RudyXJ Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Panowie a jak sie ma porównanie XR 600 do KTM`a LC4 ? podobne sprzęty ? Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 zależy pod jakim kątem porównujesz i którego lc4 :D lc4 620 było milion wersji więc zależy która (najczęsciej znane SC-bez akumulatora jednoosbowy najlepszy zawias najlżejszy, potem GS i rzadko spotykane EGS ) lc4 640 jest cięższy od xr ale zawias ma lepszy... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 a stary lc 600?? i napiszcie mi prosze coś o XR 650L , czy te motocykle były robione w I połowie lat `90, mają elektryczny starter, pytanie czy to jeszcze XR czy ciężki wół w lekki teren ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 pytanie czy to jeszcze XR czy ciężki wół w lekki teren ...najprościej-rama i zawias xr 600, silnik dominatora.... raczej ciężki wół, rzadszy serwis (co 3 tys km ), niby zawias xr ale sporo cięższa (146kg sucha dla rocznika 2003 alew w nich nic sie nie zmieniało :D ), dwuosobowa, stacyjka......z grubsza zwykły dual sport.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 hmmm, na pierwsze enduro to też bym przeżył, od dominatora ale ponoć nieco mocniejsza, inny gaźnik i coś chyba jeszcze, prawda ? Czyli te kilogramy przyszły wraz z silnikiem ?? Aż trudno uwierzyć ... Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroRider Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 witam, czy ktoś z kolegów dysponuje na sprzedaż sprawnym silnikiem do xr 600r z ostatnich lat produkcji tylko w dobrym stanie technicznym ? jeżeli tak, to proszę o info na forum lub [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 (edytowane) Czyli te kilogramy przyszły wraz z silnikiem ?? Aż trudno uwierzyć ... Pzdr. nie tylko- 650l ma stalowy bak, podnóżki pasażera, akumulator (600 go nie ma )inną tylnią lampę no i silnik też choćby fakt że ma rozrusznik...... od dominatora ale ponoć nieco mocniejsza, inny gaźnik i coś chyba jeszcze, prawda ja słyszałem że to jest dokładnie silnik z dominatora identyczny bez żadnych zmian, ale widziałem 2 razy egzemplarze mające i kopniak i elektryczny rozrusznik a dominator nigdy nie miał kopniaka..... Edytowane 22 Sierpnia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 dominator nigdy nie miał kopniaka...dominy z 88 i 89 miały kopniaka, a także wydech z kwasówy, kalamitki na prolinku jak w XLce i były mocniejsze niż nowsze modele, potem zaczęli zaciskać pasa zupełnie jak z XLkami, a już dominy robione we Włoszech są ponoć wyraźnie gorszej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 http://moto.allegro.pl/honda-xr-600-i1789299699.html jade to jutro oblookać ... Doradzcie cos, na co patrzeć ?? dobra, kupiłem... Powiedzcie gdzie jest filtr oleju a raczej ten wkład, ile oleju wchodzi do silnika oraz co warto zalać, jaka seryjnie jest tylna guma , 140/80/18 ?? Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 filtr jest pod malym dekielkiem na 3 srubki w prawej kapie 2,5l oleju wchodzi, dokładna ilosc nie jest istotna, bo i tak ompa pobiera sobie ile chce ze zbiornika, ja zawsze miałem ponizej 2l przy spuszczaniu starego oleju pamietaj, ze musisz spuscic z silnika(sruba pod wajchą biegów) i z ramy(mała śrubka po kolektorem wydechowym w okolicy przewodów olejowych) mozesz wlać byle jaki olej do mokrego sprzęgła(choć niektórzy latali i na zwykłym ,bez różnicy), ja polecam syntetyk valvoline10w40 4T oponę kup w zalezności od tego po czym latasz, 140 to będzie za szeroka guma, chyba ze latasz po skałach, ja bym wsadzil 120, optymalna szerokość do endurowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 140 to jak latasz w błocie sie przydaje -trudniej zakopać :D optymalna jest 120, ja bym nawet pomyślał nad 110..... ściągnij sobie serwisówke do niej tam masz wszystko podane co i jak gdzie i co ile km bardzo sie przydaje z rysunkaminp http://hondatech.info/search/XR/600R/ sprawdź luzy zaworowe na początek-jak są za duże to słychać bo dzwoni ale jak za małe to nic nie słychać a wypala gniazda.... pozatym jak nie tłucze nie dzwoni pali od strzała to ciesz się jazdą :D obejrzyj ją jeszcze czy nigdzie nie cieknie-no i warto na początku często sprawdzać olej żeby wybadać czy łyka czy nie-niby jest młoda nie wygląda na zarżniętą ale xr nikt do kościoła nie jeździ :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 no i klapka sania do sprawdzenia ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 wyropowałem dzis silnik , ogolnie wszystko wygląda nieźle, silnik pracuje b. cicho, zero stuków puków, pali ładnie bez dekompresora-poprzednik wypieprzył linke bo chyba była za krótka i przy max. skrecie moto mu gasło czy coś (ile w tym prawdy to nie wiem)... Olej sprawdza sie ok po 2 min od zgaszenia ciepłego silnika, tak? Tak mi tłumaczył... Sam wiele nie wiedział, wszystko robił mechanik, nie wiedział ile oleju, mówił, ze chyba 4 , zdziwilo mnie bo kiedys czytalem ze to xl 600 wchodziło 2 bez filtra a 2,5 z filtrem :) ogolnie jest troche kosmetyki, tą tylną lampe chce wyrzucic i dać tą małą jak w większosci XR i blacha wtedy na błotnik bezpośrednio... Jak sie sciąga kanape, co sie robi z filtrem powietrza, czysci sie czy jest jednorazowy, sorry, ze zasypuje Was lawiną pytań ale to moje pierwsze enduro i rozwiązania w tej klasie są dla mnie niekiedy nowością... Mam chyba orginalną kiere , jest niewygodna jak poprzedni orginał w kumpla ZRX`ie tj manetki jakby lekko do góry i w kierunku kierowcy, koles w zrx wsadził jakąś akcesoryjną z poprzeczką, szersza i prosta, bynajmniej dłonie leżą duzo wygodniej, u mnie chyba ten zabieg tez dojdzie do skutku... Ogólnie jestem zadowolony, moto z wsumie koncówki produkcji (klepali je do 1999 czy 2000?)za przyzwoite pieniądze. Postaram sie dzis dodac foto :) Pzdr. http://www.bikepics.com/members/rudyfws/98xr600/ :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) sprawdzanie oleju to dłuższy temat, niby powinno sie sprawdzic bagnet na ciepłym silniku, 3min po zgaszeniu, ale u mnie np. bagnet juz po minucie był suchy, a u kumpla pokazywał taki sam stan zaraz po zgaszeniu i 10 min po zgaszeniu, musisz poznać swój egzemplarz filtr wypierz w ludwiku, jak ludwik nie daje rady to użyj rozpuszczalnika 50-50 z wodą, potem możesz nasączyć go olejem, albo specjalnym sprayem lub smarem do filtrów, filtr ma byc gąbkowy, kanapy sciagac nie musisz, masz dekielek na 3 srubki pod lewym boczkiem i tam masz fitlr, nie zaszkodzi tez umyc airboxa ja bym wsadził taką lampkęhttp://allegro.pl/re...1749263364.htmlmoto jakby 10 lat młodsze z nią Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Po pierwsze ściągnij serwisówke do swojego modelu. Tam masz wszystkie dane wyjściowe, które podaje producent, ile oleju, jak sprawdzać itd. W DRZ odpalasz zimny silnik na 3 minuty, potem gasisz i po 3 inutach sprawdzasz. U mnie to działa, ale np. po dłuższym postoju, silnik musi się dobrze rozgrzać, potem jak ostygnie dopiero zastosować tą metode 3+3 i dopiero wtedy działa. Także trzeba wypracować własną metodę, ale to dane z serwisówki są danymi wyjściowymi. Na pierwszy ogień polecam zmianę oleju z filtrem, wypranie filtra powietrza, lub jego wymiana jeżeli ma jakieś ubytki, to nie droga rzecz a bardzo ważna. Filtr się pierze albo w preparatach do mycia filtrów gąbkowych, albo w benzynie/ ludwik z wodą i z benzyna. Rozpuszczalnika raczej nie polecam, bo rozpuszczalników jest tysiąc rodzai i niewiadomo jak to zadziała na gąbkę. Ja bym jeszcze sprawdził luz zaworowy i stan łańcucha rozrządu/ stan napinacza rozrządu. Ewentualnie można świece zapłonową wymienić. Nie jest to dużo, a jak to wszystko sprawdzisz to latasz po terenie bez obaw, że coś się posypie.Gratulacje, łada sztuka :lalag: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.