qba Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 jak pęknięty? poka fotke najlepiej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 nowe zakaldaj bardzo deliaktnie , najlepiej w 3 osoby , cylinder rowniez , ponoc te pierscionki lubia pekac , gadalem z gosciem co mial lc4 na sprzedaz i pekl mu olejowy przy wymianie pierscieni , musial kupic 2 komplet.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 nowe zakaldaj bardzo deliaktnie , najlepiej w 3 osoby , cylinder rowniez , ponoc te pierscionki lubia pekac , gadalem z gosciem co mial lc4 na sprzedaz i pekl mu olejowy przy wymianie pierscieni , musial kupic 2 komplet..oki tak zrobie, tylko gdzie mozna kupic sam pierscien? i za ile? ps fotke wrzuce wieczorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 oki tak zrobie, tylko gdzie mozna kupic sam pierscien? i za ile? ps fotke wrzuce wieczorem Elo! Samego pierścienia takiego jak ma być nie kupisz. Jedynie komplet u dealera. Możesz za to zaeksperymentować z pierścieniem dorabianym.... w enduraku pewnie troszke pochodzi ... można to kupić np. tu:http://tloki.pl/ cena jak za barszcz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 w enduraku pokroju XT moze pochodzi, ale nie w dosc wysilonym LC4 - radze kupic komplet i zmienic wszystkie , albo zaladowac caly tlok wyzszej selekcji ( LC4 ma nikasil) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Ja tez radze Ci kupić komplet. Zakładaj je najlepiej alboprzez 3 paski blachy (wzdłuż płaszcza tłoka) albo takim sprytnym urządzonkiem do zakładania pierścieni Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0707/060707_20017ec5.jpg http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0707/060707_200295be.jpg wyżej przesyłam zdjecia mojego pierścienia:D tzn to co z niego zostało :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 o kurde ładnie :icon_mrgreen: kupuj nowy komplet pierścieni i lataj do ttr oryginalne kosztują 250 zł Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 o kurde !! ale go roz..balo ! jesli nie porysowalo cylindra to masz wielkie szczescie ! kupuajc nowe pierscionki musisz wiedziec na jaka selekcje albo nadwymiar masz cylinder zrobiony. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 o kurde !! ale go roz..balo ! jesli nie porysowalo cylindra to masz wielkie szczescie ! kupuajc nowe pierscionki musisz wiedziec na jaka selekcje albo nadwymiar masz cylinder zrobiony.hehe no cylinder jest wporzadku:) na tłoku mam napisaną cyfre 1 to jakie kupic pierscienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Moim zdaniem pierścień nie pękł tylko się rozleciał w kawałki i sama wymiana pierścieni nie pomoże bo rowek na tłoku nieco się powiększył.Czeka Cię pomiar cylindra i zamówienie nowego kompletnego tłoka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 ale moto kompresji nie stracił, miał moc itp tylko ze brał olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 daj fote tłoka i rowku :banghead: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 ale moto kompresji nie stracił, miał moc itp tylko ze brał olejTo normalne przy pękniętym samym pierścieniu olejowym, ale prawdopodobnie ten rowek w którym siedzi pierścień olejowy jest teraz wyrobiony i jeśli wymienisz sam pierścień to może kiedyś tak samo popękać. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 gdzie moge kupić komplet pierścieni?? pilna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.