Skocz do zawartości

Problem z kranikiem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

Mam problem z kranikiem w mojej Virago...

 

Ułamałam niechcący "wajchę" od przestawiania pozycji w kraniku :icon_rolleyes: Zatrzymała się na PRI, a więc do gaźników cały czas podawane jest paliwo.

 

Chciałaby się dowiedzieć, czy może to zaszkodzić motocyklowi? Jest on świeżo po regulacjach. Z tego co wiem niektórzy po jeździe zostawiają kranik w pozycji PRI i się nie przejmują. Inni zawsze go zamykają, tweirdząc że paliwo dostanie się do oleju silnikowego (?).

 

Prosze o weryfikacje tych tez.

 

Dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli bedziesz miała uszkodzony zaworek iglicowy to możesz doprawadzić do konkretnych spustoszeń po próbie odpalenia (jeśli paliwo dostanie się do komory spalania)

zasadniczo użytkownik nie korzysta z funkcji pri - chyba że po długim postoju gdy p[aliwko z gaźników wyparuje

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z kranikiem w mojej Virago...

 

Ułamałam niechcący "wajchę" od przestawiania pozycji w kraniku :banghead: Zatrzymała się na PRI, a więc do gaźników cały czas podawane jest paliwo.

 

Chciałaby się dowiedzieć, czy może to zaszkodzić motocyklowi? Jest on świeżo po regulacjach. Z tego co wiem niektórzy po jeździe zostawiają kranik w pozycji PRI i się nie przejmują. Inni zawsze go zamykają, tweirdząc że paliwo dostanie się do oleju silnikowego (?).

 

Prosze o weryfikacje tych tez.

 

Dziękuję i pozdrawiam

 

Rozbierz kranik po spuszczeniu paliwa i jesli nie mozesz dostać oryginalnego pokrętła , natnij pozostałą cześć pokrętła tak aby można było przełączać wkrętakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nacięłam częśc pokrętła tak jak radził brezniew i jest tymczasowa OKI :) :wink: ;)

 

Mam tylko takie pytanko... Kranik oprócz pozycji PRI ma jeszcze ON i RES. Przy normalnej eksploatacji powinno być ON i przy kończącej sie benzynie należy przestawić go na RES. W mojej Virago posiadam czujnik poziomu paliwa. Czy zatem mogę od razu ustawić kranik w pozycji RES? Tak aby silnik nie gasł gdy w baku pozostanie powidzmy ok. 2l paliwa tylko normalnie "przepuszczał" to przez kranik po uprzednim zasygzalizowaniu niskeigo stanu benzyny?

 

Tak tylko rozmyslam :flesje:

 

Dzieki za dotychczasową pomoc i pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jego stan- jesli jest go wiecej to prawdopodobnie musisz go zmienic;

drugi sposób to na wech :) - wkladasz jakaś grubsza słomke w wlew oleju (tak aby olej zostala na słomce) i po prostu wąchasz- jesli wyraźnie czujesz benzyne to olej do wymiany;

mozesz też sprawdzić konsystencje - jesli szybko scieka po tej slomce to moze byc cos nie tak.

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) wkladasz jakaś grubsza słomke w wlew oleju (...)

:biggrin: Aż mi ciśnienie skoczyło, jak czytałem ten fragment (opadło jak doczytałem do końca). Myślę sobie, no chce dziewczynę jak nic ukatrupić - olej jej każe pić słomką z silnika! :banghead:

 

PPNSMP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...