Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jeżdżę wersją chłodzoną cieczą to nie czuję wibracji, może poza tymi pozytywnymi jak w HD ;)

Czterocylindrowa jednostk a Suzuki dostarczała więcej wibracji.

 

Mowisz o tych przy ktorych z zebow plomby wypadaja ?

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nie jezdzilem niczym co przebijalo by HD

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli taka BREVA 1100 czy 1200 bardziej bryka na wolnych obrotach niż mój bokser ?

Bemka jak zaczyna jechać to już niemal aksamitnie.

U mnie, czyli w V11 Sport Balabio wibracje najbardziej dokuczały przy 4-5 tyś obr.

Ale nie ma co się nad tym użalać. Motocykl ma prawo wibrować i jak ktoś tego nie akceptuje, niech kupi sobie hulajnogę albo goldasa.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brevia akurat nie smigalem ale Griso i mam jak najbardziej pozytywne wrazenia, gdyby nie ten tlumik :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli taka BREVA 1100 czy 1200 bardziej bryka na wolnych obrotach niż mój bokser ?

Bemka jak zaczyna jechać to już niemal aksamitnie.

Bokserem nie jeździłem, więc nie wiem ale pomykam Moto Guzzi Norge 1200. Przed zakupem naczytałem się, że w lusterkach nic nie widać tak trzęsie. Bzdura. Jak dla mnie moje moto ma małe wibracje, takie co czuć ale nie zmniejszają komfortu jazdy. I tak jak napisałeś, o BMW, Gutek też " jak zaczyna jechać to już niemal aksamitnie"

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bokserem nie jeździłem, więc nie wiem ale pomykam Moto Guzzi Norge 1200. Przed zakupem naczytałem się, że w lusterkach nic nie widać tak trzęsie. Bzdura. Jak dla mnie moje moto ma małe wibracje, takie co czuć ale nie zmniejszają komfortu jazdy. I tak jak napisałeś, o BMW, Gutek też " jak zaczyna jechać to już niemal aksamitnie"

 

 

Norge totalnie mi nie pasila.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym i moze sie nad MG zastanowil, ale to zastanowienie musialeo by byc prawie w kazdej marce z kilkoma modelami, w efekcie trzeby by worek talarow i nie garaz a hale postawic, jeden Problem jaki sie nasowa, to czas, kiedy tym wszystkim jezdzic ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wibracje w BMW czy w Moto Guzzi są wpisane w cechy tych sprzętów. Zostaje to polubić i cieszyć, że inni tak nie mają :)

 

W wersji chłodzonej olejem to faktycznie w nowszej, chłodzonej cieczą są podobne do tych w innych motocyklach. Przynajmniej ja tak to odbieram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ka

Wibracje w BMW czy w Moto Guzzi są wpisane w cechy tych sprzętów. Zostaje to polubić i cieszyć, że inni tak nie mają :)

 

Dokladnie tak jak piszesz !

 

 

 

W wersji chłodzonej olejem to faktycznie w nowszej, chłodzonej cieczą są podobne do tych w innych motocyklach. Przynajmniej ja tak to odbieram :)

 

Janusz,

 

rzedowa 4 - ka czy nawet 3 - ka to w porownaniu do 2 garow przepasc i tak jak napisano, to jest w ich charakterystyce. Obojetnie co napiszesz to w porownaniu wypada gorzej, mimo, ze te silniki tez Maja pasmo swooich vibracji.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...