Skocz do zawartości

waldek.pl

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O waldek.pl

  • Urodziny 09/13/1966

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    wędkarstwo.sporty motorowe.
  • Skąd
    Krotoszyn

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki marauder vz800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    15515871
  • Strona www
    http://www.youtube.com/user/waldekplcmr04?ob=0

Osiągnięcia waldek.pl

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów i koleżanki mam takie pytanie techniczne dotyczące zmiany napedu na nowy w marauderze czytałem kilka opini na różnych forach dotyczących zmiany mapędu i przy tym zębatek oczywiście i przedniej i tylniej (zdawczej i biorczej )tak niektórzy je też nazywają ponoć oryginalnie jest zębatka przednia 15 zębów tylnia 48 .Słyszałem że można obniżyć predkość obrotową silnika przez założenie z przodu zębatki 16 zebów traci sie ponoć nieznacznie na mocy ale przy tej samej prędkości z licznika przy większej zębatce (16 )zębów silnik kreci sie nieco niżej .Dokładnie chodzi mi oto czy idąc tym tropem należy zmienić też tylnią zębatke na 47 zębów czy wystarczy tylko zmiana przedniej na 16 a tylnią wtedy zostawiamy w oryginale na 48 zebach :icon_question: z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam waldek.pl
  2. Witam . Mam takie techniczne pytanie ,a mianowicie dotyczy ono licznika w motocyklach sprowadzanych z usa (wyskalowanych w milach )szukałem tematu przejscia naliczania dystansu z mil na kilometry na forum wprawdzie znalazłem ale nic z tego nie wynikło nikt nie potwierdził czy jest tego typu manewr osiągalny i w jaki sposób .Chodzi mi dokładnie o motocykl suzuki volusia 800 . Wprawdzie jeszcze śmigam maruderem ale już myślę do przodu i właśnie ten temat mnie zainteresował jeśli ktoś z szanownych kolegów ma jakieś doświadczenie z tego typu sprawą to prosił bym o podzielenie się wiedzą jeśli tylko można i nie jest to dla nikogo tajemnicą :cool: Pozdrawiam LWG :lalag: :crossy: waldek.pl
  3. Witam umnie spalanie oscyluje na poziomie 5,3/6,6 wszystko zależy og temperamentu kierowcy .Niektórz mówią tak na poziom spalania "mój pali tyle ile mu zatankuje " a cała sprawa to kwestia tego jak wysoko wkręcasz swój silnik (chodzi o obroty )ja swoje najlepsze wyniki spalania uzyskuję jadąc spokojnie delikatnie operując gazem i jak najwięcej na 5 piegu wyprzedzanie z nabiegu bez redukcji i prędkość przelotowa w okolicach 80-100 .Dużym ułatwieniem do kontroli prędkości obrotowej jest obrotomierz kturego Maruder nie ma trzeba zatem tego sie nauczyć i reagować na zmianę na wyższy bieg polegając na własnym słuchu ;) :crossy: .Niemały wpływ na spalanie mają też dodatki jakie montujemy do naszych maszyn mówię tu o sakwach bocznych i centralnej oraz szyba .Pozdrawiam i LEWA W GÓRĘ waldek.pl ;)
  4. Witam tak jak obiecałem skleciłem filmik a właściwie dwa to znaczy dwie częśc dotyczące własnego wyciszania tłumika w moim Suzuki Marauder 800 można to obejrzeć na Youtubie tu są linki do tych filmików .Mam nadzieją że będzie to wmiare dla was przejrzyste i zrozumiałe jak by co to prosze pytac bez obaw .Pozdrawiam LEWA W GÓRĘ waldek.pl
  5. Witam zipowiec Postaram się zrobić filmik i pokaże jak mam wyciszony ten tłumik może uda ci się coś z tego zaadoptować do swojej maszynki a może to podsunie Ci jakiś pomysł nie koniecznie taki sam nie wiem jakie masz dokładnie tłumiki. Jak zrobię filmik to umieszczę go na youtubie i podam informacje na forum ok. pozdrawiam waldek.pl
  6. Witam szary -wilczur ma w zupełnosci racje że spalanie przedewszystkim zależy od techniki jazdy jeżdże wszelkimi sprzetami juz dobrze ponad 30 lat i wielokrotnie sprawdzałem spalanie jak popuścisz wodze fantazji to możesz sie nieźle zdziwić przy kolejnym tankowaniu . Ale o czym innym che powiedzieć o czym szary _wilczur powiedział a mianowicie tłumiki faktycznie jak byś zgadł mam wybebeszone tłumiki w sposób brutalny zostało to uczynione przez poprzedniego własciciela przy zakupie byłem tak podekscytowany całą sprawą że nawet nie zwróciłem zbytnio na ten aspekt uwagi .Wyprute jest totalnie wszystko w sposób brutalny bo moje tłumiki przy marudzie nie są rozbieralne mam rocznik 99, to są te długie kominy już po przejechaniu zaledwie 30 kilometrów tym sprzętem nie słyszałem własnych mysli .Zdaję sobie sprawę ze może niektórzy z was skrytykuja mnie za to co zrobiłem z tłumikami .Ale niemam juz 15 lat i kreconych włosów i nie rajcuje mnie już tak głosny wydech owszem jest to fajne ale u kogoś jak sie taka maszynę spotka gdzieś w życiu ale na codzień jeździc czymś tak głosnym to dlamnie żadna przyjemnośc to tylko rzecz gustu a otym nie zamierzam dyskutowac każdy orze jak może.Ja mianowicie przytłumiłem swój wydech konsrułująć własne wyciszenie , owszem znalazłem na allegro oryginalne tłumiki takie jak moje ale to wydatek 500 zł. a moja konstrukcja kosztowała mnie zaledwie przysłowiowa flaszkę wódki. Dopuszczalna na przegladzie norma głośniści dla motocykla to 96 db. ja po mojej przeróbce mieszcze się w 92 db.Powiem jeszcze coś, słyszałem od kilku osób że takie brutalne wybebeszenie tłumików może mieć negatywny skótek też na osiagi silnika ponoć nieznacznie mogą spaść,nie wiem na ile jest wtym prawdy ale tak słyszałem .Wprawdzie pracuje w branrzy motoryzacyjej produkuje tuleje do silników ale okrętowych i nie znam sie aż tak dobrze na tym temacie ale wszystkiego nie można wiedzieć ponoć trzeba dać zarobić innym jak to sie mówi. Mam zamiar przeprowadzic wymianę świec i regulacje gaźników i ciekawe czy to cos poprawi w temacie spalania . Mam jeszcze prośbę do Gandalf chodzi mianowicie o plik z instrukcją serwisowania do marudera 99 mój meil " [email protected] " Z góry dziękuję jeśli to było by mozliwe był bym wdzięczny . Życzę wszystkim szerokości i lewa w górę waldek.pl Ps. w prawdzie jestem świerzakiem na tym forum i tej branrzy uciech cielesnych ale zaliczyłem juz dwie imprezy motocyklowe jak by ktoś chciał obejrzeć je to sa na youtubie na moim kanale http://www.youtube.com/user/waldekplcmr04?feature=mhee
  7. Witam .Napewno było to poruszane na forum ale nie mam czasu szukać tego tematu .Chodzi mi mianowicie o wysokośc spalania Marudera sprawdziłem że mój maruda rocznik 99. na trasie pożera 5.4 litra na 100 km. czy jest to optymalna wartość czy raczej za wysoka .Prosił bym kolegów o odpowiedź jak to u was wygląda, jeździłem sam i bez bagarzu to znaczy bez tzw. plecaka tylko puste sakwy + tylna centralna sakwa .Gdzieś wyczytałem że średnie zurzycie powinno oscylować na poziomie 5.2L na 100 km. to dane fabryczne . Moja prędkoś przelotowa oscylowała w przedziale 80-100 ciekaw jestem waszych opini .Dziękuje z góry za odpowiedź Życze szerokości i lewa w góre .waldek.pl :cool: :crossy:
  8. Witam .Jestem nowy w tym obszarze tematycznym i mam pytanie techniczne do kolegów .Ile powinny mieć orginalnie zębów zębatki napędowe zdawcza i biorcza w Maruderze z 99 roku .Zgóry dziekuje za odpowiedż i pozdrawiam waldek.pl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...