seger Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Dzięki NiceTree za odpowiedź.Znalazłem gościa który za cały przód z CRF chce niewiele ponad 1000 zł więc niedrogo, tylko zastanawiam się teraz jak to zawieszenie bez zmiany sprężyn będzie się spisywało w terenie przy cięższej XR-ce. Na małych krótkich nierównościach to wydaje mi się że zawieszenie z CRF będzie lepsze bo już ta masa tzw. nieresorowana mniejsza i systemy tłumienia też lepsze na pewno, ale co na hamowaniach i głębokich ugięciach, czy wtedy też da radę?Jeszcze jedno pytanie bo mam zamontowane u siebie zegary z KLR-a, z których nie chciał bym rezygnować i które działają na oryginalnym ślimaku przy kole i teraz nie wiem czy do piasty z CRF dałoby się domontować napęd licznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Daj zdjęcie albo rysunek tego ślimaka z wymiarami to Ci powiem, ale bez rzeźby i dospawywania jakichś wichajstrów do piasty raczej się nie obejdzie.Co do zawieszenia to kwestia regulacji, ewentualnie wymiany sprężyn i zaworów, ale zwykle ludzie śmigają na oryginalnych z CRF i raczej nie spotkałem się żeby ktoś żałował tej przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Czy luzna luba za mocno podciagnieta linka manualnego dekompresora w Hondzie xr400r , ma jakis wplyw na prace silnika ? Wiem ze na dzwigni powinno byc 5-8 milimetrow luzu , czy to ma jakies znacznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 jak za mocno podciągniesz to dekompresor będzie cały czas działał(uchylony zawór) i będzie gasła albo będą się działy cuda albo w ogóle nie odpali kwestia w jakim stopniu ,,za bardzo'' u mnie jak się zakleszczyła w xr600 to strzelała i była słaba :D lepiej ustawić za duży luz niż za mały za duży luz może ci tylko utrudnić odpalanie , wręcz sprawić że deko wcale nie będzie działać.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 pytam bo , sporadycznie zdarza mi sie używac manualnego deko, czasem przekope na zimnym moto wlasnie z wcisnieta dzwignia , ale jak moto cieple to wogole tego nie używam, w ksiazce serwisowej niema wzmianki o tym np. (nie podciagac za bardzo lub za luzno) z ciekawosci pytam .Dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro maniak Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Witam wszystkich zwracam sie do Was z takim problemem a mianowicie, wczoraj zmienialem olej w swojej hondzie i przy wkrecaniu puszki od filtar oleju urwalem ta prawa szpilke ktorej czesc gwintu zostalo w bloku.Teraz dekielka nie moge juz wkrecic ale pytanie moje brzmi czy ktos wie jak pozbyc sie tej pozostalosci czy to nawierac czy rozbierac trzeba silnik, naprawde niewiem. Jesli ktos ma jakies pomysly bede mega wdzieczny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 duża ta szpilka jest ?? można kombinować z wykrętakami, albo nawiercić pozostałość i znaleźć jakąś mała śrubkę z lewym gwintem i spróbować to wykręcić..... jak nie to rozwiercić i gwitować na większą szpilkę Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Kup wykrętaki, nie dziaduj. W międzyczasie nawierć tą śrubę wietrłem 3mm, płytko, kilka mm, jak wykrętak nie złapie to pogłębisz.Uważaj tylko żeby nie złamać wykrętaka, bo wtedy problem zrobi się poważny. Jak poczujesz że sprężynuje od skręcania(w zakresie dosłownie ułamka obrotu, kilka stopni) to znak że zaraz pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 dokladnie tak jak napisal NiceTree, kup wykretaki , ja przerabiam ten temat conajmniej raz w tygodniu, uzywam wierataki na baterie, wierce , zakladam wykretak ,ustawiam w niej sprzeglo , zawsze wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro maniak Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Dzieki chlopaki, motor porobiony zgodnie ze wskazowkami. wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 witam ponownieczy toś z was wstawiał podnóżki do xr 600r od jakiegoś wyczyna np. od crf 450 z 2008r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munik Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 http://tablica.pl/oferta/honda-xr-600-CID5-ID2srLD.html co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 http://tablica.pl/oferta/honda-xr-600-CID5-ID2srLD.html co o tym sądzicie?Wygląda jak rosyjska ruletka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 lampa przód albo z wersji USA albo polisport,brak licznika, błotniki oba nieoryginalne, wydech nieoryginalny, plastiki tył malowane, pojedynczy gaźnik bęben z tyłu-pewno 89 albo 90 rocznik, skarpety nieoryginalne , opona tył śmieć.... jeżeli faktycznie jest w stanie udokumentować to co zrobił (stare graty, paragony) i piec jakoś tam działa (nie dymi nie hałasuje) to moim zdaniem warto chociaż obstawiam że ten wydech ogłusza i zabiera moc jak to z wieśtuningem bywa i pewno nie ma papierów ...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Munik Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 niby zarejestrowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.