Skocz do zawartości

Tasmanski

Forumowicze
  • Postów

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tasmanski

  • Urodziny 02/22/1975

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Norwich, Norfolk, UK

Osobiste

  • Motocykl
    F800 GT
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

596 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tasmanski

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. ...Ze sie tak wtrace... Xv1900 to najlepszy motocykl jaki mialem. Wygodny, bezawaryjny. I piekny- jak to mowia po angielsku- 'head turner'- choc to akurat w moim wieku malo mnie obchodzi. Kurna, tesknie za nim. Niestety musial pojsc na sluzbe do obcych ludzi. (Zdrowie- za ciezki na moje kolano skrecone srubami). Zycze wszystkim posiadaczom wielu szczesliwych kilometrow! Ech lezka mi sie zakrecila w oku z rana.
  2. Troche leciwy temat. Patrz na date. Ja ujezdzam GT, jak masz jakies pytania, chetnie odpowiem. Z tym ze moj ma kiere po drugiej stronie, mieszkam w UK.
  3. 208x78x0.5mm Spore toto jak na tak mala moc i napiecie; ale wlasnie o czyms takim myslalem, moze po prostu poczekac na naukowcow ktorzy wymysla jakies megakompaktowe panele na bazie kombinacji polprzewodnikow, ktorych jeszcze nie znamy.
  4. Widzialem to cudo :). problem w tym, ze u nas dosc szybko gina; lacznie z pokrowcami na moto. Niestety. Jako elektronik-entuzjasta raczej chce sie pobawic w zbudowanie cos wlasnego, z komponentow, niz kupowac gotowe, wypasionej firmy i pozlacane :). Z drugiej strony 4 dyszki to nie tak zle.
  5. Z takim katamaranem na przyczepce to chyba zle by sie jezdzilo? No i miedzy autami tez jakos nie bardzo :banghead:
  6. Qrcze te aliexpresowe specjaly niespecjalnie mi leza; mam takie sobie doswiadczenia z Alim Expresem. Mam sporo miejsca na moim kredensie :) wiec na pewno by sie pomiescilo pare panelikow. Ciekawi mnie jak to sie w praktyce sprawdza w motocyklu, jak mechanicznie, wodoodpornosc itd. Gromadze wiedze do ewentualnego grzebania w zimie :)
  7. Witam, nie znalazlem podobnego tematu w wyszukajce, jesli gdzies bylo a mi umknelo, prosilbym o pokierowanie. Pytanie brzmi: czy uzywal ktos ogniwa slonecznego do podladowywania aku, np kiedy moto grzecznie stoi sobie na kempingu kiedy my spozywamy alkohole? Zastanawiam sie czy cos takiego ma sens, pogrzebalem po roznych forach i zdania na ten temat sa podzielone. Ma ktos z tym jakies doswiadczenia? Warto sie w to w ogole bawic? Moznaby taki panel przykleic na stale w moto, sa juz dostepne takie cieniutkie i gietkie; wykonanie elktroniki odcinajacej ogniwo po przekroczeniu danego napiecia tez by nie bylo jakies specjalnie skomplikowane. Z gory dzieki Pozdrowki
  8. Klajt, niestety to prawda z tymi rocznikami. Bylo to maglowane w tym dlugasnym watku o naszych slicznotkach, roczniki 2006 i 2007 mialy 2 felery (nie wszystkie motocykle, oczywiscie, tylko czesc). Pierwszy: jedna z zebatek 3go biegu byla zle zaprojektowana i lubila sie popsuc. Naprawa kosztowna bo wiaze sie z rozebraniem calego silnika- choc sama zebatka nie jest specjalnie droga - to czas czyli koszt robocizny. Objaw- grzechotanie na 3 biegu, dla silnika jakos specjalnie grozne to nie jest, po prostu efekt akustyczny denerwuje; z tego co wiem, niektorzy kolesie jezdza i akceptuja ten dzwiek. Drugi- Nakretka kola pasowego (ta zdawcza, na walku napedowym) nie posiada zabezpieczenia przeciw odkrecaniu (czy tez zabezpiecznie nie do konca dziala), efekt- lubi sie odkrecic i jak sie nic z tym w pore nie zrobi, to zsuniete kolo pasowe potrafi omielic walek zdawczy, naprawa- patrz wyzej. Trzeba sprawdzic dokrecenie tej nakretki i zastosowac patent zapobiegajacy jej odkreceniu. Oba problemy moga wystapic w rocznikach 2006 i 2007.
  9. Mbolo, Mozesz uzyc istniejacej dostepnej masy, nic nie powinno sie stac. Jednakze: -Po pierwsze primo, rule of thumb mowi nam ze nie powinnismy brac masy z jednego miejsca do wiecej niz 3 odbiornikow, -Po drugie primo, IMHO zalezy to tez od mocy Twoich lightbarow; jesli sa LEDowe, pobor mocy bedzie niewielki (zakladam, ze jakies 15 Watow max na zarowke), jesli jednak masz tradycyjne oczojebne lampy z zarowkami od lokomotywy, wtedy sprawa jest inna - pobor mocy jest znaczny, a co za tym idzie prady plynace przez kable sa duze -Po trzecie primo, ja robiac modyfikacje instalacjii staram sie nie ingerowac w istniejace struktury/kable/zlaczki. Prady ciagne bezposrednio z aku (przez odpowiedni bezpiek rzecz jasna) i z masa robie tak samo, moge wtedy moto przywrocic do oryginalnego stanu jesli zajdzie taka potrzeba, po prostu usuwajac dodane graty (w tym miejscu warto sobie narysowac schemat instalacji elektrycznej ktora dodalismy, bo po jakims czasie, jesli bedziemy chcieli cos naprawic lub wymienic, mozemy miec problem) -Po czwarte primo - rama w naszych slicznotkach jest aluminiowa, co stanowi najpiekniejsza mase na swiecie, kazda srubka wkrecona w rame bedzie nam dawac mase
  10. Klajt, chyba juz mu sie udalo zdjac siedzenie przez te lata :). Pzdr.
  11. Przeczytalem. Szacun. Ciesze sie ze sa jeszcze ludzie ze 'starej szkoly' ktorzy nie zalamuja sie byle dziura w karterze tylko podwijaja rekawy i do roboty :). Swietna relacja. Pozdrowienia ze Szkocji.
  12. Podlaczenie przez stacyjke ma swoje wady i zalety. Jak wszystko. Wada - gniazdko nie dziala po wylaczeniu zaplonu, co moze byc denerwujace, np w czasie programowania GPS (jesli ma sie wiekowy, jak ja) lub tez chcemy uzyc gniazdka do ladowania akumulatora (jak ja), albo naladowac komorke na postoju. Zaleta - nie musimy manualnie nic wylaczac po zgaszeniu silnika. Samo sie odlacza i nie trzeba o tym pamietac. Osobiscie poszedlem na kompromis po kilku probach. Zamontowalem 2 gniazdka (w duzym motocyklu jest duzo miejsca :) ). Jedno - podlaczone do akumulatora bez przekaznika (ale przez bezpiek 30A), sluzy caly czas, niezaleznie od polozenia kluczyka i do ladowania aku kiedy moto jest w garazu, drugie, przez przekaznik i bezpiek, odpala sie tylko po wlaczeniu zaplonu. Takie rozwiazanie ma dodatkowa zalete - moge jednoczesnie ladowac komorke i uzywac GPS.
  13. Ladny. I wyglada na 100% oryginal :). Czas na zmienianie :). A powaznie - gratulacje. Wlasnie nabyles fantastyczny motocykl. Do zobaczenia na trasie! LWG Koledzy, mam pytanie. Otoz w moto mam zamontowany modul 'Wild things' od Kuryakina. W zamysle poprzedniego wlasciciela, jak mniemam, mial likwidowac strzelanie z tlumika (mam puste Cobry), co nie do konca sie udalo, bo strzelanie sporadycznie wystepowalo. Moja pani zazadala kategorycznie wyciszenia motonga pod kara wstrzymania funduszu wakacyjnego, a jak wiadomo, z ksiegowym w firmie nie ma co dyskutowac. Wyciszenia dokonalem za pomoca db killerow, troche zmodyfikowanych, poprzez dodanie welny z nierdzewki zamiast waty szklanej ktora tam byla oryginalnie. Oprocz wyciszenia skutek byl taki ze obecnie strzaly w ogole nie wystepuja. Moje pytanie w zwiazku z powyzszym brzmi: czy moge to ustrojstwo zdemontowac i co mi to da? Z tego co wiem, owe Fuel Managery z zasady potrafia tylko dodawac paliwa do wtryskow, nie zas odejmowac. Czy w zwiazku z tym spalanie troche spadnie? Moc? Ma ktos jakies doswiadczenia w tym wzgledzie?
  14. Kurcze ladne moto ale wszystko takie czarne :) Kilka chromow tu i owdzie by sie przydalo zeby ta czern przelamac. Tak mi sie wydaje.
  15. Hejka, ponawiam zapytanie. Podlaczal ktos dodatkowe odbiorniki do instalacji? Jak sie zachowuje moto? Mierzyl ktos napiecie? Odkrylem, ze po przelaczeniu na swiatla dlugie, krotkie wylaczaja sie. Troche mnie to niepokoi bo to mogloby oznaczac ze nadwyzka pradu dodyspozycji jest niewielka. Planuje dolozyc okolo 80-100 W (zwykle nie beda chodzic razem, chociaz roznie bywa) dodatkowych odbiornikow i nie wiem czy nie bede musial z czegos zrezygnowac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...