drbig800 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 witam wszystkich co moze byc jak w dg big 800 wszystko ladnie chodzi ale jak dam gazu chwile zatrzymuje sie na obrotach i dlugo z nich schodzi prosze o konkretniejsze sygestie pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Za uboga mieszanka - np. lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zdejmij osłony odpal i zagrzej sprzęta,a potem pędzelkim umoczonym w benzynie posmaruj gaznik i okolice,jeżel po tym zabiegu silnik zmieni obroty,najczęściej na wyższe to gaznik łapie lewe powietrze.Jeżeli nic się nie zmienia to trzeba wyregulować położenie śruby mieszanki dla biegu jalowego.Prawdobodobnie jest za mocno wykręcona.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 przyczyna takiego zachowania moze byc tez podparty zawor.Sprawdz luzy zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 To jest singiel,przy jakimkolwiek podpartym zaworze nie ma prawa zapalić.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 bo to bylo tak jechalem i przepali sie wezyk od podcisnienia do pompki a myslalem ze to zapchane gazniki i rozebralem gazniki i wczyscilem i dopiero pozniej zobaczylrm ze ten wezyk jest przepalony a moze mi ktos podac jakies ustawinia na ktorym zabku iglice i ile srubke mieszaki ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 ustaw standardowo 2,5 obrotu i środkowy ząbk na iglicy i ustaw w końcu poziom paliwa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 najgorzej to nie moge ustawic tego glupiego poziomu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 czy powodem czerwonego kolanka wydechu moga byc zle luzy zaworowe a czy zle ustawione zawory moga powodowac wieksze spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Jeżeli kolektor świeci to znaczy, że jest zbyt wysoka temperatura spalania = uboga mieszanka. Popraw to, bo na dłuższą metę narobisz bałaganu w silniku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 (edytowane) to znaczy co zrobic tak dokladniej prosze konkrety. jak swiece mama czarne to watpie zeby byla uboga miesznaka Edytowane 6 Lipca 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Jeśli zauważyłeś, że kolanko wydechu grzeje sie i świeci na czerwono, w jakimś ciemnym garażu - jest to najzupełniej normalne. Bez chłodzenia (stojący motocykl) rura ma pełne prawo rozgrzać się do czerwoności. Był już o tym wątek na suzukidr.pl.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 a jakie luzy powinny miec zawory w dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Pomoglo by ci sciagniecie serwisowki do Biga, zamiast pytac sie bez przerwy o kazdy duperel.Polecam watki o serwisowkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Wyrególuj niżej wolne obroty i skład mieszanki odpowiednio.U mnie po zmniejszeniu wolnych obrt. ten problem ustał. W bigu , jeżeli mieszanka będzie za uboga, lub właśnie jałowy za wysoki, to też może się tak dziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.