Encik Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Dzisiaj sobie jade na 4 biegu... Odkrecilem dosyc mocno gaz i moto zaczelo szarpac.. 4 bieg nie trzyma.. Moto ma 13 tys przebiegu, jest 2002 rok.. Sprowadzone z wloch. Ja przejechalem nim z 4 tys km.. Dosyc mocno dawalem w pizde - spalanie caly czas 10/100, ogolnie agresywnie byla uzywana.. Kilka razy w borsku na lotnisku bylem - uzywany tylko praktycznie byl 1 i 2 bieg na lotnisku.. Jestem poprostu zalamany tym ze wyjebany mam 4 bieg.. Dlaczego ku*wa 4 bieg mogl sie rozjebac? W 954 zeby wyjac skrzynie biegow trzeba rozbierac caly silnik? Nie da sie tego zrobic np. jak w R6 bez rozbierania? Moze ma ktos skrzynie biegow ze sprawnym 4 biegiem?? Jeszcze nie ma tragedii takiej ze odrazu wyskakuje.. Dopiero jak mocniej gazu dodam. Rozumiem ze do wymiany bede mial 2 tryby.. Z ktorym biegiem zazebia sie 4? Jest jakas opcja ze nie sa uszkodzone kly przy trybach tylko jakies inne uszkodzenie? Jak moge to ocenic bez rozebrania silnika? Albo ja mam jakiegos pecha albo h*j wie co... Mialem thundercata - rozjebana 2 byla.. Potem gixera - wszystko bylo ok... Potem F4i - tez bylo ok.. Teraz wkoncu wsiadlem na upragniona 954 i sie znowu skrzynia wysypala.. Psychika mi siadla.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Widze, ze problem 4 biegu w 954 zaczyna byc zmorą podobnie jak drugi bieg w R1.Kumpel mial to samo co Ty w 954 z 2003 roku. Kupil cala skrzynie i przekladal tryby. Z tego co sie orientuje to trzeba rozbierac pol motocykla, łącznie z tylnym wahaczem zeby wyjac silnik.Moge sie zapytac kumpla czy moze ma jakies czesci ktore by ci sie przydaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 juz pisalem o najnowszej cbr 1000 ktora widzialem w serwisie ostatnio - padl 2 bieg.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 juz pisalem o najnowszej cbr 1000 ktora widzialem w serwisie ostatnio - padl 2 bieg.... Sam padł to musiał ze dwie flaszki obalić.Prawidłowe posługiwanie się dźwignią biegów to zaleta większa niż umiejętność jazdy na kole.Często mechanikuję na torach wyścigowych i od dawna nie spotkałem się z awarią skrzyni biegów w żadnym japońcu a tam biegi zapinają strasznie szybko.Jeszcze nie spotkałem się z opisem typu " uszkodziłem drugi bieg" ciekawe dlaczego niektórych motocykle nie lubią? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia 6 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 moim zdaniem uszkodzily sie raczej same tryby dwa trybki wymianka i dalej ganiasz troche wiary pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 2 trybiki i WODZIK, wymianka i dalej ganiasz, troche wiary i troche pieniedzy pozdroI nie jezdzij z tym dlugo bo nastepne co pojdzie to drogi bebenek sterujacy wodzikami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.