korn22 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Pytam o różnice między xr 400/600 dlatego że w moim odczuciu 600 jest trochę za mocna&ciężka a mieszkam w terenie górskim więc potrzebuje zwinniejszego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łupek79 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) może nie za mocna ale trochę cięższa. Niby tylko ok. 10 kg. ale różnica jest spora podczas manewrowana przy małych prędkościach .Jak dla mnie z wagą 75 kg xr 400 w zupełności wystarczy, tak jak mówisz jest poręczniejsza ( wyższa, i węższa) . Chyba, że będziesz jeździł po drogach ( leśnych polnych) to wtedy kwestia gustu. Jak sprawdzić czy jest ta blaszka od ssania w gaźniku i czy jest już do wyrzucenia, jakie są objawy jego zużycia. A co jest nie tak z tym napinaczem i na jaki go zmienić ( czym się różnią) Edytowane 21 Września 2010 przez łupek79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak sprawdzić czy jest ta blaszka od ssania w gaźniku i czy jest już do wyrzucenia, jakie są objawy jego zużycia. z tego co sie orientuje objawów nie ma żadnych po prostu w pewnym momencie sie okręca czy odrywa, wpada przez zawór do cylindra i jest j*b i koszty....... z tego co zgłebiłem temat to jak ją wywalisz całkiem nie masz ssania i motocykl sie trudniej odpala.... musisz pogooglować kiedyś wszystko o xr miałem w ulubionych teraz zmieniłem komputer i lipa.......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jak sprawdzić czy jest ta blaszka od ssania w gaźniku i czy jest już do wyrzucenia, jakie są objawy jego zużycia. A co jest nie tak z tym napinaczem i na jaki go zmienić ( czym się różnią) nie ma objawów,po prostu sie urywa blaszka i zgon ;] wytnij z blachy,nie musi byc idealnie taka sama ja zrobiłem taką i jest gitara http://www.bikepics.com/pictures/1949121/ a napinacz (ten typ) to pieta achillesowa hondy (xr 400/250 vtr 1000 i inne pewnie też) napinacz jest bez zapadkowy,w środku sprężynka taśmowa która z czasem pęka i przestaje napinać-napinacz się cofa co dalej-wiadomo,ostatnio w vtr kolegi właśnie do tego doszło :banghead: zawory do wymiany... gość który dorabia napinacze manualne do drz,dorobił mi do xr,myślę że ma wszystkie wymiary które mu podawałem więc dorobi pewnie bez problemu oryginał vs.manual http://www.bikepics.com/pictures/2023079/ pasuje i polecam i zachęcam bo 150zł+- to nie majątek-a remont to już grubsza kasa (w ameryce te blaszki do gaźnika i manualne napinacze sa dostępne jako części aftermarketowe) w manualnym napinaczu sam po prostu wkręcasz śrubę i kontrujesz i to wszystko,nie cofnie się-nie ma problemu ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) w XR 600 napinacz sam sie nie cofnie - sprawdzone . Mozna go wymienic na nowy , albo tylko sama sprezyne nanowa , tak latwo nie peka bez przesady.... co do blaszki ssania , to zalezy od gaznika i jego regulacji .W kolesia sprzecie nie bylo blaszki i palila ladnie na zimno , w moim bez ssania palila po 30 min skakaniu na kopce :). Zreszta te gazniki nie naleza do trwalych , czesto wyciera sie przepustnica i potem moto na wolnych chodzi jak chce. Zalecam zmiane na Mikuni TM40 z pompka przyspieszenia , ja za swoj dalem rok temu jako 1500 zl . Edytowane 22 Września 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dajcie sobie spokoj z xr400 i xr600 kupcie xr650r :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dajcie sobie spokoj z xr400 i xr600 kupcie xr650r :biggrin: Wymiata,ale za duża i za ciężka w teren gdzie liczy się zwrotność,łatwość prowadzenia i inne bzdety :P oczywiście bezkonkurencyjna tam gdzie liczy się moc i prędkość połączona z niezawodnością dobrym prowadzeniem i niedużą mimo wszystko wagą ,,w XR 600 napinacz sam sie nie cofnie - sprawdzone . Mozna go wymienic na nowy , albo tylko sama sprezyne nanowa , tak latwo nie peka bez przesady...." W XR 600 budowa napinacza jest całkowicie inna,i nie ma problemu Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 A ja już się namyśliłem i będzie XT600 stary :) Znajomy kurier latający Afryką polecił. Podobno prawie niezniszczalny. Moc też raczej wystarczająca :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A ja już się namyśliłem i będzie XT600 stary smile.gif yea dotarło :notworthy: Wymiata,ale za duża i za ciężka w teren gdzie liczy się zwrotność,łatwość prowadzenia i inne bzdety j.gif oczywiście bezkonkurencyjna tam gdzie liczy się moc i prędkość połączona z niezawodnością dobrym prowadzeniem i niedużą mimo wszystko wagą no i tak nieśmiało wtrące że przepaść w cenie też jest dosyć znaczna.....400 za 8tys sie kupi w przyzwoitym stanie a 650R ponad 10 trzeba dać :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 No w ciężki teren ja się nią nie zapuszczam, nie mam jeszcze na tyle umiejętności, bardziej powiem siły :) ale jest wielu użytkownikow którzy dają rade w terenie - w trudnym terenie! Ja po sprzedaniu gsxr-a (zmiana z drogi w teren) marzyłem o sprzęcie do szybkiej jazdy w nietrudnym terenie, polne dróżki, kamieniste, błotniste itp itd :biggrin: no i moto które wygrywało Baja racing:) zacięcie do szybkiej jazdy pozostało hehe dlatego xr650r :buttrock: Wymiata,ale za duża i za ciężka w teren gdzie liczy się zwrotność,łatwość prowadzenia i inne bzdety :P oczywiście bezkonkurencyjna tam gdzie liczy się moc i prędkość połączona z niezawodnością dobrym prowadzeniem i niedużą mimo wszystko wagą ,,w XR 600 napinacz sam sie nie cofnie - sprawdzone . Mozna go wymienic na nowy , albo tylko sama sprezyne nanowa , tak latwo nie peka bez przesady...." W XR 600 budowa napinacza jest całkowicie inna,i nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Elo. Zostało mi trochę klamotów do XRki, może ktoś coś potrzebuje. Wszystko w aukcji http://moto.allegro.pl/xr600r-plyta-pod-si...1272271659.html pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łupek79 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 mam pytania czy w xr 400 podczas zmiany biegów wskazane jest używanie sprzęgła czy można zmieniać biegi bez. Znajomy w wyczynie sprzęgła nie używa, a jak jest w xr. Czy skrzynia na tym nie cierpi ? superfastmario A ten błotnik do xr jest biały czy czerwony i czy masz przednie koło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Wszystko zależy od techniki, jeśli wiesz jak to zrobić Dobrze to nie rozwalisz skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Poczytaj sobie kolego na temat zmiany biegow bez sprzegla, trzeba to robic umiejetnie i zanim sie za to zabierzesz to musisz byc wczuty w swoj sprzet. Ale jesli sie lata w terenie, torze to zadko kiedy sie uzywa sprzegla, oczywscie mowa o jezdzie typowej hard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łupek79 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Czy ktoś był i oglądał ten motocykl http://moto.allegro.pl/honda-xr-400-250-45...1296761796.html Pytam bo stoi już dość długo na allegro i nikt nie rzucił się na niego i nie kupił, choć cena atrakcyjna. Kolega jest zainteresowany, dzwonił do gościa ale to jakiś baran. Jak powiedział że chce przyjechać obejrzeć moto to nawet nie chciał podać dokładnego adresu. W ogóle nie zachwalał towaru. Mozo ktoś mieszka w okolicy? Edytowane 5 Listopada 2010 przez łupek79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.