Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

P.S. Sportowa szybka wygląda super, ale jej przydatność powyżej 120km/h jest iluzoryczna.

Z tą szybką fabryczną co mam to 150 km/h:) i całkiem znośnie :)

Turystyki przez duże T nie zamierzam co najwyżej 100-200 km od domu. Kupiłem R1200R , bo już mi się już znudziło kręcenie się po mieście na 600tce. Mam fabryczne mocowania do oryginalnych kufrów BMW z nimi wygląda jako tako. Kompensują szerokość przednią :)

Rozważam może kupie tylko jak one BMW to pewnie i kasa ciężka :(

 

 

Piękna!!! Jedyny model BMW który mógłbym mieć...

Dlatego mimo jakiś tam zaszłościowych niby uprzedzeń do marki z zapatrzenia kupiłem po sprzedaży nerki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze druga na serwis została :)

Moto stosunkowo młode, przebieg malutki. Jakby wszystko w porządku się w nim wydaje. Jest w Nadarzynie pod Warszawą podobno dobry serwis gdzie za 1000 zł można zrobić spory przegląd, więc może dam radę.

Chociaż stresuje mnie np. wymiana płynu hamulcowego, bo chciał bym to sam robić starannie zrobić, a nie bardzo wiem jak i jak tą pompę ABS obsłużyć.

Opony jeszcze z fabrycznego montażu za jakieś parę tys km będą do wymiany, ale jak widzę opony do bemki w tej samej cenie co do Kawasaki czy Hondy :) łańcucha nie muszę wymieniać, a olej silnikowy co 10 tys km aż i też ten sam co do Suzuki :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto stosunkowo młode, przebieg malutki. jakby wszystko w porządku się w nim wydaje. Jest w Nadarzynie pod Warszawą podobno dobry serwis gdzie za 1000 zł można zrobić spory przegląd, więc może dam radę.

Chociaż stresuje mnie np. wymiana płynu hamulcowego, bo chciał bym to sam robić starannie zrobić, a nie bardzo wiem jak i jak tą pompę ABS obsłużyć.

Opony jeszcze z fabrycznego montażu za jakieś parę tys km będą do wymiany, ale jak widzę opony do bemki w tej samej cenie co do Kawasaki czy Hondy :) łańcucha nie muszę wymieniać, a olej silnikowy co 10 tys km aż i też ten sam co do Suzuki :)

 

 

Chlopaki nie spuszczaja calkowicie plynu tylko mniej wiecej do polowy zbiorniczka, z powrotem zakrecaja ventyl i dopelniaja plynu do zbiorniczka aby sie nie zapowietrzyl od dolu

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż stresuje mnie np. wymiana płynu hamulcowego, bo chciał bym to sam robić starannie zrobić, a nie bardzo wiem jak i jak tą pompę ABS obsłużyć.

W necie pewnie znajdziesz jakiegoś manuala z instrukcją co i jak przy moto robić. A patrząc na ceny pomp ABS do BMW warto do zrobić jak bozia przykazała.

 

Chlopaki nie spuszczaja calkowicie plynu tylko mniej wiecej do polowy zbiorniczka, z powrotem zakrecaja ventyl i dopelniaja plynu do zbiorniczka aby sie nie zapowietrzyl od dolu

 

:crossy:

Zawsze wymieniam płyn odciągając część starego i dolewam nowy. Dwie, trzy takie operacje i w całym układzie płyn wymieniony a nie ma niebezpieczeństwa zapowietrzenia.

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto stosunkowo młode, przebieg malutki. jakby wszystko w porządku się w nim wydaje. Jest w Nadarzynie pod Warszawą podobno dobry serwis gdzie za 1000 zł można zrobić spory przegląd, więc może dam radę.

Chociaż stresuje mnie np. wymiana płynu hamulcowego, bo chciał bym to sam robić starannie zrobić, a nie bardzo wiem jak i jak tą pompę ABS obsłużyć.

Opony jeszcze z fabrycznego montażu za jakieś parę tys km będą do wymiany, ale jak widzę opony do bemki w tej samej cenie co do Kawasaki czy Hondy :) łańcucha nie muszę wymieniać, a olej silnikowy co 10 tys km aż i też ten sam co do Suzuki :)

Jak chcesz dobrze, tanio i przy okazji się nauczyć, to odezwij się na priv.

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz dobrze, tanio i przy okazji się nauczyć, to odezwij się na priv.

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Dzięki, ale Ty w Cieszynie, a ja 700 km od Cieszyna co mnie nie cieszy :(

Napisałem PW

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie pewnie znajdziesz jakiegoś manuala z instrukcją co i jak przy moto robić. A patrząc na ceny pomp ABS do BMW warto do zrobić jak bozia przykazała.

 

Zawsze wymieniam płyn odciągając część starego i dolewam nowy. Dwie, trzy takie operacje i w całym układzie płyn wymieniony a nie ma niebezpieczeństwa zapowietrzenia.

 

To wlasnie mialem na mysli

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta szyba - sportowa w nomenklaturze BMW - dla mnie robi się kłopotliwa pow. 120 km/h. Mam tę i kilka innych, ale tak szczerze optimum nie znalazłem. Na pewno ze sportową wygląda najlepiej. Serwis w ASO standardowo około 1800pln, ale prawie zawsze jest jakaś akcja promocyjna i wyjdzie około 1200 - przynajmniej w Gdańsku

 

Kufry warto szukać na portalach ogłoszeniowych, nowe są drogie, zwłaszcza że osobno dokupuje się zamki i emblematy nawet :). Ja dodatkowo wtopiłem w pomalowanie nowych, bo mnie irytowały w macie.

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...

No cóż. Sezon cały przelatany. Małe podsumowanie pełne samych pozytywnych doznań,no coś tam jakiś plusiki ujemne są, ale takiej frajdy na żadnym moto z których dotychczas jeździłem nie było. Przede wszystkim wygoda, komfort , super ergonomia motocykla. Do tego świetne zawieszenie i małe zużycia paliwa, choć to w sumie nieważne. Hamulce niesamowicie wydajne, do tego ABS z kontrolą trakcji. Po prostu bajka. No i motocykl inne niż wszystkie 🙂 Cóż skrzynka biegów choć podobno już bardzo dobra to do japońców jeszcze trochę zostało 🙂 . Wał kardana, fajna wygoda, ale trzeba się przywyknąć do tak bezpośredniego byczego momentu obrotowego przenoszonego w bezpośredni wręcz rozbójniczy sposób na tylne koło. Dobrze, że jest kontrola trakcji. Moto pięknie jeździ po zakrętach, ale nie samo, trzeba nim skręcać 🙂 Zmniejszone nurkowanie, duża sztywność konstrukcji na skręcanie wzdłużne konstrukcji pojazdu to się czuje. Sam silnik, hmmmm temat na oddzielne achy i ochy przeplatane rzucaniem na boki 🙂 polubić, albo znienawidzić.  Polubiłem bardzo ten żyjący ogromny silnik, choć byłem bardzo sceptyczny na początku. Jazda małymi prędkościami, z małymi do danego biegu to jednak smartfon z kieszeni może wyskoczyć 😄 Sposób oddawania mocy i momentu zbliżony silnika turbodiesla. Określony nie za szeroki zakres obrotów 2800-4800 obr/min i nie ważne jaki bieg to zawsze jedziemy mocno do przodu. W zasadzie 6-tego biegu mogło by nie być, albo piątego, bo na obu ciąg taki sam 🙂 Boksera i co potrafi czuje się w trasie, przy wyprzedzaniu, a też przy hamowaniu silnikiem. Warto się rozczulić nad systemem elektronicznym sterującym zawieszeniem, komputer pokładowy i tradycyjne zegary za co lubię Bemkę szczególnie. Szeroka wygodna kierownica, wygodna kanapa, wszystko tam gdzie być powinno i nawet te szalone włączanie kierunkowskazów po paru tys km staje się właściwym i jedynym słusznym 🙂

Ważne info jakby ktoś kiedyś rozważał i był mikrej postury. Duży silny motocykl ale lekki i ze środkiem ciężkości bardzo nisko położonym, wiec nie sprawia żadnych problemów manewrowych, parkingowych. Na centralną podstawkę myk i już postawiony.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...