Mareckii Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jaki powinien być luz między wypustami tarczki sprzęgłowej a koszem?? Pozdrawiam Mareckii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jaki powinien być luz między wypustami tarczki sprzęgłowej a koszem??Pozdrawiam Mareckii. A możęsz wytłumaczyć jakie to ma znaczenie?? Jeżeli kosz jest wybity to widać, na tarczy również widać ślady zużycia. I podaj może jeszcze dokładnie jakie moto... Pozdrawiam urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jaki powinien być luz między wypustami tarczki sprzęgłowej a koszem??Pozdrawiam Mareckii. http://forum.motocyklistow.pl/W-TEMACIE-PO...KLA-t21059.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Dzieki marcpol :biggrin: Do autora tematu - chcesz pomocy, pomóż nam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareckii Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Ups,racja zapomniałem o najważniejszym, tak więc jest to: Honda XLR 125R 4T 1999r. jeden cylinder ,chłodzenie powietrzne. Pozdrawiam Mareckii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Nie chcę zakladać nowego tematu dlatego napiszę tutaj. Polatałem sobie troche na kole FZRką 600, rwałem ją ze sprzęgła i w końcu klamka sprzęgła zrobiła mi się miękka. Luz na klamce, który wcześniej był taki twardszy i klamkę odbijało do końca po puszczeniu sprzęgła, teraz zrobił się kompletnym luzem i klamkę tylko odbija aż tarcze się zejdą. Ogólnie sprzegło jest tylko ten luz początkowy gdzieś zniknął. Nie wiecie co mogło się tam stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 wamnok zupełnie nie rozumiem o czym piszesz. o jakim luzie kompletnym? jakim twardszym? postaraj się precyzować swoje myśli w bardziej zrozumiały sposób. po pierwsze klamka sprzęgła nie powinna odbijać do końca, powinno być około 3mm luzu na klamce. najoierw dowiedz sie jak powinno być ustawione sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Wiem, wiem, troche mało zrozumiale to ująłem ale ciężko to opisać. Chodzi o to, że wcześniej miałem tak że gdy naduszałem klamkę sprzęgła (tak prawie do połowy) to najpierw był taki luz jakby linkę, lub jakaś sprężynę naciągało ale jeszcze nie rozklejało tarcz, potem dopiero kiedy dalej się wdusiło następowało rozklejenie tarcz. Tamten luz, na początku nie był taki całkowity, bo czuć było że klamkę coś odciąga z powrotem, po lataniu na kole (ze sprzegła) ten właśnie luz zrobił się już całkowity, że nie odbijało klamki, tylko pozostawała tam gdzie tarcze się zeszły. Wtedy wyregulowalem sprzęgło i już mam tak że jest 3mm luzu na klamce a kiedy ją wduszam to do razu tarcze rozkleja a nie jak przedtem najpierw naciągało coś a dopiero potem tarcze rozłączało. Wychodzi na to, że teraz prawidłowo sprzęgło chodzi, tylko nie wiem dlaczego wcześniej był ten luz a teraz gdzieś zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Linka byla na granicy regulacji ( za luzna ) a teraz jest dobrze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Już wiem co było, dopiero jak zdjąlem pokrywę i dostalem się do mechanizmu wysprzęglającego wszystko wyszło. Pękla sprężyna, ktora odpowiada za odciąganie klamki gdy ta lapie luz, czyli kiedy tarcze się już zejdą, klamkę do końca odciąga ta wlaśnie sprężyna. Wymienilem sprężynę i już jest ok. Ten luz w FZR jest przez jakieś 25% nacisku klami więc bez tej sprężyny klamka bezwladnie by wisiała a kiedy się podciągnie sprzęgło aby ten luz zmniejszyć to ryzykuje się ślizganiem sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.