Skocz do zawartości

KTM LC4 BIERZE OLEJ...POMOCY!!


Rekomendowane odpowiedzi

nowe zakaldaj bardzo deliaktnie , najlepiej w 3 osoby , cylinder rowniez , ponoc te pierscionki lubia pekac , gadalem z gosciem co mial lc4 na sprzedaz i pekl mu olejowy przy wymianie pierscieni , musial kupic 2 komplet..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Nitomen napisał:

nowe zakaldaj bardzo deliaktnie , najlepiej w 3 osoby , cylinder rowniez , ponoc te pierscionki lubia pekac , gadalem z gosciem co mial lc4 na sprzedaz i pekl mu olejowy przy wymianie pierscieni , musial kupic 2 komplet..

oki tak zrobie, tylko gdzie mozna kupic sam pierscien? i za ile?

ps fotke wrzuce wieczorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  damek0007 napisał:

oki tak zrobie, tylko gdzie mozna kupic sam pierscien? i za ile?

ps fotke wrzuce wieczorem

 

 

Elo! Samego pierścienia takiego jak ma być nie kupisz. Jedynie komplet u dealera.

 

Możesz za to zaeksperymentować z pierścieniem dorabianym.... w enduraku pewnie troszke pochodzi ...

 

można to kupić np. tu:

http://tloki.pl/

 

cena jak za barszcz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w enduraku pokroju XT moze pochodzi, ale nie w dosc wysilonym LC4 - radze kupic komplet i zmienic wszystkie , albo zaladowac caly tlok wyzszej selekcji ( LC4 ma nikasil)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez radze Ci kupić komplet. Zakładaj je najlepiej alboprzez 3 paski blachy (wzdłuż płaszcza tłoka) albo takim sprytnym urządzonkiem do zakładania pierścieni

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurde !! ale go roz..balo ! jesli nie porysowalo cylindra to masz wielkie szczescie ! kupuajc nowe pierscionki musisz wiedziec na jaka selekcje albo nadwymiar masz cylinder zrobiony.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Nitomen napisał:

o kurde !! ale go roz..balo ! jesli nie porysowalo cylindra to masz wielkie szczescie ! kupuajc nowe pierscionki musisz wiedziec na jaka selekcje albo nadwymiar masz cylinder zrobiony.

hehe no cylinder jest wporzadku:) na tłoku mam napisaną cyfre 1 to jakie kupic pierscienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pierścień nie pękł tylko się rozleciał w kawałki i sama wymiana pierścieni nie pomoże bo rowek na tłoku nieco się powiększył.

Czeka Cię pomiar cylindra i zamówienie nowego kompletnego tłoka.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  damek0007 napisał:

ale moto kompresji nie stracił, miał moc itp tylko ze brał olej

To normalne przy pękniętym samym pierścieniu olejowym, ale prawdopodobnie ten rowek w którym siedzi pierścień olejowy jest teraz wyrobiony i jeśli wymienisz sam pierścień to może kiedyś tak samo popękać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...