Skocz do zawartości

ladowanie gpz 500 s


fedek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no coz kolo znalazlem nastepne od kle 500 ponoc pasuje,zobaczymy jak przyjdzie,kasyz rzeszowa jeszzce nie dostalem,ponoc dzis wysla,poinformuje co dalej sie dzieje.

 

koło pasuje tylko zwróć uwagę żeby kupić od takiego silnika jak ty masz tzn koło z modelu przed 94 rokiem nie będzie pasować do silnika po 94 roku (nawet "na oko" jest zupełnie inne )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo od kle przyszlo w stanie oryginalnym,dzis bede zakladal.kasy od gosci z rzeszowa nie ma,pamietajcie

jego nick na allegro to Nanio500s,ostrzegam,ja byc moze stracilem 500 zl,lepiej zeby inni unikneli

niespodzianek,zreszta jakos dziwnie nie ma zadnej jego aukcji a bylo sporo.

po jutrze napisze jakie efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u tego kolesia i wiem gdzie mieszka. Miałem u niego regenerować ale kupiłem uzywke tyle że z nowszych modeli i jestem zadowolony, poza tym że mi się sprzęgło posypało i musze rozpoławiać :crossy: . Jak chcesz to podpytam brata jak dojechać to pogadasz z kolesiem na osobności. On mechanikuje ze swoim bratem a warsztat to taka mała szopka koło stodoły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytam z zainteresowaniem..., też jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy GPZ 500S. I jak wszyscy też się borykam z problemem ładowania akumulatora. Właśnie nawet wymieniłem akumulator, bo poprzedni przestał się ładować. U mnie napięcie za regulatorem bez obciążenia jest rzędu 12,9 V do 13,4 V. Gdy włączę obciążenie i obroty ustawię na 4000, to napięcie mam 12,4 V, przy obrotach 1500 napięcie mam 12,8 V. Tzn. napięcie maleje przy wzroście obrotów. Aha, wtyczka łącząca wyjście z regulatora z wiązką kablową jest gorąca, regulator zresztą też. Mam wrażenie, że gdzieś mi prąd zmyka do masy, bo przecież to nie może się tak grzać. Oglądałem kable, widać przegrzaną izolację na wiązce dochodzącej do prawej manetki z włącznikiem świateł. Czyżby manetka miała jakąś upływność do masy....???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy włączę obciążenie i obroty ustawię na 4000, to napięcie mam 12,4 V, przy obrotach 1500 napięcie mam 12,8 V. Tzn. napięcie maleje przy wzroście obrotów.

Aku wstawiłeś nowe? Spadek napięcia przy zwiększaniu obrotów jest właśnie objawem padniętego aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coz poddaje sie wstawiam do warszatatu gpz,po zalozeniu kola od gpz moto przestal palic ,wszystko sprawdzone,zaplon jest przypadkowy ,i raczej w nieodpowiednim momencie,wychodzi ze na kole sa inne miejsca zaplonu,zreszta jest na kole dlugi nadlew do sterowania impulstaorem,i dodatkowo 3 male nadlewy,niestety nie mam kola starego by porownac,byc moze wystarczy zeszlifowac te 3 male nadlewy,byc moze przez nie uklad zaplomowy glupieje

jak sobie przypominam w starym kole byl tylko jeden dlugi nadlew do sterowania impulsatorami

moze ktos z was mial dla porownania takie kolo?

 

 

zalozylem kolo od kle 500

Edytowane przez fedek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawienie do warsztatu o tyle niewiele da ze bez wlasciwego kola mechanik tez niewiele zrobi. Staral bym sie kupic dobre kolo do tego konkretnego silnika, a nie cos podobnego, jezeli chcesz znac moja opinie.

Razem wziawszy bardzo wkurzajacy ciag przypadkow, poczynajac od pierwszego zlodzieja, ktory wzial kupe pieniedzy, za ktore spokojnie kupilbys dobra uzywke.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem całości, ale jeśli napięcie międzyfazowe jest 56volt to jest ok. Ja mam ZZR i w serwisówce podane jest że powinno być 45volt i tak jest. Też miałem problemy z ładowaniem, ładowanie na poziomie 11,8-12,3V, myślałem że regulator padł, kupiłem używkę i to samo (na szczęście oddałem). Oczyściłem wszystkie styki i poprawiłem masę. Nie pomogło.

W końcu wyjąłem z kostki kabel którym wychodzi prąd i ładuje akumulator, połączyłem bezpośrednio do aku i jak ręką odjął. Napięcie ładowania podręcznikowe 14-14,5V.

 

Tak więc załóż spowrotem oryginalne koło magnesowe, poprowadź oddzielny kabel na masę, a dodatni przewód bezpośrednio do bieguna dodatniego. Niewiele pracy a może pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kola oryginalnego juz nie mam,ale zeszlifuje te 3 nadlewy do czujnikow,ktorych nie bylo w poprzednim kole

moze pomoze

dzis wystawilem gosciowi z rzeszowa negatyw i odrazu dostalem maila z ponownym zapewnieniem ze kase

otrzymam,zobaczymy

jesli otrzymam zmienie swoj komentarz

 

jestem w punkcie wyjscia,szukam kola magnesowego do gpz,moze ktos ma do sprzedania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wreszcie zdobylem kolo magnesowe oryginalne,i do tego poprawione z pierscieniem,i wszystko hula

jak trzeba,wreszcie dzis pojeezdzilem,tylko kasy od goscia z rzeszowa co niby regeneruje dalej nie

mam

choc znow zapewnial ze dostane do dzis kase

chyba jednak czekA MNIE SąD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...