Skocz do zawartości

Yamacha DT125 vs Honda CRM125 vs Kawasaki KMX


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam zamir kupić jeden z tych motorów. Kwotą którą dysponuje to 4500zl.

Który mam wybrać???

 

-Czy CRM i KMX ma dozownik oleju i startr elektroniczyny???

-Który z motorów jest wyższy???

-Jak jest z dostępnością i cena części zmiennych???

-który ogólnie bardziej polecacie???

-Czy CRM-a i KMX-a można tak samo łatwo odblokować jak DT-etkę???

 

Dzięki z góry :icon_exclaim:

Edytowane przez Kuba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRM jest chyba z 20 kg lżejszy, jeździłem ostatnio DT'ką i przy wade 120 kg jest to dość ciężka "koza". Masz tyle lat co ja, więc na pewno ma to jakieś znaczenie. Jedzie się normalnie, ale przy zsiadaniu/wsiadaniu jest gorzej i jak się pomylisz z czymkolwiek (na początku) to idzie glebnąć :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagowo się chyba wiele nie różnią.Ja tak samo miałem jak kupiłem crma przez pierwszy tydzien wywracał sie na nawrotach trochę wparwy i latał na prawo i lewo 100% opanowania.Więc trzeba sie przyzwyczaić.Crm ma lepsze zawieszenie a szczegulnie chodzi mi o przód, jak przejechałem się dt to trochę byłem zniesmaczony :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, mogę się mylić ekspertem nie jestem, wiem tylko, że DT'ka jest dość ciężka. Aprilia RX lub Kawasaki KDX to też ciekawe propopzycje - z tego co wiem, to oba są lżejsze, a KDX do tego trochę mniejszy. Jest to ta sama klasa mocy mniej wiecej (ok. 30KM), więc przy wyborze decydowałbym się tym, na czym Ci najbardziej zależy (waga, wysokość, dostępność części). Co do dozowników - chyba wszystkie mają, ale raczej się je odłącza i leje olej bezpośrednio do baku ze względów bezpieczeństwa. Na starter elektroniczny także bym nie liczył, zresztą kopka to dośc wygodna sprawa (jak dla mnie) :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja polecam CRm(nie tylko dlatego ze posiadam) , jezdzilem na dt 125...i w zawieszniu jest duza roznica, wagowo podobnie...czesci chyba tansze do dt....uwazam ze honda robi lepsze silniki od yamahy(przepraszam posiadaczy yamah:) ) a w swojej crm jeszcze nic nie robilem w silniku a jezdze ponad rok. wiec w 100% moge ci polecic ten motor :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wagę to wlałbym lżejszy, rozrusznik elektryczny mnie nie interesuje tylko mojego brata :crossy: A co do dozownika to wolałbym mieć bo wygodniej... A i jeszcze proszę żeby więcej osób potwierdziło że CRM jest wyższy bo to naprawdę ważne :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie Yamaha w tytule napisałeś przez CH <lol2>!!Ale wracając do tematu to KUPUJ Aprilie RX 125 zawieszenie Upside-down waga mniejsza niż DT a DT ma 27 a RX 33 i ładniejszy wygląd ma RX(jak dla mnie).Torche duża wysokość mam około 180cm i sięgam tak na palcach do ziemi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crm stawiam na pierwsze miejsce ma dobre zawieszenie i najwięcej mocy, ale to się równa dużym spalaniem ok.10l . Na drugie kmx-a, jest mocniejszy od dt-ki, ale słabe przednie zawieszenie spalanie na poziomie 6-8l. Dt jak miał mój kolega to mu tłok często padał. W moim kmx jak mam go prawie 3 miesiące to tylko olej w silniku wymieniłem. Jest cholernie szybki jak na 125 ja na 5 miałem 135km/h przy 9 tys. obr POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te moto są porównywalne, amator nie odczuje różnicy tych 2-3 KM. Nie będę się wypowiadał na temat KMX'a bo nigdy tego moto nie dosiadałem, ale na DT jeżdzę na codzień i chwalę sobie ten motorek.

Czasen zawiasy nie wyrabiają, ale mocy do lajtowego śmigania jest w sam raz.

 

Za taką kasę nie patrzyłbym na firme i model, tylko na stan techniczny, bo frajda z jazdy będzie podobna na każdym z wymienionych sprzętów. Pozatym wszystko zależy od jeźdźca :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 4,5tyś możesz juz kupic naprawde dobry sprzęt jeśli to twoje pierwsze enduro to niesugeruj sie tym co jest mocniejsze większe itp. w klasie enduro 2T 125cm3 miedzy poszczegulnymi modelami jest max 5koni ruznicy!!!

Osobisci polecam jakiegoś ładnego odblokowanego kmx'a bo są to naprawde dobre motory sam miałem 2 sztuki kmx' jest mniejszy, lrzejszy i zwrotniejszy od innych 125cm3 na tym moto mozna szybko się nauczyc podstaw enduro! w gre wchodzi tegrze YAMAHA DT125 też przyzwoity model niedrogi w utrzymaniu i naprawde popularny!!! dzieki czemu jest do niego pełno częsci!!!!

 

 

jesli będziesz juz kupował enduro to niesugeruj się roczmikiem ale stanem!!!!!!!!!!!!

lepiej kupic nieco starsze dt np 96-97 roku w świetnym stanie niż dojechaną dt'ke z 2000roku :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...