Dariusz L Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 tak sluzy ona do zmiany zawartosci paliwa w mieszance paliwowo powietrzenej i przy tlumiku przlotowym trzeba wzbogacic mieszanke.Sruby sa 4. W kwestii formalnej . Mały bandyta nie ma w gaźnikach śrub składu mieszanki wolnych obrotów . Są tylko śruby ilości mieszanki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Czy ktos z forum sprzedaje swiece Denso ? Potrzebuje takie o parametrach :U27ETR (jest to standardowa swieca wg instrukcji obslugi) Nie wiedziec czemu, poprzedni wlasciciel jezdzil na NGK CR8EK podczas gdy standardowa powinna byc CR9EK.Czyli jezdzil na 'zimniejszych' . Ciekawe dlaczego ..Poza tym te swiece (na ktorych teraz jezdze)sa 2-elektrodowe.czy cr9ek tez sa ?oraz czy Denso sa rowniez 2-elektrodowe ?No i przede wszystkim, co to daje ze sa 2 elektrody a nie 1?Kiedys widzialem nawet swiece trzyelektrodową.Nie wiem czy uzywam dobrej nazwy, czy to faktycznie jest elektroda, ale chyba wiecie o co mi chodzi. W kwestii formalnej . Mały bandyta nie ma w gaźnikach śrub składu mieszanki wolnych obrotów . Są tylko śruby ilości mieszanki .myslalem ze wlasnie reguluje sie sklad mieszanki, ze wykrecajac dodajesz wiecej paliwa.. Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Raff84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Nie wiedziec czemu, poprzedni wlasciciel jezdzil na NGK CR8EK podczas gdy standardowa powinna byc CR9EK.Czyli jezdzil na 'zimniejszych' . Ciekawe dlaczego .. Te zimniejsze swiece tez sa przeznaczone do Banditow, tylko sa zalecane dla zimniejszego klimatu (ponizej 5 stopni C) przynajmniej wedlog serwisowki :icon_twisted:to znaczy, ze 8 i 9 sa takie same. Ja jezdze na 9 tez maja 2 elektrody (jesli tak sie to poprawnie nazywa)Jest to zrobione po to, zeby mieszanka byla dokladniej spalana w komorze. Wieksza iskra wieksze bum :banghead: Piszac obrazowo :banghead: Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Witas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Nie wiedziec czemu, poprzedni wlasciciel jezdzil na NGK CR8EK podczas gdy standardowa powinna byc CR9EK.Czyli jezdzil na 'zimniejszych' . Ciekawe dlaczego .. Akurat jest odwrotnie. Jeździł na cieplejszych. Dziewiątka z jakiegoś powodu mogła być niedogrzana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Wymieniłem NGK na Denso, moto odpala równie dobrze różnic w pracy silnika nie widać. Denso ponoć produkowane są tylko w Japonii. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Jakby ktoś zdecydował sie na Denso to zapraszam do mnie na priv :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Piszecie kolejne bzdety n/t swiec- jakie to ma znaczenie - jak cos pierdlo w sprzecie to od razu swieca- juz kiedys pisalem nie wyrzucajcie tych Waszym zdaniem przepalonych swiec tylko wyslijcie mi do domu listem zwyklym za znaczki zwroce...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Akurat jest odwrotnie. Jeździł na cieplejszych. Dziewiątka z jakiegoś powodu mogła być niedogrzana. jak to ? przeciez im mniejsza liczba tym swieca pracuje poprawnie w NIZSZEJ temperaturze.Na przyklad jak smigalem komarkiem to na zime wkrecalem F75 a latem na F95 iskry cr9 jest na wyzsze temperatury niz cr 8. cr10 jest na jeszcze wyzsze temperatury niz 8 i 9.takie tez mam info w servisowce haynesa oraz w manualu od suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 A ja tam na temat świec (głównie NGK) polecam ten artykuł - Świece zapołonowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 zglupiec idzie , w tym artykule pisza znow ze w NGK im nizsza liczba tym wyzsza cieplota swiecy.o co w tym wszsytkim chodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 zglupiec idzie , w tym artykule pisza znow ze w NGK im nizsza liczba tym wyzsza cieplota swiecy.o co w tym wszsytkim chodzi ?? W artykule jest prawidłowo napisane. Im niższa liczba tym bardziej swieca jest ,,gorąca " i bardziej sie nagrzewa czyli gorzej oddaje ciepło z elektrod do głowicy. Wieksza cyfra w oznaczeniach oznacza swiecę zimniejsza . Na zime stosuje sie np swiecę z cyfrą 7 a latem w duze upały i przy ostrej jeżdzie 9 w oznaczeniu NGK . Proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.