bartek_1988 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Witam kupiem wczoraj Yamahe WR i nie umiem jej odpalic :buttrock: Pomocy !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Wciskasz ssanie potem dekompresator przekopujesz z dwa razy. Potem ustawiasz dekompresator tak aby przelamac najwiekszy stopien kompresji okolo 1/4 obrotu startera . Nastepnie jeden potezny kop i moto pali :buttrock: . Na goracym silniku wciskacz Hot starta ( czerwony bolec ) i ta sama czynnosc powtarzasz juz bez ssania :D Aaaaa no i chyba najwazniejsze w 4T nie dotykamy manetki dopóki silnik nie chodzi to nie 2T ze musisz odkrecac manetke przy odpalaniu :D Pozdro Edytowane 15 Czerwca 2007 przez Mario_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Tutaj masz najlepiej opisana ta czynnosc :buttrock: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...&hl=dekompresor Wlasnie z tego sie nauczylem odpalac m.in. moje moto. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Wr-ka 400 to jeden z najgorszych sprzętów do odpalania. Ja też kiedys nie umiałem ale sie nauczyłem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koki_90 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Co ty pier*olisz miales WR ze wiesz ze tak jest . Ja mialem WR koledzy tez zaczynali od 400 bylo nas wtedy 6 na 400 i nigdy nikt nie mial problemu z odpaleniem moze i te silniki dziwnie oddaja moc i sa srednio elastyczne ale z odpalaniem nie mialy jakich kolwiek problemow !!Nasluchcie sie jakis od kolego ktorzy uslyszeli to od zas swoich kolegow i przekrecili cos i potem powstaja takie mity nie oparte faktami .. Edytowane 15 Czerwca 2007 przez Koki_90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Co ty pier*olisz miales WR ze wiesz ze tak jest . Ja mialem WR koledzy tez zaczynali od 400 bylo nas wtedy 6 na 400 i nigdy nikt nie mial problemu z odpaleniem moze i te silniki dziwnie oddaja moc i sa srednio elastyczne ale z odpalaniem nie mialy jakich kolwiek problemow !!Nasluchcie sie jakis od kolego ktorzy uslyszeli to od zas swoich kolegow i przekrecili cos i potem powstaja takie mity nie oparte faktami .. Akurat mój ojcec miał wszystkie modele wrk jakie wyszły i wiem co mówie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Wciskasz ssanie potem dekompresator przekopujesz z dwa razy. Potem ustawiasz dekompresator tak aby przelamac najwiekszy stopien kompresji okolo 1/4 obrotu startera . Nastepnie jeden potezny kop i moto pali smile.gif . Na goracym silniku wciskacz Hot starta ( czerwony bolec ) i ta sama czynnosc powtarzasz juz bez ssania smile.gif dokładnie tak jak napisał Mario_PL odpaliłem za pierwszym kopem swoją niedawno zakupioną WR400 (nie wiedzialem nawet ze 4T mają jakies dekompresatory :evil: ) mam tylko pytanie:jak jest gorący silnik to zeby odpalic mam wlaczyc Hot Start... czyli pociągnąć za to czerwone, to sobie wróci spowrotem i kopnac bez ssania tak ? i jeszcze jedno: po jakim czasie wyłaczyc ssanie przy zapalaniu na zimno? Edytowane 4 Lipca 2007 przez thror0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 ssanie wylaczasz jak silnik zacznie nabierac obrotow bez dotykania manetki gazu, wtedy redukujesz ssanie np o 1/2, czekasz chwile az znowu obr podskocza, a potem kompletnie wylaczasz Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thror0 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 to u mnie jest chyba troche inaczej bo od ssania mam bolec przy gaźniku i zeby wlaczyc to go pociagam az kliknie, a zeby wylaczyc to wciskam spowrotem. Taki on/off bardziej bez regulacji ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 to wylaczasz jak obroty zaczna wzrastac i tyle w tym temaciew praktyce ssanie wylaczyc mozna wtedy, jak motocykl juz bez niego nie gasnie a hot starta uzywasz wlasnie zamiast ssania Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 WR 400 odpalamy następująco : - odkręcamy paliwo - wyciągamy dźwignię ssania (czarna zimny silnik) lub dźwignię hot start (czerwona gorący silnik) lub żadną z nich gdy silnik jest tylko ciepły - naciskamy dźwignię odprężnika ale tylko tak lekko aby udało się z lekkim oporem nacisnąć kopniak. - naciskamy kopniak cały czas trzymając lekko dźwignię odprężnika - w pewnym momencie czujemy "pyk" pod palcami dźwigni odprężnika - przerywamy nacisk nogą na kopniak i wracamy dźwignię do samej góry. - puszczamy dźwignię odprężnika - naciskamy mocno dźwignię przedniego hamulca (to dobre przyzwyczajenie które pozwoli nam zapamiętać aby nie odkręcać gazu przy odpalaniu silnika 4T) - kopiemy energicznie kopniakiem Po jednym kopnięciu motocykl MUSI odpalić. Nauka odpalania 4T trwa tydzień. Trzeba się liczyć z 100-300 odpaleniami zanim nabędziemy takiej wprawy że ZA KAŻDYM RAZEM silnik nam odpali. Dźwignia hot start nie zawsze wraca po odpaleniu(wyłączać natychmiast po odpaleniu), dźwignię ssania należy wyłączać po ok. 3-4 minutach. Osoby niższe niż 175 cm mają problem z odpalaniem tego motocykla bez ustawienia go przy jakiejś ścianie/drzewie itp. Warto sprawdzić czy nadajemy się do odpalania 4T w następujący sposób : - podnosimy lewą nogę do wysokość klatki piersiowej, nie opuszczając jej podskakujemy na prawej nodze przyciągając ją podczas podskoku do klatki piersiowej. Jeżeli nie wychodzi ... cóż warto poćwiczyć wpierw skoczność i siłę mięśni wsiadając na tak mocny motocykl bo w przeciwnym wypadku wcześniej czy później nas POZAMIATA. Przypominam że WR400 i podobne sprzęt to nie jest sprzęt dla początkujących. Wielu znałem/znam takich którzy twierdzili że opanują ten sprzęt ... baaaa twierdzili że już po 2-3 tygodniach go okiełznali. na 10 z nich 9 już nie jeździ bo się połamali ... pozostały 1 coś tam pyrka ale dobry nigdy nie będzie bo motor nad nim panuje a nie odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 zapłonu nie wlączyłes :icon_twisted: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 zapłonu nie wlączyłes :icon_evil: WR i kluczyk? :icon_razz: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 zapłon - pstryczek pierdplniczek chyba ze wr gasi sie strzałem ze sprzęgła lub zdejmowaniem fajki ze świecy lub brakiem wachy wtedy sorry :buttrock: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 WR można zgasić na 2 sposoby, przyciskiem na kierownicy odcinającym zapłon i takim on/off koło licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.