie "napiołem" go recznie mocna dociskajac go do ślizgacza i jakby troche pomogło jednak dalej słyszę nieprzyjemne dźwieki wiec musze szukać specjalisty i usterki obt taniej i mało praco chłonnej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 no to jak bedziesz po jakims fachowym przegladzie to napisz co sie zepsulo, zeby kazdy wiedzial czym moze grozic albo ze moze nie jest tak zle jak sie wydawalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Panewki i możliwe, że wał korbowy do wymiany uszkodzenia nie są duże, gdyż nie stuka tak mocno wiec może tylko panewki a wał ocalał tak czy siak w środku sezonu nie mam motoru i czekaja mnie duże koszta kłopoty i duzo pracy :lapad: Sprawdzajcie codziennie olej a najlepiej wlejcie więcej niż potrzeba z 0,5 l pozdrawiam :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Wlanie za dużo oleju też szkodzi silnikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 troche wiecej napewno nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 troche wiecej napewno nie zaszkodzi I tak za długo się z niego nie nacieszysz bo go odmą albo jakimś uszczelniaczem wywali :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Taa...wywali...Ja zawsze w sprzetach mam 2,3 setki wiecej oleju i nigdzie nie wywala.A autor tematu sam sobie jest winien,nie pierwszy raz ktos przez wlasna glupote silnik zarznal.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.