dahu Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 (edytowane) Witam A co sądzicie o Xr'ce 125 ??? Mam takową i szukam informacji , gdzie i co kupić w miarę rozsądnych cenach . Znacie jakieś sklepy ? Obecnie najważniejszą rzeczą są opony : przód 90/90/19 i tył 110/90/17 znalazłem na netcar.pl Pirelli Mt60 (Orginalne) i na razie tylko one pasują rozmiarowo żadnych kostek nie ma w tym rozmiarze ??? Edytowane 27 Lutego 2011 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Przeróbka Dominatora http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%20Bikes/honda_dominator_scrambler_by_pav.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 A co sądzicie o Xr'ce 125 ??? no niestety z serią XR to ona ma tylko napis wspólny......zwykły dual sport w moim subiektywnym odczuciu bardzo słaby (nie wiem czy seryjnie nie jest gdzieś blokowana) i jakaś niska, miękki zawias szczerze to do katowania w terenie wolałbym mtx80/dt 80 jeśli chodzi o podobną półkę mocową.... zaletą jest że bardzo mało pali i baaardzo młody rocznik można wyrwać za małą kasę.... w terenie też można poszaleć, aczkolwiek ja wolałbym 80 2T, bardziej dziki :D co do opon nie muszą być takie same szerokością ale generalnie ciężko to widzę..........tylnich 17 jest w bród tylko że same szerokie kapcie typu 140/80-17, ale 125 na takim kapciu nie będzie przyśpieszać chyba :D znaleźć 19 na przód to juz w ogóle będzie bardzo cięzko.... nie idzie podpasować normalnych kół 21 i 18 tam ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 (edytowane) hmm czy ja wiem czy warto ?? z przodu hamulec tarczowy więc bez problemu , tył bębnowy więc może być trudniej no i mało jest tam miejsca żeby szersze opony wstawić ... ( jutro wstawię fotki - ew. co zrobić żeby jakoś wam pomóc w doradzeniu mi ?)Mam też w planach za 2 lata pozbyć się tego i kupić coś większego , lecz opony muszę nowe kupić bo stare nie mają nawet 1mm bieżnika ... , a zależy mi na tym żeby nią jeździć w średnim terenie i w większości po asfalcie ... (a co do blokowania to jest blokowana na module do 80km/h i żeby mocą się zgadzała pod A1) A i czy ktoś mi podpowie jak obliczyć o ile mi Vmax spadnie po zmianie zębatki ??? Edytowane 28 Lutego 2011 przez dahu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 ale jak zamierzasz w większości po czarnym jeździć to może warto takie same kupić ?? najmniej kombinowania chyba że nie jesteś do nich przekonany... ja cię źle zrozumiałem myślałem że chcesz latać jakieś 70% w terenie wtedy oryginalne to porażka, na tył i przód bym wtedy kupił koła 21 i 18 od jakiegoś mtxa czy tam dt80 czasami za grosze można kupić i dobrał coś z kostek mitasa, tylnią możliwie najwęższą (100 lub 110 ).............nie wiem po ile teraz chodzą koła, ja od mtx 80 sprzedałem rok temu tylnie z bębnem (szczęki i łożyska do wymiany) za 50 zł jeszcze z opona i dętką do jazdy.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Dzięki , a jaki serwis internetowy z oponami polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 allegro.pl :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dahu Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 a co sądzicie o netcar.pl ?? kupował może ktoś tam ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 (edytowane) jakis nadgorliwy moderator zamknął temat o smierci mojej hondy, oto fotki tego co zostało z tłoka i tulei Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.usjak widac tłok nie nadaje się nawet na popielniczkę, nie ma w zasadzie połowy tłoka, to co zostało jest krzywe, trudno było wyjąć sworzeń, na dole tulei wyrwany materiał, sama tuleja bez progu z widocznymi śladami honowania co ciekawe, wał żyje, nie ma luzu na korbie, główka korbowodu nie ma śladu zatarć,wygląda na to, że jestem w punkcie wyjscia-wystarczy wstawic nową tuleję i kupic tłok aby moto dalej jezdziło... Edytowane 26 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 pytanie czy korbowód nie skrzywił się od tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jakim cudem ten motor jeździł to tylko bogowie wiedzą. W silniku niema żadnych opiłków tego tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 jak powyrywam resztki pierscieni to założę ten tłok na korbę, a potem wsadzę cylinder i zakręcę silnikiem- jeśli tłok będzie dochodził tam gdzie powinien to korba prosta z silnika wysypałem resztki tłoka i tulei, ale czy wszystko to trudno powiedzieć, nigdy nie byłem mocny w puzzlach :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ALE MASAKRA !!! :icon_mrgreen: A tak poważnie, jak do tego doprowadziłeś ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ciezko powiedzieć, moto stało nie jezdzone ze 2 miesiące, dolałem oleju, zrobiłem ze 20km dosc mocno odkrecając, nagle zaczęło coś tłuc w silniku i zanim zgasiłem jebnęło dosc mocno. Do końca miało moc, paliło od kopa, no jedynie dymiło dosc mocno. Wg mnie tłok miał do tego stopnia duzy luzy w tulei że zaczął się krzywo poruszać. MotÓr był wystawiony na allegro-ładnie by się ktoś nadział :icon_mrgreen: Muszę wsadzić w niego z 1200-1500zł(tłok, cylinder+szlif, bo nie opłaca sie wstawiać tulei w ten, uszczelki, nowe zawory ssące+gniazda,bo siedzą, dzwigienki i wałek tez by się przydały lepsze) i będzię jezdziło kolejne 30 lat :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 1500 to i tak nie wiele jak za tak poważny remont. W moim R2 1500 starczyło raptem na tłoki, pierścienie i frezowanie gniazd zaworowych plus oczywiście jakieś tam uszczelki itp. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.