Skocz do zawartości

KTM LC4 BIERZE OLEJ...POMOCY!!


Rekomendowane odpowiedzi

nowe zakaldaj bardzo deliaktnie , najlepiej w 3 osoby , cylinder rowniez , ponoc te pierscionki lubia pekac , gadalem z gosciem co mial lc4 na sprzedaz i pekl mu olejowy przy wymianie pierscieni , musial kupic 2 komplet..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe zakaldaj bardzo deliaktnie , najlepiej w 3 osoby , cylinder rowniez , ponoc te pierscionki lubia pekac , gadalem z gosciem co mial lc4 na sprzedaz i pekl mu olejowy przy wymianie pierscieni , musial kupic 2 komplet..

oki tak zrobie, tylko gdzie mozna kupic sam pierscien? i za ile?

ps fotke wrzuce wieczorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki tak zrobie, tylko gdzie mozna kupic sam pierscien? i za ile?

ps fotke wrzuce wieczorem

 

 

Elo! Samego pierścienia takiego jak ma być nie kupisz. Jedynie komplet u dealera.

 

Możesz za to zaeksperymentować z pierścieniem dorabianym.... w enduraku pewnie troszke pochodzi ...

 

można to kupić np. tu:

http://tloki.pl/

 

cena jak za barszcz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w enduraku pokroju XT moze pochodzi, ale nie w dosc wysilonym LC4 - radze kupic komplet i zmienic wszystkie , albo zaladowac caly tlok wyzszej selekcji ( LC4 ma nikasil)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez radze Ci kupić komplet. Zakładaj je najlepiej alboprzez 3 paski blachy (wzdłuż płaszcza tłoka) albo takim sprytnym urządzonkiem do zakładania pierścieni

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurde !! ale go roz..balo ! jesli nie porysowalo cylindra to masz wielkie szczescie ! kupuajc nowe pierscionki musisz wiedziec na jaka selekcje albo nadwymiar masz cylinder zrobiony.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurde !! ale go roz..balo ! jesli nie porysowalo cylindra to masz wielkie szczescie ! kupuajc nowe pierscionki musisz wiedziec na jaka selekcje albo nadwymiar masz cylinder zrobiony.

hehe no cylinder jest wporzadku:) na tłoku mam napisaną cyfre 1 to jakie kupic pierscienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pierścień nie pękł tylko się rozleciał w kawałki i sama wymiana pierścieni nie pomoże bo rowek na tłoku nieco się powiększył.

Czeka Cię pomiar cylindra i zamówienie nowego kompletnego tłoka.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale moto kompresji nie stracił, miał moc itp tylko ze brał olej

To normalne przy pękniętym samym pierścieniu olejowym, ale prawdopodobnie ten rowek w którym siedzi pierścień olejowy jest teraz wyrobiony i jeśli wymienisz sam pierścień to może kiedyś tak samo popękać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...