WhiteFunk Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 moze jakis manual? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 hmm... wchodzisz na pl.rec.motocykle, szukasz gościa o nicku moczul (ostatio jak pamiętam xjr1300) i jego stronki internetowej, et voila! jest: scottoiler home edyszyn :flesje:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Może nieumiem ale niema takiej stronki jak www.pl.rec.motocykle??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=37266&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 moze jakis manual? Moj post z watku fazerowego, ponizszy wynalazek z powodzeniem przeszczepiłem do traktorka :icon_mrgreen: W chwili obecnej mam smarowniczke uruchamiana recznie. Wczesniej przecwiczylem uruchamiaie za pomoca elektrozaworu, co bylo bardzo wygodne, choc niestety okazalo sie, ze zawor sie bardzo grzeje podczas pracy. Musialem z tego zrezygnowac bo nie bardzo chcialem miec tak goracy element pod siedzeniem a poza tym tak nagrzany zawor zaczynal pelnic druga role - podgrzewacza do oleju, co jak sie okazalo zaburzalo prace calego ustrojstwa ;-) Wrocilem wiec do uruchamiania recznego, co po chwili przyzwyczajenia nie jest zadnym problemem. Moje urzadzenie wykonane jest w kolejnosci:1) zbiornik plynu cham. od jakiegos auta BMW. Rozwiazanie wygodne, bo ma od razu wyprowadzenie na wezyk i przede wszystkim korek z odpowietrzeniem - nie trzeba nic kombinowac2) kawalek rurki PCV by wyjsc z powyzszego zbiornika3) zaworek odcinajacy FESTO do zastosowan w pneumatyce przemyslowej - zlaczany za pomoca szybkozlaczek na przewod pneumatyczny 6mm4) zaworek do regulacji przeplywu CO2 w instalacjach akwarystycznych - tez szybkozlaczki5) odpowiednia dlugosc przewodu CO26) kombinatoryka stosowana ;-) u mnie wygieta rurka od atomizera z dezodorantu Calosc sprawuje sie doskonale. Zaworek jest dokladny i pozwala odpowiednio ustawic przeplyw oleju. Cena ? Zbiorniczek mialem za free, choc mozna kupic za 9zl zbiornik plynu sprzeglowego do duzego fiata, zaw. odcinajacy 5zl, zaw. regulacji 35zl, 2m przewodu do CO2 po chyba 5zl za metr. Calosc kolo 6 dych + w troche czasu, piwo i paczka fajek ;-) pzdrladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 A jeśli mogę zapytać, w czym olejarka jest lepsza od tradycyjnego smaru do łańcuchów w szpraju? :buttrock:warto takie ustrojstwo zakładać? nie chlapie olejem z zębatki po całym motocyklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 A jeśli mogę zapytać, w czym olejarka jest lepsza od tradycyjnego smaru do łańcuchów w szpraju? :buttrock:warto takie ustrojstwo zakładać? nie chlapie olejem z zębatki po całym motocyklu? W skrócie: zapominasz, że trzeba smarować łańcuch :icon_razz: pozdr,ladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Może nieumiem ale niema takiej stronki jak www.pl.rec.motocykle??? a czy ja gdzieś napisałem "www"? prm to grupa usenetowa, nie strona :buttrock: można ją przeglądać na przykład tak:http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/ A jeśli mogę zapytać, w czym olejarka jest lepsza od tradycyjnego smaru do łańcuchów w szpraju? :icon_razz:warto takie ustrojstwo zakładać? nie chlapie olejem z zębatki po całym motocyklu? ponoć olej maszynowy najlepszym smarem... w zasadzie chodzi o to, żeby nie trzeba było pryskać: raz na jakiś czas napełnisz pojemniczek, a poza tym tylko jedziesz; chyba, że zawór ręczny i trzeba faktycznie pamiętać o otwarciu i zamknięciu. poza tym łańcuch jest smarowany ciągle, a nie od przypadku do przypadku, co podobno też jest lepsze dla tego ustrojstwa ... pomyśleć ile to się ludzie nakombinują, zamiast kupić motocykl o prawidłowym układzie przeniesienia napędu :icon_razz: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) wlsnie skonczylem roibc swoj wlasny scottolier w moim gs super sprawa :notworthy: Edytowane 28 Czerwca 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 kiedys w "motocyklu" bylo opisane jak zrobic taki dzynks. taki najprostszy ale ponoc skuteczny Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.