cabaniero Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Hej. Najprawdopodobniej przez nieuwagę posadziłem moduł zapłonowy (ECU) w mojej cbr... znalazłem na allego człowieka który ma moduł od cbr f4i .. czy taki moduł będzie działał w cbr f sport ? i czy nowy moduł będzie działał z seryjnym imobilaizerem Hondy , systemem (HSIS) ...czy też jak zmieniam moduł, to i bedę musiał zmienić stacyjkę i kluczyk ???? Ratujta ludzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 A tak z ciekawości.. jak posadziłeś ten swój moduł? co się stało? może da się odratować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Mój błąd i po części pech... chciałem naładować akumulator i niedokładnie założyłem zacisk prostownika na ż dodatnią klemę w aku, który był w motocyklu (mogłem chociaż zdjąć klemę z zacisku "minus") owy zacisk prostownika jakoś samoczynnie przesunął się i dotknął zbiornika paliwa... no i to wystarczyło żeby posadzić moduł... i jestem uziemiony... tzn. motocykl... gdyby to nie była honda...byłoby prościej, a Honda ma ten porypany imobilaizer (HSiS) czy jakoś tak... i słyszałem że zmiana samego modułu nic nie da... musi być komplet...kluczyk, moduł i stacyjka... a taki komplecik kosztuje tyle że ten sezon mogę spisać już na straty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 modul mozesz zmienic ale musza ci zaprogramowac immo w Hondzie niestety musisz zwiezc moto do salonu.Jeden kolo ze Stunt Poland jakos omijal immo ze wpinales modul i bylo oki ale niestety SP nieczynne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Wersja USA czyli F4i nie miała immobilisera więc podejrzewam że pójdzie od kopa choć głowy nie dam bo możliwe że wiązki mogą się delikatnie różnić. Ale słyszałem że to właśnie jeden ze sposobów na immobilisery hondy. To tłumaczy dlaczego moduły bez immo znikają z allegro dosyć szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Jedyne wyjście z sytuacji to moduł US wraz z wiązką. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Hejas No panowie udało mi się zlokalizować i usunąć usterkę i to nie rujnując się finansowo... a więc do rzeczy... połączenie zacisku plus z masą nie uszkodziło ani bezpiecznika, ani modułu ani immobilaizera, a padł jedynie przkaźnik pompy zdaje się (fuel cut-off relay)... zamieniłem tylko wtyczki z engine stop relay i pompa radośnie zabzyczała a silnik od dotknięcia odpalił... a już miałem czarne wizje... komplecik moduł, stacyjka znalazłem za 3 tys zł. ufff... miałem fuksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Miales farta a nie fuksa, gratulacje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.