punx1125 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 zdjąlem dzis glowice i cylidner w xr , glowica wyglada niezle ale tlok-cylinder to luzy maskaryczne .stad ten uciekajcy olej, pomiedzy tlok a cylider wsadzilem szczelinomierz 0.45mm, tlok lata ja zyd po pustym sklepie, na szczescie korba bez luzow, wszystko w oryginale. Zrobie szlif tylko nie wiem jaki tlok kupic , napewno oryginal , ale pierswzy jest 0.25 , wydaje mi sie ze to za malo bedzie , moze odrazu zamowic 0.50 nie bedzie sprzecznosci. Robil ktos pierwszy szlif w xr400? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 jedź do dobrego fachowca co robi szlify on ci wszystko wymierzy i powie co i jak.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pporyl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Czy XR 400 nada sie do takiej zabawy ??Jestem posiadaczem crf 250 r :)Bardzo fajna zabawka ale koszt utrzymania jest MEGAAA wiec szukam czegos bardziej przystepnego.Wszelkie posty na forach odnosnie motocykli niezniszczalnych sprowadzaja mnie do XR 400 bo maja najlepsza opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 (edytowane) pewnie że się nada :Daczkolwiek po crf250 możesz być mocno rozczarowany xr400-będzie dla ciebie słaba, ciężka i z kiepskim zawiasem i wielu miejscach będzie ci niestety trudniej.......ale koszty utrzymania są super to fakt za sezon na crf 250 przejeździsz na xr 400 chyba 5 lat :D możesz rozważyć jakieś hard enduro 450 np wr, nie będzie aż tak sporo słabsza od crf jak xr (xr 400 przy crf 250 mocą wypada niestety blado ) koszty nie będa takie niskie jak w xr400 ale niższe sporo niż w crf...... ogólnie temat ciężki żeby znaleźć moto którym po crf 250 nie będziesz rozczarowany zwrotnością i wagą z niższym kosztem eksploatacji.... z pamiętnika posiadacza xr600 (skoro zbieramy info o tym moto w tym temacie :D ) -sporo pomaga wbicie 1 bara(maksymalne ciśnienie według serwisówki ) w przednie zawieszenie, przy powolnej jeździe zawias jest aż zbyt twardy i urywa łapy ale niebo lepiej się ostro za***la i skacze :D-dystanse 35mm pasują bez przedłużania linek -jest lepiej ale wciąż kierownica jest za nisko do komfortowej jazdy na stojaka(dla mnie 176cm wzrostu ), a żeby dać jeszcze wyżej trzeba przedłużać linki :D ale jest lepiej niż seryjnie , garb mniejszy :D-koło 17 tył (złota felga ) od starej xr 600 pasuje plug &play do tej z kołem 18 , nic nie trzeba dłubać przerabiać itp....-opona 130 to maks co można wsadzić w wahacz z mitasa seri C , 140 z mitasa może już trzeć o wahacz kostką..... PS to filmik z twoich okolic ?? byłem niedawno w iławie po auto, kurde ale tam macie fajnie pagórkowato , u nas jak nie wpadniesz w żwirownie to płasko jak u 12 latki na klacie..... Edytowane 31 Grudnia 2013 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pporyl Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 To ze na tym filmie tez jest CRF250 to przypadek :) nie jest moja i film tez nie moj ale tereny podobne mam w okolicy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 jak byście przeliczyli godziny pracy na kilometry dla xr ?? znowu urwał mi się kabel od czujnika od licznika rowerowego, od oryginalnego licznika mam rozwalony ślimak za który kasują jak za zboże za używkę, i myśle o liczniku godzin pracy za 40 zł żeby wiedzieć kiedy w tym rupciu olej zmienić czy do zaworów zajrzeć, bo tak sobie jeżdże od jakiegoś czasu i nie wiem kiedy ten olej wymienić :D michał mówi że w bergu liczy 100mth to 3500 czyli co 50h olej i zawory w xr ?? taki licznik godzin najbardziej bezawaryjna opcja , kabel po ramie , schowany ciężko urwać , bateri wymieniać nie trzeba, żadnej linki nic.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ale tutaj nie ma co przeliczać. U mnie średnia prędkość to 35 km/h, dlatego więc w 100 godzin robię 3500km. Ty pewnie masz podobną prędkość średnią bo latamy w takim samym terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Widzę że dawno nikt tutaj niezaglądał...Mam pytanie do znawców, właśnie konczy mi się tarcza hamulcowa w XR 400 (rok 99) i przymierzam się na zakup nowej, i tu mam pare pytań- jakiej grubości kupić , bo są 3mm , 3,5mm (wg mojej miarki ja chyba miałem 4 mm ale pewien niejestem)- jaka firma NG (na allegro), czy może EBC --- a może ktoś kupował w USA , (2x tańsze, tylko że rodem z Chin)Cena do 300 zł, i do jazdy lajtowej, no i przy okazji jakie klocki...Za rady dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokoper Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Widzę że dawno nikt tutaj niezaglądał...Mam pytanie do znawców, właśnie konczy mi się tarcza hamulcowa w XR 400 (rok 99) i przymierzam się na zakup nowej, i tu mam pare pytań- jakiej grubości kupić , bo są 3mm , 3,5mm (wg mojej miarki ja chyba miałem 4 mm ale pewien niejestem)- jaka firma NG (na allegro), czy może EBC --- a może ktoś kupował w USA , (2x tańsze, tylko że rodem z Chin)Cena do 300 zł, i do jazdy lajtowej, no i przy okazji jakie klocki...Za rady dziękuję zadzwon do aso hondy i poproś o dane. jak trafisz na normalnego sprzedawcę to ci powie. ja dzwonie do ŁukaszMotocykle i nigdy nie zostawili mnie na lodzie. Chinczyka sobie odpusc. Ja się przymierzam do zmiany tarczy przod na wiekszą.Pozdrawiam. XR400 Poszukuje bagaznika nad tylny blotnik lub namiar na kogos kto takie cuda robi najchetniej z alu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 dobra panowie -napęd do xr600 90 , taki żeby był za darmo i najbardziej żywotny reszta mnie nie interesuje , może ktoś tym handluje i da dobrą cenę ??do crm 125 kupiłem kiedyś bezoringowy DID , pół sezonu i się nadawał do kosza( aczkolwiek w dt 80 428 did się sprawdzał długo ) , z tego co czytam bezoringowe są do crossów, najniższa waga i żywotność , a który kupić żeby pożył ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 DID / RK X-ring. Przy twojej jeździe wytrzyma dłużej niż silnik :D a ze nie jest to tani sport to chyba wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 DID vx2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 allegro 350+przesyłka za zestaw , muszę popisać maile może będzie taniej :D a ze nie jest to tani sport to chyba wiesz. e tam ludzie więcej wydają na baby i chlanie niż ja na tą xr :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 czesc , mam problem z xr 600 z 89rmoto odpala na ssaniu , lecz nie wkreca sie na obroty , chodzi nierowno i po wylaczeniu ssania gasnie . wyczyscilem gaznik ,sklad mieszanki 2,5 obr . zawory ustawione ,nie mam pomyslu co jeszcze Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Filtr powietrza i swieca ok ? Przewód WN też można sprawdzić Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.