Aguśka Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Witam. Mam problem z kranikiem w mojej Virago... Ułamałam niechcący "wajchę" od przestawiania pozycji w kraniku :icon_rolleyes: Zatrzymała się na PRI, a więc do gaźników cały czas podawane jest paliwo. Chciałaby się dowiedzieć, czy może to zaszkodzić motocyklowi? Jest on świeżo po regulacjach. Z tego co wiem niektórzy po jeździe zostawiają kranik w pozycji PRI i się nie przejmują. Inni zawsze go zamykają, tweirdząc że paliwo dostanie się do oleju silnikowego (?). Prosze o weryfikacje tych tez. Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 jeśli bedziesz miała uszkodzony zaworek iglicowy to możesz doprawadzić do konkretnych spustoszeń po próbie odpalenia (jeśli paliwo dostanie się do komory spalania)zasadniczo użytkownik nie korzysta z funkcji pri - chyba że po długim postoju gdy p[aliwko z gaźników wyparuje Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Witam.Mam problem z kranikiem w mojej Virago... Ułamałam niechcący "wajchę" od przestawiania pozycji w kraniku :banghead: Zatrzymała się na PRI, a więc do gaźników cały czas podawane jest paliwo. Chciałaby się dowiedzieć, czy może to zaszkodzić motocyklowi? Jest on świeżo po regulacjach. Z tego co wiem niektórzy po jeździe zostawiają kranik w pozycji PRI i się nie przejmują. Inni zawsze go zamykają, tweirdząc że paliwo dostanie się do oleju silnikowego (?). Prosze o weryfikacje tych tez. Dziękuję i pozdrawiam Rozbierz kranik po spuszczeniu paliwa i jesli nie mozesz dostać oryginalnego pokrętła , natnij pozostałą cześć pokrętła tak aby można było przełączać wkrętakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Daj babie motór... :banghead: Jezeli bedziesz miala problemy z naprawieniem tego, daj znac, pomysli sie cos i zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aguśka Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Nacięłam częśc pokrętła tak jak radził brezniew i jest tymczasowa OKI :) :wink: ;) Mam tylko takie pytanko... Kranik oprócz pozycji PRI ma jeszcze ON i RES. Przy normalnej eksploatacji powinno być ON i przy kończącej sie benzynie należy przestawić go na RES. W mojej Virago posiadam czujnik poziomu paliwa. Czy zatem mogę od razu ustawić kranik w pozycji RES? Tak aby silnik nie gasł gdy w baku pozostanie powidzmy ok. 2l paliwa tylko normalnie "przepuszczał" to przez kranik po uprzednim zasygzalizowaniu niskeigo stanu benzyny? Tak tylko rozmyslam :flesje: Dzieki za dotychczasową pomoc i pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Bez obaw, nic się nie stanie - ja jeżdżę cały czas na res. Tylko pamiętaj, że nie będziesz "powiadomiona" o rezerwie paliwa. Kiedyś się zapędziłem i trzeba było pchać 3 kilosy krowę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (edytowane) sprawdz czy przypadkiem nie masz paliwa w oleju Edytowane 25 Maja 2007 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aguśka Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 sprawdz czy przypadkiem nie masz paliwa w oleju Kiki w jaki sposób mogę to spawdzić?? Wydaje mi się, że oleju nie przybyło, żadnego wycieku poprzez filtr powietrza także nie zauwazyłam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 zobacz jego stan- jesli jest go wiecej to prawdopodobnie musisz go zmienic; drugi sposób to na wech :) - wkladasz jakaś grubsza słomke w wlew oleju (tak aby olej zostala na słomce) i po prostu wąchasz- jesli wyraźnie czujesz benzyne to olej do wymiany;mozesz też sprawdzić konsystencje - jesli szybko scieka po tej slomce to moze byc cos nie tak.Pozdrawiam :D Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (...) wkladasz jakaś grubsza słomke w wlew oleju (...):biggrin: Aż mi ciśnienie skoczyło, jak czytałem ten fragment (opadło jak doczytałem do końca). Myślę sobie, no chce dziewczynę jak nic ukatrupić - olej jej każe pić słomką z silnika! :banghead: PPNSMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.