fedek Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 no coz ,ladowanie gpz ,kolo magnesowe wymienione regenerowane od goscia z Rzeszowa,uzwojenie wymienione,prz 4000-5000 obrotow ladowanie okolo 13.9-14, v,ale po wlaczeniu swiatel spada do12,5 v,po 200-300 km akumulator siada,czy to moze byc regulator napiecia?jak sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Może akumulator lub regulator. Moze masz gdzieś przebicie i ci akumulator wyładowuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Sprawdź tak jak pisze OlsenMZ czy nie ma zwarcia w instalacji bo być może to jest przyczyną rozładowywania akumulatora. Ale najlepiej jakbyś sprawdził napięcie prosto z altka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 napiecie z altka miedzy fazami dochodzi do 56 volt napiecie z altka miedzy fazami dochodzi do 56 volt napiecie z altka miedzy fazami dochodzi do 56 voltchyba ze 12,7-12,8 volt przy wlaczonych swiatlach to prawidlowe napiecie,czy moglby ktos sprawdzic u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Nieprawidłowe. Powinno być 13,5-14,5 po włączeniu świateł, znaczy obciążeniu. Napiecie z samego alternatora powinno być większe. Mam nadzieję, że mierzysz miernikiem na prądzie zmiennym :cool: W manualu jest napisane, że takie minimum minimum to 60V przy 4 tyś obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Normalne miedzy 70 - 90 V zmiennego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 U siebie w Kawie mam też minimum 60V. Chyba czeka Ciebie wymiana regulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 no coz regulator sprawdzony,i to nie to,udalem sie do elektryka i stwierdzil ze kolo magnesowenie wytwarza odpowiedniej indukcji,i to jest cala przyczyna,jutro dzwonie do goscia z rzeszowa co'regeneruje tekola,mam nadzieje ze wymieni,jesli nie opisze to w na allegro,ale poki co nie przesadzam moze gos jest wpoaradku,opisze to jutro po rozmowie z nim do uslyszenia no coz regulator sprawdzony,i to nie to,udalem sie do elektryka i stwierdzil ze kolo magnesowenie wytwarza odpowiedniej indukcji,i to jest cala przyczyna,jutro dzwonie do goscia z rzeszowa co'regeneruje tekola,mam nadzieje ze wymieni,jesli nie opisze to w na allegro,ale poki co nie przesadzam moze gos jest wpoaradku,opisze to jutro po rozmowie z nim do uslyszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 chopaki widze ze mam ten sam problem. jak juz cos raz naprawie to drugie wychodzi. pewnie jak gpz 500s tak i gpz 600r ma to samo ladowanie. kolo magnesowe i w srodku uzwojenia. z tego wychodzi trzy kable, racja?? mi tez zaczyna po 300 km padac aku i napiecie mierzone przy zapalonych swaitlach wynosi 13.7 V. Jest to zbyt malo. kumpel ma tez gpzta takiego jak ja i u niego na wolnych obr. przy wlaczonych swiatlach napiecie wynosi 14.3 V - 14.4 V. co mam zrobic jak sprawdzic co jest dupniete, czy moze uzwojenie albo kolo magnesowe a moze regel. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 no coz kolo magnesowe odeslane ,przyslal niby poprawione ale jest jeszcze gorsze ,nie ma ladowania wogole,uzwojenia zmienione regler tez.czekam na ponowna wymiane,ale to juz trwa w sumie miesiac,zaraz minie sezon a ja wciaz mam rozebranymotocykl.Czy ktos moze juz kupowal u tego goscia kolo magnesowe?prosze ewentualnie o opinie na jegotemat,bo ostatnio mam problem z kontaktem do niego,nie odbiera telefonow,mam nadzieje ze nie stracilem500 zl i do tego calego sezonu.Ale moze ktos sie wypowie kto jest zadowolony,moze tylko ja mam pecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Sprawdź czy przy zwiększaniu obrotów napięcie na aku rośnie czy spada. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 mam nadzieje ze nie stracilem500 zl i do tego calego sezonu.Ale moze ktos sie wypowie kto jest zadowolony,moze tylko ja mam pecha. to 500zł kosztowała Cię ta regeneracja?? czy nie taniej by było kupić sprawne używki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 no coz ,mojej histori czesc dalsza,motocykl dalej stoi w garazu a lato mija,terminow odeslania mi dobregokola magnesowego od gosci z rzeszowa bylo juz kilkanascie,a lato mija,jutro tz piatek 9.08.2007,mial byc terminemjuz 100%,dzis pozwolilem sobie zadzwonic do gosci z rzeszowa,a tu sie okazuje ze znow nowa historia,motocykl niby jest (na czesci) z ktorego mialem dostac kolo,ale gosc mi mowi ze nie mial miejsca go zabrac ze soba,przypominam ze ten termin mial byc 100%,nadmienie ze to trwa juz ponad miesiac.Po niezbyt gzecznej rozmowie,(juz mi nerwy puscily)gosc zgodzil sie niby odeslac pieniadze,ale gdy uslyszal zedostanie negatywa za zalatwienie sprawy,stwierdzil ze odesle mi jak nie wystawie mu negatywa,albo wysawie pozytyw,no coz zobaczymy co dalej,bede relacjonowal bo uwazam ze nalezy ostrzeac sie przed niuczciwymi sprzedawcami,gosc zmarnoawl moj urlop,nie pojechalem na picnic country i wogole jestem zalamany,teraz dalej szukam kola magnesowego i czekam na zwrot kasy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 a co w tym kole magnesowym sie stało twoim magnesy sie posypały ??? kup sobie taki specjalny klej do metali i sie skleji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 pier...ol takiego kolesia!!! trzeba ostrzedz ludzi przed nim, 500 zl za regeneracje kola magnesowego?? za 500 zl to kupisz caly silnik na wykonczeniu z gpzta 500-ki i sobie jeszcze na aluminium zarobisz! widzialem jego aukcje na allegro. moze poprostu zadzwon do niego i powiedz ze mu kolo tylka zrobisz za to nie wysylanie kasy, np. nagrales rozmowe jak mowil o tym lub poprostu zglosisz do wladz portalu allegro jego postawe. pozdrawiam i nie daj sioe naciagac na jakas glupia regeneracje za 500 zł ( :icon_question: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.