mahermnih1 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam !Mam od niedawna motor WSK 125 i mam pewien problem a mianowicie motor nie pali na kopnik (pali na popych) na niskich obrotach lub jak jade na jedynce wolno wszystko ok jednak przy większych obrotach już jest cośnie nie tak jak trzeba. Tak dławi, czego to może być wina ??Z góry serdecznie dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 możliwe że źle ustawiony zapłon, zła przerwa na platynkach, padnięta świeca bądź przewody zapłonowe. albo gaźnik, wyczyść go i wyreguluj. trudno jednoznacznie powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czato2 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam !Mam od niedawna motor WSK 125 i mam pewien problem a mianowicie motor nie pali na kopnik (pali na popych) na niskich obrotach lub jak jade na jedynce wolno wszystko ok jednak przy większych obrotach już jest cośnie nie tak jak trzeba. Tak dławi, czego to może być wina ??Z góry serdecznie dziękuje za pomoc. sory troche namieszłem.jeżdziłem na nowej WSK 125. co mge ci poradzic to spwwdż dokładnie cewke zapłonową może miec lekkie przebicie na zewnątrz iskra wydaje się dobra ,a pod ciśnieniem jest bardzo słaba. Pozdrawiam Czato2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 zła szczelina przerywacza (za duża), lub źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu.Pozdrawiam Seb www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czato2 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Witam !Mam od niedawna motor WSK 125 i mam pewien problem a mianowicie motor nie pali na kopnik (pali na popych) na niskich obrotach lub jak jade na jedynce wolno wszystko ok jednak przy większych obrotach już jest cośnie nie tak jak trzeba. Tak dławi, czego to może być wina ??Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.Witam sprawdz prawy czop na wale mógł się lekko obrócic przez to jest nie możliwe dokładniejsze ustawienie zapłonu.pozdrawiam Czato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 siemka!sprawdź jeszcze simering od strony magneta bo może przez niego uciekać podciścnienie z komory korbowej.warto zajrzeć jeszcze pod głowice-jek wygląda uszczelka i czy nie ma w jej okolicy oleju mogącego pochodzić z cylindra.oczywiście przy zakładaniu głowicy-nowa uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja miałem cos podobnego. ustawilem idealna przerwe na przeywaczu i zaplon i wszystko ladnie gra www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi