Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

ja to myśle że czy xr czy 625 raczej zdrowej koło 10 koła nie kupisz tylko dużo więcej.........

 

jak ja szukałem 650r to sensowne egzemplarze to 12-13 tys , tańsze najczęściej już przez internet śmierdziały miną....

 

w necie jeszcze coś tam gdzieś mi się o tych głowicach high flow przewinęło w negatywnym sensie

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/117382-ktm-lc4-640-high-flow-woda-w-cylindrze/page-2

 

o że pękają....

 

mnie to się dyskutować lc4 vs xr po prostu nie chce, mam to gdzieś nawet lepiej kupujcie lc4 to więcej xr będzie na rynku :D

 

ja miałm kontakt z posiadaczami lc4 i ja nie chce :D

 

ja rozumiem może się posypać cylinder, korba , ale lc4 ma takie dziwne usterki typ stanie jakieś łożysko w skrzyni i pół silnika rozwali , pęknie sprężyna od startera (kupiona w ASO ) no jakaś masakra :D

 

fakt że to były 620 , 625 jest młody może poprawili....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za ten temat, troche poczytam ale też już troche słyszałem o tych głowiacach ale wydaje mi się jak kto użytkuje tak ma.

 

Najlepiej kupić, sprawdzić i albo się nawkur*iać albo mieć zajebiste moto.

 

W ogóle z wymiana oleju w lc4 jaka jest bania, odpowietrzanie całego układu jak sie wymienia olej, podobno niekótrzy tego nie robia i zajeżdżaja moto.

 

Mam dwie 625 na oku jedna 2004r a druga 2005 i cena pierwszej 12 a drugiej 14 i co zrobić:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 sa mocno ekspolatowane i niechetnie ludzie pozbywaja sie zadbanego modelu , a to co tarfia na rynek wtrorny to "uzytkowane przez kobiete" , od 98 wyeliminowali dwie duze wady , padajacy zaplon sem i gaznik dellorto , moto przytylo , ale dostalo rozrusznik i zawias przedni od pierwszych EXC. Zobacz czy ten z 2005 nie ma duzego obiegu oleju ( filtr na ramie) - jesli ma i jest zdrowy to brac. KTM to taki cham , wibruje jak zageszczarka , lubi sie rozkrecac :D ale jak zdrowy to jezdzi zacnie.

 

Michoa ja tez mialem niesmiertelna honde XR jak twoja , 4 tys w rok wlozylem i za 5 sprzedalem do kolejnego remontu....wiec....

 

Ale fakt ze ponizej 12, drobrego sxc nie trafisz

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie ten gaźnik w 600 zaczyna wk***ac coś ostro :D

 

od kiedy zakończyłem remont ciągle leje mi się waha przelewem....najpierw było tak że lało się minimalnie (wręcz kropelki ) przy kopaniu moto zimnego na stopce ale jak odpaliłem, to wężyk wręcz suchy i w sumie jeździła.......tyle tylko że coś mi strasznie dużo pali, np przeechałem się na emeryta total luzik , może 1/4 gazu, vmax 70km/h, lekkie szutry i 9/100....

 

dziś ją wyciągam po chyba 2 tyg postoju - odkręcam kranik kopie kopie , coś tam czknie ale kaplica, mówie coś jest nie tak patrzę podemną kałuża, leje się prawie strumieniem z wężyka od przelewu, opukałem gaźnik młotkiem , mówie może się zawiesił odkręcam znowu , znowu się leje , i nie odpaliła zresztą nawet jak -to i tak bym przecież nie dojechał do stacji 2km dale bo by mi wahy brakło :D

 

i nie wiem rozebrałem to ścierwo, zaawansowane technologicznie jak jikov w ogarze 200 no i

 

-pływaki szczelne topiłem je na siłe w kubku wody , i tak wypłyną , nie nabierają wody

-zaworek iglicowy szczelny , jak pływaki podniosę to nie mogę wdmuchnąc ustami powietrza czyli zamyka

-pływaki na ośce luźno chodzą

 

obdmuchałem go poczyściłem, podpiąłem pod bak puściłem paliwo i nie leci......

 

i nie wiem -kumpel mówi że tam jest szatan ale jak go wypędzić w takim razie ??

 

niby wszystko sprawne a ciągle się ta sytuacja powtarza, i nie wykluczone że w czasie jazdy też występuje bo mówie to spalanie coś za wysokie......

 

jak nie miała nicasilu , korba waliła to na emeryta paliła 5/100 a teraz niby po remoncie i 9 ?? nie wiem muszę się z tym przespać bo nie wiem co mu jest :D

 

w sumie druga awaria w jej histori, przez którą nie pojechałem w teren , nie jest źle ale wkurza mnie ten gaźnik.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć

 

Wymyśliłem że tu będzie najlepiej zadać to pytanie-czy się wam podoba czy nie ;) .

Mianowicie czy amortyzator od xr 400 pasuje do xr 600 ???

Mam właśnie tą wiekszą z padnietym amortyzatorem i nie koniecznie do naprawy- mocno sie wyrezał. Mało jest takiego towaru więc szukam, kombinuje - po zdjeciach wygladają bardzo podobnie...Mam na myśli oczywiście amortyzaztor z zintegrowanym zbiornikiemm gazu(Xr 600)

Edytowane przez shaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy mocno się wyrezał ?? ja to bym albo zapodał regenerację i spytał u żródła niech fachury obejrzą ocenią i palną przybliżoną cenę, albo próbował poszukać np amora od lepszego moto może np od jakiejś WR pasuje ?? xr zawieszenie ma kiepskie i szukanie oryginału za wszelką cenę to moim zdaniem bez sens chyba że ktoś ma ekstremalne parcie na 100% moto w oryginale :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ocenił to specjalista od zawieszeń. Stało się tak przez prace bez oleju. Nie będę przytaczał co dokładnie bo nie o to chodzi ale dziwne bo przejachałem na nim może 1,5 km - wracałem do domu. Może amor przeżył o wiele więcej niż nam się wydaje za innych właścicieli. Powiedział mi że dawno takiego czegoś nie widział. Stwierdził że by musiał dawać nadwymiarowe uszczelnienia a i to może się nie powieść i raczej nikt tego nie robi - On i ja wiemy że to ryzykowne. Prawidłowo by trzeba było wymienić cały korpus - a to kosztowne. Dla mnie bez sensu. Na siłe od XR 600 nie szukam dlatego pytam czy by podeszło od xr400. Przeróbki od innych maszyn wiążą sie z dużą rzeźbą chyba że kwestia np. tylko małej różnicy długości to czemu nie :wink:

Edytowane przez shaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzo amorkow jest od LC4 i Husqwarny 610 , musial bys pogadac ze sprzedawca o zwymiarowanie go i moze by podpasowal z mala przerobka. Druga sprawa ze tloczysko mozna pochromować ponownie... jesli to tylko ono jest zjechane.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Nitomen masz na myśli amortyzator Schowa czy WP?. Miałem przez chwile KTM LC4 był WP - wiem napewno że amortyzator był tam centralnie - w xr tak nie jest jak to się ma do przeróbek ?

 

edit:

Mam na myśli że nie jest centralnie w osi motocykla.Jest przesunięty w jedną stronę.

Edytowane przez shaman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jest ??? to co ogladales XR 500 ? KTM stosuje zawiasy WP. Mialem XR 600 z 94 i tam byl amor centralny

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 ma normalnie amortyzator centralny.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od kilku tygodni jestem posiadaczem Hondy XR 600 na dwóch gaźnikach i mam kilka pytań ;)

 

1. Kopniak nie odbija, pewnie pęknięta sprężyna... Czy wymiana jej jest bardzo kłopotliwa ?

2. W jaki sposób sprawdzać stan oleju ? Czy bagnet ma być wkręcony ?

3. Jak prawidłowo mam ją odpalać ??? Czy na ssaniu czy bez ? Kiedy używać odprężnika ? Bo mam z tym spore problemy, z popychu pali bez problemu.

4. Czy można ją gasić odprężnikiem, który mam pod sprzęgłem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.cholera cały silnik prułem do prawie gołych karterów i nie pamiętam gdzie ona jest :D

2.z tego co wiem nie wkręcasz tylko wkładasz i patrzysz....

3.odprężnika używasz tylko do znalezienia gmp i delikatnego przesunięcia tłoka za GMP(górny martwy punkt tłoka, moment kiedy czujesz największy opór na starterze)

 

ze ssaniem-to jest dużo kwestia wyczucia własnego motocykla nie ma sprawdzonego sposobu, trzeba w bólu krwi i pocie wypracować metodę-też to przechodziłem to mój pierwszy duży kopany 4T

 

kumpel co miał 85 na 2 gaźnikach robił tak

kranik

ssanie

3-4 przesunięcia startera (ciężko to nazwać kopaniem po prostu wciśnięty odprężnik i przesuwanie startera góra dół )

ustawienie tłoka -powoli przesuwasz aż napotkasz GMP, potem delikatnie i dosłownie o kawałeczek przesuwasz za gmp i starter do góry i kop z całej siły -jak zapali spoko, jak nie znowu 3-4 przesunięcia startera i znowu but jak nie załapie za 3-4 kopem to znaczy że się zalała, i wtedy zapłon wyłączony, kranik zakręcony , ssanie wyłącz, manetka opór i z 3-4 przesunięcia starterem i powrót do początku procedury....

 

ogólnie nie a sprawdzonego sposobu.....

jedyne zasady

-to nie kopać z otwartą manetką i włączonym zapłonem -będziesz szukał buta albo nogi potem....

- nie walić na chama i na oślep -precyzyjna procedura to mniejsze straty siły, i większa szansa odpalenia latał z nami koleś co palił xr400 jak sponiewieraną dt125 czyli rąbął na siłę bez żadnego ustawiania czy sposobu i też paliła no ale uważam to za bezsens :D

-dobry stan techniczny też dużo robi , połowa sukcesu to zawory i ich odpowiednie luzy-moja jak się luz zaworowy przestawił to odrazu były takie szopki z paleniem że płakałem z obolała nogą....

 

jjank miał xl600 z prawie identycznym piecem jak jest w starej xr600, może się wypowie to cię też trochę pokieruje......

 

ja mam już z pojedynczym gaźnikiem i np u mnie nie ma opcji żeby sama chodziła zimna jak nie podkręce obrotów biegu jałowego śrubką, która jak się nagrzeje to muszę wykręcać(bo ma za wysokie obroty jałowe), 2 lata ją mam czy po remoncie czy przed zawsze tak było, nie podkręce obrotów biegu jałowego to ssanie gówno pomaga i zgaśnie....

 

więc trzeba wypracować swój sposób.....

 

4. nie........znajdź sobie schemat instalacji elektrycznej od modułu zapłonowego odchodzi kabelek który zwarty z masą gasi motocykl, kup sobie wyłącznik do odkurzacza czy lampki, i podłącz jeden jego koniec pod ten kabel a drugi do ramy (w miejscu gdzie nie ma farby czy coś żeby był dobry styk z ramą ) i to jest poprawne zgodne ze sztuką gaszenie tego motocykla i nie grozi uszkodzeniem niczego...

 

no i jak kupisz taki z I i 0 namalowanym to pamiętaj że w pozycji I masz wyłączony zapłon (zgaszone moto ) czyli odwrotnie niż w sokowirówce czy tam innym AGD gdzie 0 wyłączony , I włączony :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...