fedek Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 no coz kolo znalazlem nastepne od kle 500 ponoc pasuje,zobaczymy jak przyjdzie,kasyz rzeszowa jeszzce nie dostalem,ponoc dzis wysla,poinformuje co dalej sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 no coz kolo znalazlem nastepne od kle 500 ponoc pasuje,zobaczymy jak przyjdzie,kasyz rzeszowa jeszzce nie dostalem,ponoc dzis wysla,poinformuje co dalej sie dzieje. koło pasuje tylko zwróć uwagę żeby kupić od takiego silnika jak ty masz tzn koło z modelu przed 94 rokiem nie będzie pasować do silnika po 94 roku (nawet "na oko" jest zupełnie inne ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 kolo od kle przyszlo w stanie oryginalnym,dzis bede zakladal.kasy od gosci z rzeszowa nie ma,pamietajcie jego nick na allegro to Nanio500s,ostrzegam,ja byc moze stracilem 500 zl,lepiej zeby inni unikneliniespodzianek,zreszta jakos dziwnie nie ma zadnej jego aukcji a bylo sporo.po jutrze napisze jakie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Byłem u tego kolesia i wiem gdzie mieszka. Miałem u niego regenerować ale kupiłem uzywke tyle że z nowszych modeli i jestem zadowolony, poza tym że mi się sprzęgło posypało i musze rozpoławiać :crossy: . Jak chcesz to podpytam brata jak dojechać to pogadasz z kolesiem na osobności. On mechanikuje ze swoim bratem a warsztat to taka mała szopka koło stodoły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremik Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam. Czytam z zainteresowaniem..., też jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy GPZ 500S. I jak wszyscy też się borykam z problemem ładowania akumulatora. Właśnie nawet wymieniłem akumulator, bo poprzedni przestał się ładować. U mnie napięcie za regulatorem bez obciążenia jest rzędu 12,9 V do 13,4 V. Gdy włączę obciążenie i obroty ustawię na 4000, to napięcie mam 12,4 V, przy obrotach 1500 napięcie mam 12,8 V. Tzn. napięcie maleje przy wzroście obrotów. Aha, wtyczka łącząca wyjście z regulatora z wiązką kablową jest gorąca, regulator zresztą też. Mam wrażenie, że gdzieś mi prąd zmyka do masy, bo przecież to nie może się tak grzać. Oglądałem kable, widać przegrzaną izolację na wiązce dochodzącej do prawej manetki z włącznikiem świateł. Czyżby manetka miała jakąś upływność do masy....??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Gdy włączę obciążenie i obroty ustawię na 4000, to napięcie mam 12,4 V, przy obrotach 1500 napięcie mam 12,8 V. Tzn. napięcie maleje przy wzroście obrotów.Aku wstawiłeś nowe? Spadek napięcia przy zwiększaniu obrotów jest właśnie objawem padniętego aku. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 (edytowane) no coz poddaje sie wstawiam do warszatatu gpz,po zalozeniu kola od gpz moto przestal palic ,wszystko sprawdzone,zaplon jest przypadkowy ,i raczej w nieodpowiednim momencie,wychodzi ze na kole sa inne miejsca zaplonu,zreszta jest na kole dlugi nadlew do sterowania impulstaorem,i dodatkowo 3 male nadlewy,niestety nie mam kola starego by porownac,byc moze wystarczy zeszlifowac te 3 male nadlewy,byc moze przez nie uklad zaplomowy glupiejejak sobie przypominam w starym kole byl tylko jeden dlugi nadlew do sterowania impulsatoramimoze ktos z was mial dla porownania takie kolo? zalozylem kolo od kle 500 Edytowane 26 Sierpnia 2007 przez fedek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Wstawienie do warsztatu o tyle niewiele da ze bez wlasciwego kola mechanik tez niewiele zrobi. Staral bym sie kupic dobre kolo do tego konkretnego silnika, a nie cos podobnego, jezeli chcesz znac moja opinie.Razem wziawszy bardzo wkurzajacy ciag przypadkow, poczynajac od pierwszego zlodzieja, ktory wzial kupe pieniedzy, za ktore spokojnie kupilbys dobra uzywke. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Nie czytałem całości, ale jeśli napięcie międzyfazowe jest 56volt to jest ok. Ja mam ZZR i w serwisówce podane jest że powinno być 45volt i tak jest. Też miałem problemy z ładowaniem, ładowanie na poziomie 11,8-12,3V, myślałem że regulator padł, kupiłem używkę i to samo (na szczęście oddałem). Oczyściłem wszystkie styki i poprawiłem masę. Nie pomogło. W końcu wyjąłem z kostki kabel którym wychodzi prąd i ładuje akumulator, połączyłem bezpośrednio do aku i jak ręką odjął. Napięcie ładowania podręcznikowe 14-14,5V. Tak więc załóż spowrotem oryginalne koło magnesowe, poprowadź oddzielny kabel na masę, a dodatni przewód bezpośrednio do bieguna dodatniego. Niewiele pracy a może pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 kola oryginalnego juz nie mam,ale zeszlifuje te 3 nadlewy do czujnikow,ktorych nie bylo w poprzednim kolemoze pomozedzis wystawilem gosciowi z rzeszowa negatyw i odrazu dostalem maila z ponownym zapewnieniem ze kaseotrzymam,zobaczymyjesli otrzymam zmienie swoj komentarz jestem w punkcie wyjscia,szukam kola magnesowego do gpz,moze ktos ma do sprzedania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 wreszcie zdobylem kolo magnesowe oryginalne,i do tego poprawione z pierscieniem,i wszystko hulajak trzeba,wreszcie dzis pojeezdzilem,tylko kasy od goscia z rzeszowa co niby regeneruje dalej nie mamchoc znow zapewnial ze dostane do dzis kasechyba jednak czekA MNIE SąD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ciesze sie, że udało się Tobie nareszcie naprawć sprzet. Życzę długiej jazdy bez żadnych problemów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 informuje ze kase od goscia z rzeszowa otrzymalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Czyli to była wina koła magnesowego, czy w międzyczasie coś wymieniłeś/naprawiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Dziekuje za odpowiedzialne zamkniecie tematu i wyjasnienie wszystkich spraw z nim zwiazanych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.