wueska Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 panowie... noz do ch... wacława:/ nie badźcie ignorantami! Komora rozprezna! toż to wszystko jest w nazwie! tu sprawa rozbija sie o rezonans i ciśnienia. Parametrami do wyliczenia takich wydechów sa : pojemnosc skokowa czas otwarcia okna wydechowewymiary okna wydechowedługosc krucca wydechowego obroty przy których uzyskiwana jest moc maxymalna oraz szereg współczynników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 gandziorz http://www.bikepics.com/pictures/759563/ daleko? ta grucha to jest dyfuzor w skuterze z orginalnym wydechem nie ma tej gruchy tylko role dyfuzora spelnia tlumik. w crossach jest na tej samej zasadzie tylko ze tam jest wlasnie ten dyfuzor zdj wyzej i za dyfuzorm jest tlumik ktory tlumi prace silnika gandziorz jak zabardzo nie masz pojecia to nie trzeba bylo brac sie za rozcinanie tylko trzeba bylo poczytac, popytac i wtedy moze bys mial troche wiecej pojecia o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Bo ja czytałem ale pomieszałem 4t z 2t :wink:Naprawie swój błąd w sobotę i będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petro353 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Troche kombinowałem z wydechami w 2T. W Simsonie po wyjęciu całego tłumika i pozostawieniu kolanka odczułem że motor jedzie szybciej ale długo się rozpędza i w niżych wartościach obrotów jest słaby. W Wartburgu 2T wyjmowałem tylko 2 ostatnie tłumiki ale zostawiałem dyfuzor i efekt był podobny jak w Simsonie. Dopiero powyżej 100km/h(powyżej 3tyś obr/min) robił się cichy jakby miał tłumiki i spadało spalanie do około 6 litrów na 100km (wczesniej 8). Dyfozor słuzy cofaniu sie mieszanki do cylindra z wydechu podczas sprężania (podczas wydechu spalin częśc paliwa idzie w tłumik. Zapobiega temu odbijanie się spalin w dyfusorze). Dyfuzorem równierz reguluje się charakterystykę silnika. Dyfuzor odpowiada z moment obrotowy. w ogóle tłumiki w 2T jak i 4Todpowiadają za moc silnika i moment obrotowy. W 4T wywalenie wydechu powoduje zwiększenie zużycia paliwa i zubożenie mieszanki paliwowopowietrznej. Każdy wydech jest odpowiednio wyliczony do danego silnika. Do seryjnych silników zakłada się troche przytłumione tłumiki aby ograniczyć hałas a tym samym lekko moc. W sporcie dąży się do uzyskiwania jak największych mocy i nikt nie patrzy na hałas. Partyzancka przeróbka wydechu może doprowadzić do spadku osiągów. Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Petro353 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 w 2T z wydechem na pale nic nie mozna robic :biggrin: co z tego ze ci lepiej idzie?? jak juz dyfuzor niespelnia swojej roli i niewraca resztek miesznaki do cylindra i nierozpreza spalin jak sie nalezy.Wszystko jest obliczone.W kmxie wywalilem siatke i wate tlumiaca aby zwiekszyc rozprezacz.to m isie mulilo.wystarczyle ze przecielem pod grocha w pol wyciolem 0,5 cmm wydechu pospawalem i idzie jak przecinak.jest u mnie 5 kmxow i nie ma porownania :wink: wbrew pozorom zrobilem na aple tyle ze udalo mi sie trafic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 czy ktoś do kur... nedzy czyta moje posty:/ Przecież tam wam napisałem wszystko! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 no to szybka odpowiedz wyjmowac ta siatke i lejki z dyfuzora czy nie. jak wyjme to wzrosnie moc czy spadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 no to szybka odpowiedz wyjmowac ta siatke i lejki z dyfuzora czy nie. jak wyjme to wzrosnie moc czy spadnie Proponuje naukę czytania ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 ja tam daje na samym dyfuzorze:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 to się tylko tak zdaje ze motorek jest mocniejszy to złudzenie przez dźwięk a tak ja poprzedni mądrzi forumowicze mówili, 2-sów nie moze mieć pustego dyfuzora i tłumika, jak chcecie mieć basowy głos zróbcie dwie lub trzy dziórki w filtrze tej obudowie plastikowej i będzie już git....ja tak mam i jest zajefanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 (edytowane) to się tylko tak zdaje ze motorek jest mocniejszy to złudzenie przez dźwięk a tak ja poprzedni mądrzi forumowicze mówili, 2-sów nie moze mieć pustego dyfuzora i tłumika, jak chcecie mieć basowy głos zróbcie dwie lub trzy dziórki w filtrze tej obudowie plastikowej i będzie już git....ja tak mam i jest zajefanie... Czy to twoim zdaniem oznacza że 2T nie może mieć pustego dyfuzora ?? !! panowie czeladnicy;] Dyfuzor jest pusty! to ze jakies japońskie rece go czyms tam zablokowały nie jest niczym niezwykłym...(zakres docierania japońskiej reki do dziwnych zakamarków potrafił by zaskoczyc kazdego... normalnie az sie zastanawiam do czego zdolne sa japonki;|) Ale nie zebralismy siue tu zeby pieprzyć o babach;] Wydech w 2t składa sie zawsze z komory rozpreznej poprzedzonej kolankiem i tłumika;] Wszystko o prócz tłumika jest puste i tak ma zostac nie zrobicie z 2t o pojemnosci 50ccm litrowej Vałki z amerykańskim rodowodem... Ja to przynajmniej zrozumiałem tak że dyfuzor pusty a tłumik nie ? :icon_razz: Może niech wueska napisze dużymi literkami co on o tym myśli bo ja tu widze że wszyscy chyba sie zrozumieć nie mogą :buttrock: (czyżby były problemy z rozróżnieniem dyfuzora od końcówki ??) jak chcecie mieć basowy głos zróbcie dwie lub trzy dziórki w filtrze tej obudowie plastikowej i będzie już git....ja tak mam i jest zajefanie...Jeśli te "dziórki" :biggrin: zrobiłeś tylko dla dźwięku to ja ci szczerze współczuje :D Pozdrawiam Wojtek Edytowane 8 Czerwca 2007 przez kover Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 moze kutwa w sposob obrazkowy ;] mamy sobie wydech np. w Kawasaki KX najpierw jest gruszka(dyfuzor) potem ppoprzez kruciec łaczy sie z tłumikiem. teraz tak dyfuzor ma byc kutwa pusty zawsze był! Podczas jego projektowania wazne jest długosc i nachylenie stożków. jedyne co mozemy zmieniać pod siebie to kruciec łaczacy dyfuzor z tłumikiem(mozna dostric sobie lekko charakterystyke), puste końcówki dadza tylko tyle ze motocykl bedzie sie bardziej tłukł, bo pewnie małym druczkiem w instrukcji pisze dodaje moc ilus tam koni po zestrojeniu z całoscia układu;] Natomias jesli sobie utniemy dyfuzor rozpieprzamy charakterystyke dokumentnie, nigdy bez dyfuzora nie osiagniemy obrotó mocy maxymalnej(nie pozwola nam na to usyz,sasiedzi oraz brak odpowiedniego napełnienia cylidra). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) jak chcecie mieć basowy głos zróbcie dwie lub trzy dziórki w filtrze tej obudowie plastikowej i będzie już git....ja tak mam i jest zajefanie... :bigrazz: :bigrazz: :wink: :wink: nieskomentuje... a codo basowego dzwieku to 2suw zzawsze bedzie pierdział Słyszałem Honde VTR SP1 na wydechach Akrapovic . Głośniejsza to może była tylko pod odcięciem vtr na tuningowych wydechach przeciez te biedne 50cm zagluszy na wolnych, no moze jakbys niemial dyfuzora, to musial byu troszke gazu dodac:P Edytowane 10 Czerwca 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiaan91 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 żal mi ciebie, 2-suw zawsze będzie pierdział <Lol2> mi już nie pierdzi jak zrobiłem a porównaj ktm sx lub exc 250 i czy on pierdzi?? a czy huśka sm 125 pierdzi?? nie... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) żal mi ciebie, 2-suw zawsze będzie pierdział <Lol2> mi już nie pierdzi jak zrobiłem a porównaj ktm sx lub exc 250 i czy on pierdzi?? a czy huśka sm 125 pierdzi?? http://www.youtube.com/watch?v=-GuD94ONQuo KX 2t 250cm jezeli to wedlug ciebie jest basowy dzwiek.... zobacz co to znaczy basowy dzwiek. Edytowane 10 Czerwca 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.