Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

Problem z xr 500 zaczeła szarpać na pierwszym biegu tak jak by łańcuch po zębatce latał ale napęd jest w 100% dobry. po rozpołowieniu silnika wszystko wydaje sie na dobre żaden z trybów nie jest wyszczerbiony ani zaokrąglony fot :

 

6d074633.jpg

 

17b26ec6.jpg

 

a0215138.jpg

 

7152c96b.jpg

 

3266e465.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprzęgło ?? jak masz mega dobite tarcze albo słabe sprężyny to będzie ci tak jakby ,,przepuszczać'' tzn szarpać .......

 

a silnik ma cały czas takie same obroty ?? tylko motocykl jedzie skokowo ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze mają grubość jak książka pisze.. a przerywa tak jak by łańcuch skakał po zębatce... ; / ale nie skacze

 

silnik normalnie chodził Np. chciałem ruszam z byka puszczam szybko sprzęgło wiecej gazu a tam trryryyr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem dziś skrzynie w mak tryb po trybie.. tu musi wszystko być dobrze ! Ale patrze dziś na rame tam gdzie przechodzi łańcuch w ramie jest wytarde dość mocno i wystają dwa kły ( tak wyrył łańcuch) i teraz sie zastanawiam czy to nie to. ? Jak trzeba to moge cyknąć foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy ustawiał ktoś z was przeciwwagi w xr/xl 500?? lub w czymś podobnym ? nie zrobiem sobie znaków i teraz nie mam pojęcia jak to poskładać. Na łańcuszku który napędza oraz łączy owe części są 3 znaki zrobione żółtą farbą. również na przeciwwagach są kropki wybite. jak poskładam na kropki ogniwka gdzie jest farba wszystko ok ale jeszcze jest zębatka która to napędza z wału a tam nie ma żadnego znaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzwigienka ssania, środkowe ustawienie to ssanie a maxymalnie do góry to co to jest? Nadal szukam klapy od air box`u , czy filtr w xr (powietrzny ) jest wielokrotnego użytku ? Jaki napęd możecie polecić do XR600 bo mój chyli sie ku końcowi i jeśli bedze ten sprzet trzymał to przyjdzie mi wymienic napęd i zębatki, co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwigienka ssania, środkowe ustawienie to ssanie a maxymalnie do góry to co to jest?

nie znam sie na pojedynczym gazniku XRkowym, ale mysle, ze pełne wyciaginecie to pełne ssanie, a wyciaginecie do połowy to pół ssania-uzywasz gdy moto nie całkiem wystygło

Nadal szukam klapy od air box`u

jeśli masz taki airbox, lub twoj airobx ma taką samą klapkę:

http://www.ebay.com....X-/110519337988

to mogę poratować ;)

czy filtr w xr (powietrzny ) jest wielokrotnego użytku ?

jeśli to gąbka i jest w dobrym stanie to tak, wystarczy umyć mieszance:ciepła woda-benzyna+ludwik, nasączyć i jazda

Jaki napęd możecie polecić

od 2miesięcy mam w kacie zestaw: zębatki czarne marki groskopf+oringowy łancuch marki CZ (czeski)-po kazdej jezdzie mycie wodą do czysta, potem spray motorexa(do offroadu) i jak narazie jeszcze nie naciągałem i nie widzę po zębatkach zadnego zużycia, pojechane ok 7zbiorników, xr600 ma podobną moc co exc 200, ale 2t nie rozwala tak napędu, taki zestaw jest tańszy niż z łancuhem DIDa o ok 100zł, a sezon powinien spokojnie wytrzymać

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełne ssanie-dźwignia max do góry

połowa ssania-dźwignia w połowie

bez ssania-dźwignia opuszczona na sam dół

również śmiem twierdzić że łańcuchy CZ są jak najbardziej OK,przynajmniej masz pewność że nie trafisz na podróbkę

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

da się w xr poznać ten szczęśliwy silnik z 88 na nicasilu po numerach silnika czy jakimś znaku ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem tylko tyle, ze na nicasilu są XRki z bębnem z tyłu i na pojedynczym gazniku, na podwójnym mają zwykłą tuleję, a z tarczą są od 91r gdy tuleja wróciła

xr na nicasilu jezdził znajomy, zadnych problemów z nią nie było

 

czyzbys juz miał dosc XT? :icon_mrgreen:

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem tylko tyle, ze na nicasilu są XRki z bębnem z tyłu i na pojedynczym gazniku

 

no tylko 88 jest na nicasilu, 89 ma już z powrotem tuleje a dalej ma bęben z tyłu i ma chyba pojedynczny gaźnik bo od 88 był do końca produkcji nie ??

 

czyzbys juz miał dosc XT? :icon_mrgreen:

 

za ciężka jest do piaskownicy nie idzie jej uprowadzić prosto -pisałem już o tym....kombinowałem z ciśnieniem w oponach ale nic ten typ widocznie tak ma albo ma spapraną geometrię albo ta masa bo i tak jedzie gdzie chce :D

 

to nie 2kf niestety-przepaść między 2kf czy 43nf a 3tb jest jak między exc 125 a dt 125 :D

będe kombinował żeby miała u mnie miejsce dożywotnio-bardzo wdzięczny serwisowo motocykl tani w utrzymaniu wypasiona propozycja do turystyki i na czarne, dosyć szybka, mało pali wygodna jak na enduro nieziemsko(100km bez bólu dupy żaden problem), niska więc łatwo o podparcie....w offie daje rade dopóki nie trzeba skakać albo wjechać w piach/błoto po kolana a ja taki teren lubię :buttrock:

 

w sumie 600 szałowego zawiasu do skoków też nie ma ale napewno lepszy niż 3tb :D

 

pozatym nie chce latać na kole na szutrze i nie ma lansu i to mnie najgorzej boli :icon_mrgreen:

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tylko 88 jest na nicasilu, 89 ma już z powrotem tuleje a dalej ma bęben z tyłu i ma chyba pojedynczny gaźnik bo od 88 był do końca produkcji nie ??

może i tak, ale nicasil to żaden problem, bo jakby nawet wymagał regeneracji to wstawiasz tuleję i jazda dalej, ale nicasil powinien wytrzymać więcej niż tuleja

 

xr fajny sprzęt, mi się fajniej lata niz na lc4, ma gorszy zawias ale nie jest taka wielka, no ale lc4 polatasz na torze a xr tylko popyrkasz, kup se dwusówa, koszty są, ale przewidywalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce kata nie mam przekonania do marki moje pieniądze moja sprawa :D

 

zresztą SC dla mnie zbyt ostry i zbyt kapryśny a egs waży chyba tyle co belgrada to już wolałbym belgradę z mułowatym silnikiem ale sprawdzona konstrukcja z niskimi cena części i bardzo rzadkim serwisem (zresztą TT600S ma naporawdę rewelacyjny zawias z pełna regulacją porównywalny z drz400e )

 

ja raczej dumam 600/650

 

600 prosta tania w serwisie, tania w zakupie ale 650r ma coś w sobie :D z drugiej pomijając cenę to np do 600 uszczelki 150zł i dostaniesz wszędzie, do 650r 350 zł na ebayu a w PL jedynie klasa ma za 650zł drożej niż do drz a to nie jest jakaś kosmiczna nieszablonowa cześć........

 

jak kupie złoma 650r to sie zapłacze a nie wyremontuje używanych części mało, nowe drogie i trudnodostępne a 600 to choćbym kupił taką co wszystko ma do wymiany to i tak sie opłaca zrobić pozatym zdezelowaną 600 idzie i za 3 tys wyrwać to za te 2-3 tys to ja w niej wszystko oprócz ramy wymienię :D i wyjdzie mnie jak rynkowa a wiem na czym jeżdzę.....

 

pozatym 650r ma problemy z temperaturą przy ,,miejscówkowym offroadzie'' typu naparzanie po żwirowni po polu w te inazad lubi wypluć wodę trzeba kombniować z wentylatorami itp a moto nie ma akumulatora ma bardzo słaba instalacje elektryczną (amerykańska ma chyba 70 wat alternator mniej niż jawa 350 :D :D )

 

no i ostatnio czytam że w 650r spaprali przełożenie biegów , długa jedyna moto ma biegi raczej do dakaru niż do lasu, trzeba skracać przełożenia bo 2 za wysoko (ten sam problem co w xt czy xl ) a 600 ma przełożenia jak drz-krótkie biegi mocna dwójka....

 

ale i tak coś ciągnie do 650r więc sobie niezobowiązująco dumam :D chyba to przelatywanie na kole przez kałuże i odejście :D z drugiej strony często słysze że to jest za mocne moto do offu ta moc często przeszkadza, bo ona potrafi na łysej oponie w piachu do kolan wstać na koło po brutalniejszym potraktowaniu manetki i ta moc potrafi męczyć, z dołu zbiera się jak traktor więc kazdy fałszywy ruch manetką może sie źle skończyć :D

 

z kolei 650 ma zajebiaszczy zawias i skakać można bez hamulców i pełna regulacja....

 

narazie sobie dumam :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lc4, jest jak dla mnie klasę wyzej niz te xrki, a tymbardziej ttki, ale przy ostrym uzywaniu trzeba inwestować, na piaskownie w sam raz, na piachu lepiej się to zachowuje niz crosówki, tylko ma tendencję do przedzwinych awarii typu ostatnio wyrwany wałek biegów, sprężyna kopajki tak co sezon do wymiany, łożyska w kołach tez co sezon, o walce z gaznikiem mozna ksiazke napisać, moto ma swoje humorki, ale jak ktos ma siłę to ogarniac to pozamiata, no ale jak masz te swoje przesądy to se go unikaj i szukaj co ci pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...