Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 a czemu akurat 250 chcesz ?? 400 jest więcej, 600 też..... Ale Ty myślisz wyłącznie o Hondzie a ćwiara może być wynikiem mierzenia sił na zamiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 spróbuj tak jechać na 600 :icon_mrgreen: nie każdy lubi taki teren :D ja tam korzeni i tras typu co 20m skręt 90 stopni w lewo i kluczenie między drzewami nie lubię i tyle no ale nie nazywam się błażusiak i jestem cieniasem, nie przeszedłem szkolenia enduro wystawiam kopyta i śmigam w adidasach więc mam prawo :buttrock: Ale Ty myślisz wyłącznie o Hondzie a ćwiara może być wynikiem mierzenia sił na zamiary. nie myśle wyłącznie o hondzie podałem przykład i honde jako przykład..... akurat xr600 nie jest jakimś mega potworem, przymierzałem się , jechałem, trudno powiedzieć że jest słaba, ale bez przesady z 5 na koło nie idzie to nie cr500.......jest dużo bardziej elastyczna od choćby dr-z, lepszy dół......jak najbardziej do ogarnięcia a i szybko sie nie znudzi... nigdy w życiu nie jechałem na 400, ale z całej seri xr wydaje mi się że tylko odblokowana xr650r wymaga sporo szacunku i rozsądku żeby sie nie zabić jak sie kupuje takie moto bez doświadczenia..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 nie każdy lubi taki teren :D ja tam korzeni i tras typu co 20m skręt 90 stopni w lewo i kluczenie między drzewami nie lubię i tyle no ale nie nazywam się błażusiak i jestem cieniasem, nie przeszedłem szkolenia enduro wystawiam kopyta i śmigam w adidasach więc mam prawo :buttrock: no co kto lubi, mi wydaje się, ze więcej frajdy daje panowanie nawet nad nie za mocnym sprzętem w takich właśnie warunkach, niz oranie na kazdym biegu prostej drogi, a tak sie składa, ze mocne sprzęty są zazwyczaj takze ciezkie i trudniejsze do opanowaniaale tez nie mam ambicji byc za pare lat nastpęca teddego i uwazam ze to jest dobre co daje frajde :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crucial Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 akurat chciałbym 250 w 4T, bo myślałem, że to jest w miarę rozsądny sprzęt do zabawy - jazdy po lasach, polach itd., zależy mi także, żeby był w miarę bezawaryjny, więc XR by pasowało, ale jak widać będzie ciężko żeby coś znaleźć,600 bym nie chciał, wolę zdecydowanie coś mniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 600 bym nie chciał, wolę zdecydowanie coś mniejszego nad 400 możesz sie spokojnie zastanowić..........nie wierze że kupiłbyś zadbaną 250 poniżej 6 tys chyba że jakaś mega okazja, a zadbana 400 to +/- 8 tys..........jakim budżetem ogólnie operujesz ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Michoa - pamiętaj, że świat nie ewoluuje razem z Tobą to nie namawiaj człowieka skoro chce zaczynać od lżejszej maszyny :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crucial Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 budżet - hm, jeśli będzie sprzęt godny uwagi to i budżet będzie, jednak nie chciałbym zbyt nowej konstrukcji, a to ze względu, że nie zamierzam zbytnio dbać o wizerunek zewnętrzny (nie chodzi oczywiście o obsługę i serwisowanie), więc najlepiej taki, którego nie będzie "szkoda" jak się przewróci czy coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Alternatywnie zasugeruję DR350 albo XT350. DR ma tam jakieś swoje mity odnośnie głowicy ale odpowiedni serwis zwraca się. XT ogólnie uchodzi za bardzo przyzwoity sprzęt. Potrafią szarpnąć ale raczej nie zabiją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Alternatywnie zasugeruję DR350 albo XT350. DR ma tam jakieś swoje mity odnośnie głowicy ale odpowiedni serwis zwraca się. XT ogólnie uchodzi za bardzo przyzwoity sprzęt. Potrafią szarpnąć ale raczej nie zabiją. odnośnie lekkich moto oświadczam że dr 350 dry weight 130kg (1990)xr 600 dry weight 123kg (1992) nie wiem ile waży dr350N ale ich jest jak na lekarstwo.... zresztą xr do dr nie ma co porównywać..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 odnośnie lekkich moto oświadczam że dr 350 dry weight 130kg (1990)xr 600 dry weight 123kg (1992) nie wiem ile waży dr350N ale ich jest jak na lekarstwo.... zresztą xr do dr nie ma co porównywać..... a co dopiero XT350... XT sie nie baw,bęben z tyłu chociaż DR będzie lepszym wyborem mimo że chyba XT mnie awaryjne ale też słabsze. XT'kiem to do sklepu. pomysl nad TT,DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 (edytowane) akurat bęben w tego typu maszynie to więcej plusów niz minusów, bo i tak jego skutecznosc wystarcza przy jezdzie na jaką pozwala silnik i zawias, a praktycznie zapominasz o nim, szczęki wystarczają na bardzo długo, no moze współczynnik lansu troche nizszy :icon_razz: z takich sprzetów do 4-5K, jak nie XR 600 to brałbym klx300 ale mało ich albo dr 350, ale z pewnych rąk albo zza granicy prosto, zeby uniknąć przygód z regenerowaniem wałka rozrządu, XR jest tez bardzo wysoka, niski kierownik bedzie miał troche gimnastyki Edytowane 6 Lipca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ale chyba zostało ustalone, że autor pytania szuka czegoś w przedziale bliskim 250cc. W KLX300 to bym się nie ładował, bo to jest rzadka maszyna. Mimo wszystkich zalet jakie posiada to sam serwis może być problemem. KLX250 już bardziej ale też trzeba brać poprawkę, że w starych kawach głowice to loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 szukam naklejek na XR 600 , możecie podpowiedzieć gdzie kupic taki zestaw lub ewentualnie skąd sciągnąć ciekawe wzory na Xr-ke?pozdrawiam Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekxr600r Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Witam wszystkich! Mam problem z górą XR600r.Jeździłem troszkę Dominatorkiem 650 ale po jakimś czasie z kolegami wjeżdżaliśmy w coraz to trudniejszy teren więc nawet okrajanie go ze wszystkiego co mi niepotrzebne nie pomagało.(dodam że tylko zmieniałem olej i lałem paliwko)Padło na Xr-kę. Stan dobry tylko ustawić zaworki i coś z kabelkami.. zapewniał sprzedawcaSzczerze to słabo sie znałem gdyż poprzednik(Dominator) nie chciał mi dać okazji do mechaniki.Nie mogłem w motorku ustawić zaworów. Zdjąłem czapkę a tam fioletowy wytarty wałek i dźwigienki zaworowe kompletnie bez gładzi. Łożysko przy wstępnej komorze na wałku rozrządu nie było kryte, przez co olej nie był podawany do wałka i nie smarował go tylko spadał na dół przy łańcuszku rozrządu. Sitko oleju powrotu z ramy było kompletnie zatkane, ale jak postała dwa dni to nakapało do karteru trochę, przez co jak sprawdzałem czy idzie smarowanie na górę to wystarczyło by się nabrać... Nie wspomnę już o rozwalonym magneto i zdartymi cewkami prądnicy, (prąd był tylko na świecy).Próbowało ją zakatować 7 właścicieli bez rejestrowania motocykla. Lecz nie do końca się dało.. i tak paliła jeszcze za pierwszym i była chętnie podrywała przód do góry..sorki za przynudzaniejuż króciutko. Wałek kupiłem używkę na moje oko jest ok.łożyska nowe:od zębatki jednostronnie kryte drugie odkryte całkowicieDźwigienki regenerowane w Stutgarcie(gdyż niedaleko pracuje)-(żałuję ze wałka też nie dałem razem) Oczywiście płukanie, nowy olej, filtr, siatki umyte.. zawory ustawioneOdpalam za drugim.. chodzi cicho, nie ma żadnych dziwnych dla mnie dźwięków, robię 50km większość po asfalcie.Szczęście nie zna granic.. nazajutrz znowu dosiadam słyszę cykanie z prawej strony z góry. Ustawiam znowu zawory lecz nie ustaje. zdjąłem znowu czapkę. prawa ssąca dźwigienka mnie zaniepokoiła kolorem przy śrubie regulacyjnej. http://www.fototube....;tytulujpg.html krzywki nie wyglądają żeby się zaczęły zdzierać podobnie wałek. po za tym może ktoś mnie poprawi lub podpowie coś ciekawego?dzieki z góry Fotki bez problemu Edytowane 19 Lipca 2011 przez marekxr600r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekxr600r Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 naklejki http://cgi.ebay.de/XR600-Tankdekor-OEM-Stil-NEUWARE-/260808933425?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cb96c8031 ma jeszcze inne ciekawe rzeczy :icon_biggrin: http://shop.ebay.de/enduroshop/m.html?_trksid=p4340.l2562 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.