mackon4089 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witam nie dawno jezdziłem po torze moim xt,miałem ze 3 ale gleby wszystko było ok-do sedna ,wiec jak przyspieszam i przy wiekszych prędkosciach moto nie jedzie prosto tylkko trzęsie mi nim. Ledwo sie da jechac :wink: Jak myslicie co to moze byc dotychczas wszystko było ok :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 ciśnienie powietrzastan oponystan felgistan łożysk w kole i w główce ramystan amorków (czy nie przekręciły się na pułkach prostce suche etc) a potem kolejne pytania Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-Kamikaze Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) ciśnienie powietrzastan oponystan felgistan łożysk w kole i w główce ramystan amorków (czy nie przekręciły się na pułkach prostce suche etc) a potem kolejne pytaniawłaśnie ale pewnie podstawy sprawdziłeś to pewnie raczej łożysko w główce ramy, bo to ono ma największy wpływ na wężykowanie - koło tocząc się wężykuje w sposób niezauważalny jak to stwierdził mądry forumowicz w temacie przeciwskręt więc jak u Ciebie już to zauważasz i nie da się normalnie jechać to najprawdopodobniej to ono jest zje**ne Edytowane 28 Czerwca 2007 przez Pablo-Kamikaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzięki za pomoc. A co do łożyska to ile takie cudo kosztuje i co trzeba zdemontowac zeby je wymienic bo amator ze mnie w tych kwestiach.Cisnienia nie sprawdzałem ale wygląda ok , opona i felgo ok choc ostatnio wymienialem kapcia z tyłu i nie wywazali mi tylko od razu załozyli.Zastanawiam sie czy nie przekreciły sie na połkach bo przednie koło jak dam kierownice na wprost jest zamiast posrodku błotikia troche po lewej ale nie widac zeby amorki były krzywo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 opona i felgo ok choc ostatnio wymienialem kapcia z tyłu i nie wywazali mi tylko od razu załozyli.Ozesz, Panie! No to ladnie ci ta opone wymienili. Tak zwani "fachoffcy". Daj ta opone do wywazenia to moto powinno sie uspokoic. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Bo wymieniałem koła w firmie co zmienia kapcie tylko samochodą i nie mieli maszyny do wywarzania kol motocykli:=(((( A co z tymi łożyskami?droga to zabawa,trudno je wymienic? i jak sprawdzic czy jeszcze cos z nich będzie? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Wymienić łatwo jak wiesz co :) Ogólnie to tylko dokręcanie sprawia trochę problemów, trzeba wiedzieć jak. A co do wyważania, w crossowkach się tego nie robi (wiem, że xt to nie crossowka). Może to wina techniki jazdy i poprostu sprzętu, bo XT jednaj na tor się nie nadaje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Wiem xt to to napewno nie cross raczej ciezka kobyła choc ja nią czasem na tor wyskakuje:)) Ja uwazam ze nawet xt mozna pojezdzic po torze kwestia jak pojezdzic i umiejętności. Napewno to nie wina sprzetu lub techniki jazdy bo wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Jeszcze ma tylna tarcze i klocki do wymiany a tarcza juz tak zdarta ze az krzywa i troche trze ale minimalnie moze dlatego??hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Bo wymieniałem koła w firmie co zmienia kapcie tylko samochodą i nie mieli maszyny do wywarzania kol motocykli:=(((( A co z tymi łożyskami?droga to zabawa,trudno je wymienic? i jak sprawdzic czy jeszcze cos z nich będzie? PozdroKolo mozna rowniez wywazyc recznie. To ze nie ma maszyny to nie problem i nie usprawiedliwia to tego warsztatu. Co do lozysk, lozysko glowki ramy to wydatek okolo 200 zl, chociaz to zalezy od modelu motocykla. 200 zl kosztuje do dywersji, u ciebie moze mniej. Ale mozesz sprawidzc w jakim stanie ono jest jesli masz centralna stopke. Postaw moto na centralke, dociaz tyl zeby przednie kolo sie unioslo i potrzasnij amorami. Jesli nie wyczujesz luzu to jest ok. Jednak na twoim miejscu zaczalbym od wywazenia opony. Jak wezykowanie nie zniknie to szukaj dalej. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Dzięki za pomoc!!! Sprawdze co i jak ale amorami trząsłem i nie wydaje mi sie zyby miały jakikolwiek luz-moze faktycznie to ta opona no ,ale to czemu do piero ujawniło się to po pewnym czasie bo od zmiany opony juz troche km nabiłem i wcześniej nie było nic takiego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 może to być też łożysko wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 może to być też łożysko wahacza Czyli co jak to sprawdzić?poruszac na boki czy nie ma luzow na boki??? Ale co ile sie wymienia tak mniej więcej ogolnie łożyska ? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Nie ma regoly. Zalezy jak sie jezdzi. Ale dla pocieszenia, lozyska kol i wachacza sa juz duzo tansze niz glowki ramy. Zeby sprzwdzic lozysko wachacza musisz zlapac za wahacz i trzasc na boki. Zeby sprawdzic lozysko kola, musisz zrobic to samo tylko z kolem :bigrazz:. Sprawdz zarowno przednie jak i tylne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 nie walnales w cos?moze centra koła :crossy:przy takic predkosciach nawet minimetry sie licza pzdr :buttrock: :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Luz lozysk wahacza sprawdzasz na odkreconym amorze centralnym i nie trzesiesz nim ( wahaczem ) tylko lapiesz za tylne kolo od gory i dolu i starasz sie je jakby przekrecic w jedna i druga strone.Typowe wezykowanie i wrazenie braku stabilnosci moto w zakretach to lozyska wahacza a nie glowki ramy.Jezeli te ostatnie sa za mocno skrecone to bedziesz mial walenie sie moto na obie strony, spowodowane oporem tych lozysk przy minimalnych ruchach kierownica. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.