MłodyWilk22 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 No ja też od czasu zakupu zrobiłem już 3500km na tym cykaniu( a ile ktos jeździł wczesniej na tym... :icon_razz: ) i nic się nie dzieje...Ale to wcale nie świadczy o tym, że po większym przepiegu(np 20kkm) nie będa do wymiany wałki, popychacze albo inna cześc która sie zużywa przez to cholerne cykanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 No ja też od czasu zakupu zrobiłem już 3500km na tym cykaniu( a ile ktos jeździł wczesniej na tym... :banghead: ) i nic się nie dzieje...Ale to wcale nie świadczy o tym, że po większym przepiegu(np 20kkm) nie będa do wymiany wałki, popychacze albo inna cześc która sie zużywa przez to cholerne cykanie... cykanie jest tez przez delikatne zuzycie popychaczy, np. moje są troche starte ale nie cykalo tak dopluki nie zwiekszylem luzow zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 A tak biorąc na logikę....Przy regulacji płytkowej luz może się tylko zwiększać, prawda :bigrazz: Jeśli tak jest to akurat zaniedbanie regulacji w tym przypadku jest o wiele bezpieczniejsze :P Bo zwiększający sie luz nie bedzie powodowął wypalania sie zaworów, tylko jedyne co to silnik zacznie stopniowo słabnąć...Wadą jest tylko ta uciązliwa i kosztowna regulacja :( Ps. A to cykanie jest luz mieści sie w granicy wydaje mi się nieszkodliwe dla elementów silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet_0 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Hej To ja odkopię temat stukania w Dragstarach co by nie dublować wątków na forum :) Problem stukania w okolicy przedniego cylindra podobno jest znany i oklepany (już trochę poczytałem) ale zastanawiam sięczy nie ma kogoś dobrze znającego się na tym temacie we Wrocławiu lub okolicy, kto by mi osłuchał silnik Chodzi o XVS 650 Classic (99r).Na zimnym silniku nie ma tego za bardzo, na rozgrzanym jest. Trochę mnie martwi, że to słyszę pomimo tego,że mam głośniejszy wydech. Nie wiem jak głośnie i z którego miejsca może być "bezpieczne" stukanie, a co może być objawem uszkodzenia. Nie jestem pewien czy to zawory czy coś innego ...Jak to z pierwszym własnym sprzętem ... nie chcę go popsuć przez niewłaściwą eksploatację.Ewentualnie jeśli nie ktoś z forum to do którego z Wrocławskich serwisów podjechać (o serwisie Yamahy we Wro w okolicy Armii Krajowej słyszałem różne opinie więc nie wiem czy było by to dobre miejsce)i jestem świadomy, że w pewnym momencie diagnoza bez rozebrania silnika może być niemożliwa dlatego chciałbym zasięgnąć opini kogośkto dobrze zna ten problem Zadałem też to pytanie na formum Yamahy Dragstar (sorry za dubel) ale przyznam się, że delikatnie zależy mi na czasie.Planowałem drobną wycieczkę w weekend ale nie chcę jechać zanim nie wyjaśnię tematu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Łooo panieee ... tak to jest jak się zakupu z kolegami nie konsultuje. Pewnie panewka albo zawory pogięte ... A tak poważnie to najlepiej będzie zacząć od kontroli luzów zaworowych i zajrzeć do świeczek. Problemy z odpalaniem na ciepło są? Stuki słychać też w trakcie jazdy czy tylko na postoju bez obciążenia? Edytowane 30 Maja 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet_0 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Łooooooo ..... siema Bimbak :D Ty też tu ? :D Na ciepłym odpalał mi normalnie ale specjalnie też tego nie sprawdzałem (tzn przerwa nie ok 30 sek - 1 min tylko przerwy były 15-25 minut jak gdzieś podjechałem coś załatwić i jechałem dalej).Na zimnym chwilę na ssaniu musi pochodzić bo bez ssania na całkiem zimnym zdarza mu się zgasnąć na postoju (możliwe też jest, że mam minimalnie źle ustawione niskie obroty). Na ciepłym na postoju słychać stukanie, pod obciążeniem ... postaram się jutro zwrócić uwagę, raczej nie wiele ale z drugiej strony nie mam oryginalnego wydechu. Na pewno nie napierdziela bardzo głośno. Motocykl przed zakupem był sprawdzany w serwisie Dragtech na robotniczej we Wrocku.Serwis był mi polecany przez znajomych .... i w sumie nie wiem dlaczego nie pomyślałem, żeby też tam nie podjechać .. jakoś całkiem z głowy mi ten serwis wypadł ... nie wiedzieć czemu od razu pomyślalem o serwisie Yamahy koło AK ... :/Może mi się uda umówić na sprawdzenie w Dragtehu w tym tyg. Na początku zależało mi na znalezieniu kogoś z Wrocka lub okolic, kto się zna, posłucha i stwierdzi czy głośność stukania jest ok czy za głośno zanim np mechanik nie rozbierze silnika, stwierdzi, że ok i zainkasuje swoje :) Słyszałem, że tego problemu nie da się w tym modelu wyeliminować ... a jak jest na prawdę to właśnie szukam :) Edytowane 30 Maja 2017 przez bullet_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Na moje to albo zawory się proszą o regulacje albo masz spalanie stukowe. Jak cykanie zanika na wyższych obrotach a nie zamienia się grzechotanie lub dzwiek podobny do suchego łańcucha to najpewniej to drugie. Wydech jest seryjny? Pewnie nie. Nie zakładałeś ostatnio innego filtra powietrza lub coś innego robiłeś co mogło by zubożyć mieszankę? Możliwe, że wystarczy regulacja gaźników. Jak nie robiłeś żadnego serwisu jeszcze to podejdź tam do chłopaków powiedz co się dzieje i poproś o serwis gaźników/gaźnika (nie wiem ile to ma), wymiane świec, kontrole luzu zaworowego i takie tam standardowe sprawy. Najpierw przyjrzyj się jedak co się dzieje pod obciążeniem i jak sytuacja zmienia się z obrotami.Tyle możesz zrobić sam. Pozdro. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet_0 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Jutro się przejadę i posłucham bo dzisiaj po południu to ściana deszczu była :/O regulacji gaźników nie pomyślałem, ale z drugiej strony czy by to wpływ miało na moje stukanie, jakoś do spalania stukowego mi ten odgłos nie pasuje...Grzechotania nie ma, raczej takie tupanie, jakby tępy odgłos, muzycznie uzdolniony nie jestem to ciężko mi to opisać.Najchętniej dorwałbym na chwilę seryjny wydech to bym dużo więcej słyszał :)Zobaczymy co mechanik powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasmanski Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 W mojej Dragusi (poszla do ludzi ale bede ja wspominal z sympatia do konca moich dni) cykanie pojawialo sie na przednim cylindrze. Sprawdzalem zawory, cudowalem. Cykanie ludzaco przypominalo stukanie zaworow. Okazalo sie ze nieznacznie luzowaly sie nakretki na szpilkach mocowania kolanka wydechu do glowicy (mialem Short Pipe'y od V&H). Nowa uszczelka miedziana pod kolanko zalatwila sprawe. Cykanie ustalo. Cytuj Zubní plomba je velmi často chybně vyslovována jako „blomba“.Slovo se do češtiny dostalo přes německý výraz Plombe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet_0 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Hmmm, poszukam, też mam wydech zmieniony, może coś się tam poluzowało.Z ciekawości, nie miałeś przedmuchów spalin w okolicy poluzowanej śruby ? Natomiast wczoraj pojeździłem, byłem też u poleconego przez znajomego gościa żeby zobaczył co jest.Wychodzi, że powinno cicho stukać.Jedyne co mogło by być delikatnie ciszej, muszę zrobić regulację luzów zaworowych, np do (naj)niższych z dopuszczalnego zakresu.Powiedział, że jakby nie stukało (bez luzu) to zawór mógłby się nie domykać co groziło by np jego wypaleniem.W każdym razie nie jest to nic czym trzeba sę niepokoić, można jeździć.Po weekendzie wstawię go na regulację luzów to go może troszkę wyciszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasmanski Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 No wlasnie przedmuchy powodowaly owo cykanie. Z tym ze kolanko nie bylo luzne wiec i przedmuchy byly niewielkie. Po prostu z lenistwa nie wymienilem uszczelki po demontazu (teoria mowi ze nalezy zawsze dawac nowa uszczelke przy kazdorazowym odkreceniu, praktyka mowi zupelnie co innego). Mysle ze tworzyla sie szczelina i spaliny wydostawaly sie na zwenatrz powadujac takie efekty dzwiekowe. Cytuj Zubní plomba je velmi často chybně vyslovována jako „blomba“.Slovo se do češtiny dostalo přes německý výraz Plombe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Hehe, praktyka mówi że raz dociśnięta uszczelka drugi raz się nie ułoży :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasmanski Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Ojtam ojtam :) Cytuj Zubní plomba je velmi často chybně vyslovována jako „blomba“.Slovo se do češtiny dostalo přes německý výraz Plombe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.