Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma nie było i pewnie nie będzie serwisówek w języku polskim.Można trafić tylko na instrukcję obsługi w naszym języku.

 

Dokładnie, ewentualnie jest jeszcze publikacja "Haynes Manual Suzuki Intruder, Marauder, Volusia and Boulevard '85-'06", ale również w języku Szekspira :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie suzuki maruder vz 800 rocznik 1999 a mianowicie jakie zostały dokonane modyfikacje w tym modelu w porównaniu z wcześniejszymi rocznikami i czy problem ze smarowaniem został jakoś rozwiązany? Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam dosc nietypowe pytanko mianowicie czy ktos z was stosowal moze w swojej marudzie na zbiornik torbe typu tankbag , wiem ze pasuje ona do tego motocykla jak gówno do twarogu ,ale szykuje mi sie w tym roku kilkanascie malych wypadow a w sakwy wszystkiego nie wsadze dlatego myslalem o czyms takim pod reką w co mógłbym wsadzic dokumenty aparat telefony i.t.p. Jak oceniacie ten pomysl

Edytowane przez ziomek30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie odnośnie suzuki maruder vz 800 rocznik 1999 a mianowicie jakie zostały dokonane modyfikacje w tym modelu w porównaniu z wcześniejszymi rocznikami i czy problem ze smarowaniem został jakoś rozwiązany? Z góry dzięki i pozdrawiam.

 

Z tego co kojarzę to Maruda po liftingu miał o 3 KM więcej, inaczej poprowadzony wydech tylnego cylindra, inne tłumiki i brak puszki narzędziowej (w jej miejscu przechodzi wydech). To chyba wszystko.

A problem ze smarowaniem jest rozdmuchany, pilnuj poziomu oleju i będzie dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów i koleżanki mam takie pytanie techniczne dotyczące zmiany napedu na nowy w marauderze czytałem kilka opini na różnych forach dotyczących zmiany mapędu i przy tym zębatek oczywiście i przedniej i tylniej (zdawczej i biorczej )tak niektórzy je też nazywają ponoć oryginalnie jest zębatka przednia 15 zębów tylnia 48 .Słyszałem że można obniżyć predkość obrotową silnika przez założenie z przodu zębatki 16 zebów traci sie ponoć nieznacznie na mocy ale przy tej samej prędkości z licznika przy większej zębatce (16 )zębów silnik kreci sie nieco niżej .Dokładnie chodzi mi oto czy idąc tym tropem należy zmienić też tylnią zębatke na 47 zębów czy wystarczy tylko zmiana przedniej na 16 a tylnią wtedy zostawiamy w oryginale na 48 zebach :icon_question: z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam waldek.pl

Edytowane przez waldek.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem VZ 800 w wersji Desperado i zmieniłem przednią na 16 zębową,a tylną na oryginał.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Mam problem ze stycznikiem rozrusznika, przynajmniej tak mi się wydaje. Gdy zewrę stycznik na prosto to rozrusznik kreci jak szalony, gdy odpalam z kierownicy kreci powoli. Chociaż stycznik jest nierozbieralny, ja rozebralem, przecisciłem posklejalem i nic nie pomoglo. Kupilem drugi używany i jest to samo. Może sterowanie stycznikiem w kierownicy daje za mały prad na cewkę w styczniku i slabo zwiera? Jeśli macie jakieś pomysły to dajcie znać, żeby nie grzebać na darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem ze stycznikiem rozrusznika, przynajmniej tak mi się wydaje. Gdy zewrę stycznik na prosto to rozrusznik kreci jak szalony, gdy odpalam z kierownicy kreci powoli. Chociaż stycznik jest nierozbieralny, ja rozebralem, przecisciłem posklejalem i nic nie pomoglo. Kupilem drugi używany i jest to samo. Może sterowanie stycznikiem w kierownicy daje za mały prad na cewkę w styczniku i slabo zwiera? Jeśli macie jakieś pomysły to dajcie znać, żeby nie grzebać na darmo.

Jeszcze jedna sprawa, silnik pracuje na wolnych obrotach jedynie przy wlączonym lekko ssaniu. Muszę przegladnąc gazniki i tu moje pytanie, czy może ktoś ostatecznie napisac:

1. jak mają by ustawione iglice w poszczególnych gaznikach i liczyc od góry czy dołu

2. czy dysze sa takie same czy inne, i jakie

3. czy na gaznikach sa kreski do których ustawia sie poziom paliwa, wartosci widziałem w manualu.

Co do urzadzenia do synchronizacji ( takiego z weżyka) to na allegro są takie łączniki metalowe, z jednej strony gwint fi 5 i mali oring, z drugiej zacisk na węzyk, cena 2,50zl chyba. Czy zda egzamin? Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze raz. Do czego sluzy czarna kostka obok stycznika rozrusznika. Pisałem wyzej o problemie z rozrusznikiem, sprawdzilem stycznik jest ok, wlacznik w kierownicy i czujnik przy sprzegle rowniez. Doszedlem ze kabelek sterujacy stycznikiem rozrusznika nie idzie prosto od kierowny do stycznika, tylko od kierownicy do tej czrnej kostki i dopiero do stycznika. U mnie problemem jest wlasnie ta kostka, gdy ja ominę to rozrusznik kreci dobrze. Jakies propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pewien problem, który chciałbym skonsultować. Moja maruda kompletnie traci moc na 5 biegu. 1-4 wszystko ładnie ciągnie, wrzuce na piątkę no i zaczyna się zamulanie... Ostatnio ściągnąłem bak i znalazłem trochę syfu, więc wyczyściłem. Ponadto gdy wyciągnąłem tą część (z króćcem), która bierze paliwo dla pozycji ON i RES kranika, na wspomnianym króćcu nie było filtra paliwa. Wyłowiłem go z baku później... Dyszka która doprowadza paliwo do pozycji RES, też nie bardzo mi się podoba (ułamana?), więc wrzucę zdjęcie i może ktoś widział u siebie tą część i mógłby ją ocenić.

 

Myślę, że to jest dość prawdopodobna przyczyna spadku mocy mojej marudy na piątym biegu... Macie pomysł skąd mogę dorwać 2 taki filtry paliwa?

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c2c26fe6f21056a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bc7379e212e8e90.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35140911d7859bac.html
http://images46.fotosik.pl/1977/9da6d495e37fdcc2med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema siema Panowie,

Dawno mnie tu nie było, bo jakoś przez aurę na zewnątrz człowiek nie myśli o motorze, ale ostatnie słoneczne dni spowodowały, że trzeba było zacząć się interesować.

Mam do was pytanko:

Posiadam tablicę rejestracyjną z boku motocykla i niestety średnio raz do roku pod wpływem drgań/wibracji tablica mi się urywa, co sprawia duże niebezpieczeństwo dla mnie. Używałem już nierdzewni, kątownika i nadal się urywa

W tym roku chciałbym zastosować coś, co załatwi mój problem raz na zawsze.

Czy możecie mi poradzić materiał, który będzie wytrzymały i odporny na drgania?

Bądź ewentualnie jakiś knif jak zamocować tablicę by się nie urywała?

Aktualnie mam zamontowaną do ośki

Z góry serdeczne dzięki za pomoc

Pozdro 5

Edytowane przez ejkejokej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam pewien problem, który chciałbym skonsultować. Moja maruda kompletnie traci moc na 5 biegu. 1-4 wszystko ładnie ciągnie, wrzuce na piątkę no i zaczyna się zamulanie... Ostatnio ściągnąłem bak i znalazłem trochę syfu, więc wyczyściłem. Ponadto gdy wyciągnąłem tą część (z króćcem), która bierze paliwo dla pozycji ON i RES kranika, na wspomnianym króćcu nie było filtra paliwa. Wyłowiłem go z baku później... Dyszka która doprowadza paliwo do pozycji RES, też nie bardzo mi się podoba (ułamana?), więc wrzucę zdjęcie i może ktoś widział u siebie tą część i mógłby ją ocenić.

 

Myślę, że to jest dość prawdopodobna przyczyna spadku mocy mojej marudy na piątym biegu... Macie pomysł skąd mogę dorwać 2 taki filtry paliwa?

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c2c26fe6f21056a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bc7379e212e8e90.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35140911d7859bac.html
http://images46.fotosik.pl/1977/9da6d495e37fdcc2med.jpg

Nie sądzę, że to jest powód braku mocy na 5-ce.

Sprawdź napęd - może masz zmienione przełożenia lub włączasz 5-tkę przy zbyt niskiej prędkości.

Jeżeli powyższe jest ok - to problemem może być mała moc silnika wynikająca z : stare świece, stare przewody wys. napięcia, regulacja gaźników, ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...