Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To pewnie dlatego większość GS-ów jakie widziałem to na ulicach Barcelony, Alicante, Mediolanu, a na nich panowie w laczkach albo w garniturach spieszący do pracy. Serio, serio zatrzęsienie tych motocykli tam. Jak jedzie duże moto to 80% szansy, że to GS :D

Za miastami, na prowincjach Honda Translap w dużej ilości i Suzuki DRZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 milionow uzytkownikow GS'a wogole nie ma pojecia o moturach, z tad te 5 milionow sprzedazy :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje do myślenia dlaczego tyle GS-ów sprzedano.

 

Best seler od lat i kazdego roku na pierwszym miejscu.

 

Rozumiem, ze komus moze Jakis typ / marka motocykla nie przypasic, sam siebie na boxer*ze absolutnie nie widze, nie zmienia jednak faktu, ze gdy handlarz sila mnie na tego GS'a posadzil to bylem tym moturem zachwycony !

 

Odwalili kawal zajefajnej roboty

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie kompletnie nie urzekł. Jeździłem zarówno olejakiem jak i wodniakiem. Ot, zwykłe przereklamowane moto! Ma oczywiście jak wszytko mocne i słabe strony, jednak najmocniejszą jest sam marketing! Historia podobna jak w przypadku H-D, niby ogólnie rzecz biorąc słabo na tle japonii, a sprzedaje się od 100 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby ogólnie rzecz biorąc słabo na tle Japonii, a sprzedaje się od 100 lat...

Na południu Europy wcale nie bogatsze kraje GS królem jest :) Japońskich dużych motocykli czy na ulicach czy na ogromnych parkingach jak na lekarstwo. Japońskie praktycznie do litra, a dalej GS i jakieś Ducati duże, albo Triumphy. Dziwna sytuacja jak dla mnie miłośnika ryżowych motocykli :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlochy, Hiszpania, Portugalia to generalnie gora 600 - tki. We Francy troche jest juz wiecej wiekszych pojemnosci W SZwajcari podobnie.

 

Generalnie nudno by bylo gdyby kazdy smigal Junakiem czy Multistrada.

 

Tak jak ja b. lubilem K 1200 S tak np. Kolega Monter wogole w zadnym punkcie sie o tym sprzecie pozytywnie nie wypowiedzial.

 

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlochy, Hiszpania, Portugalia to generalnie gora 600 - tki.

 

 

 

:crossy:

Tak przyuważyłem, że tam motory japońskie kończą się na dominującej ilościowo klasie 600, a co wyżej szczególnie powyżej litra to już europejscy producenci. Może jakieś podatki czy cuś :)

 

Tak jak ja b. lubilem K 1200 S tak np.

 

 

 

:crossy:

Z bemek to uwielbiam K75 tak z zapatrzenia i słuchania tego ciekawej rzędówki położonej do poziomu.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie tylko uwielbiam ale sobie zakupilem.

Zona na Triumphie nie chce jezdzic bo niewygodny, wibruje, smierdzi spalonym olejem i spada z niego przy przyspieszeniach,tak ze glownie kupilem ja dla naszych wspolnych przejazdzek i jak narazie jestesmy z niej b.zadowoleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak te Bemy z poziomo ułożonym blokiem silnika wchodziły do sprzedaży. Jakież to lamenty były w prasie motoryzacyjnej, że to nie żadne BMW, bo nie bokser :D. Pięknie utrzymaną K75 sam by sobie kupił, ale to albo kasa ogromna, albo takich prawie nie ma.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam,

 

zawsze jeszcze mozesz dokupic Triumph'a na ktorym i Twojej zonie bedzie wygodnie !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja na K75S lata temu chwilę jeździłem .. I z prawdziwą radością się tego klocka pozbyłem ... Czego aktualnie żałuję patrząc na popyt.

Ogólnie przereklamowane mocno moto... I nawet starszy zetor lepiej jeździł...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki to popyt skoro stoi kilka sztuk na olx w granicach 5-6k i nie ma na nie chętnych?

 

Pewnie w stanie " igla " gdzie bez trenujacego box szwagra wogoel nie kalkuluje sie jechac i ogladac ! :icon_mrgreen:

 

Jezeli mialbym obecnie kupowac jekiegos starocie BMW to tylko odkurzacz- K 1 !

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocek to to jest przy wspolczesnych motocyklach, my lubimy jej klockowatosc przy wiejacych tutaj wiatrach i pedzacych ciezarowkach.

Nie przestawia jej jak 170 kg BSA o 2m przy kazdym omijaniu z przeciwka. S-ka wazy troche ponad 200 kg, Triumph rowne 200, to nie jest jakis straszny ciezar porownujac ze starymi japonskimi horrorami ktorymi jezdzilem poprzednio.

Nie jest jakos ponad przecietna w niczym specjalnie, ale jako calosc jest swietna ze swoim komfortem, bezobslugowoscia, latwoscia zabrania bagazu i duza iloscia miejsca dla pasazera.

A stawianie jej na centralke to poezja, jedna reka i lekki nacisk stopa i stoi.

Przy stawianiu Trampka za kazdym razem jest grozba ataku serca i przepukliny.

No i kupilem motocykl b. zadbany za fantastycznie niska cene jak na tutejsze warunki.

Tak ze dla nas staruszkow, ktorzy ani nie bija rekordow szybkosci, a cenia sobie komfort, niezawodnosc i niskie zuzycie paliwa to byl strzal w 10 tke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...